Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

har typ 6-10 shakos nu (102-136 def)... säg till om ni behöver... (samma för oculus)
Säljer även av en perfect (200%) guardian angel för um

Permalänk
Medlem

Ja värdena är helt sjuka nu tycker jag. Det ända som är värt något är runor, charms eller när man hittar ett perfect item. Resten kan man i princip slänga eftersom man inte får något för dom, om man nu inte har tänkt att använda dom då.

Permalänk
Medlem

kan bara hålla med. när jag började spela ladder i våras fick man ge pul för en halvbra shacko, nu måste den va perfekt för att ha något värde. innan var 4 socade monarcher värda pul-um, nu får man en för 10 pgs. hoppas det blir bättre tills nästa gång jag tar upp d2:). för nu ska jag testa wow.

Permalänk
Medlem

vad är dom värda?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
http://img186.imageshack.us/img186/599/titans7gm.jpg vad är dom värda?

10 pgs kanske, om du har TUR kan du lura nån att ge pul för dem kanske

Permalänk
Medlem

Vill bara skriva lite saker jag har att byta bort, någon här som kanske behöver..

Gul (Ist+Mal)
Spirit sköldar (Pul)
Ali ist ist (Ist)
Mage Plate 261def 3sox (Mal)
Light RBF -5/4 lvl up (Ist)
Fire RBF -4/5 lvl up (Um+Pul)
TO Helm (Pul)
7%mf sc (2*Lem)
Gheed 40% (Mal)
Tal Amu (Pul)

Kanske uppdaterar listan med flera saker senare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rixard
har typ 6-10 shakos nu (102-136 def)... säg till om ni behöver... (samma för oculus)

har du kvar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Vill bara skriva lite saker jag har att byta bort, någon här som kanske behöver..

ETH Bonehew 310% (ist)
Bk 5% (ist)
Shift skiller 22life (ist)
Cat's eye (5 pgs)
Oculus (5 pgs)

vill gärna ha Oculus om du har kvar

... vad är Cat's eye ?

någon som vet någon sida där priser för runor finns?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk

Grejor som jag säljer till högstbjudande:

Herald of Zakarnum
Upgraded Skin of Vipermagi
Wizardspike
Shako

mm.

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem
Citat:

ETH Bonehew 310% (ist)
Bk 5% (ist)
Shift skiller 22life (ist)
Cat's eye (5 pgs)
Oculus (5 pgs)

Jag vill också ha Oculus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
har du kvar?

japp

Permalänk
Medlem

en fråga: vad behöver man till sin whirlwind barbarian efter att ha samlat ihop sin IK rustning?
edit: vad kan man socka alla IK delar med?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
vill gärna ha Oculus om du har kvar

... vad är Cat's eye ?

någon som vet någon sida där priser för runor finns?

http://www.diablo2.rubix.org/itam.php Där finns priser för allt som är värt något.
Finns även en prisbot på #Diablo2.info @ Quakenet. Kan tyvär inte byta bort Oculus nu. Rixard kanske kan ge en till dig

EDIT:
Listan är lite uppdaterad

Permalänk
Medlem
Citat:

japp

nice..vad ska du ha för en shako?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
en fråga: vad behöver man till sin whirlwind barbarian efter att ha samlat ihop sin IK rustning?
edit: vad kan man socka alla IK delar med?

Jag har sockat min IK Maul med 2 Shael (20% Increased Attack Speed)
Men jag har hört att 2 Eth -25% To Target Defense (50% med 2) ska vara bättre!

Permalänk
Medlem
Citat:

nice..vad ska du ha för en shako?

hur många vill du ha? de kostar 0pg st för de som bara har upp till 120 i def...

Permalänk
Medlem

ok, helt gratis för en sån? har faktiskt inte så mycket att erbjuda..och eftersom dom flesta bara vill ha pg eller runor så är det inte lätt att få tag i något typ eftersom jag inte har något sånt..men jag tar gärna en med 120 i def för 0pg :)..adda mitt acc *bjurre-boeg, eller om jag kan adda dig så skriv här..

f.ö. har jag en fråga till alla..hur lvlar man bäst upp en merc på lvl 79? en polare sa "cow i nm" men han får fan knappt någon xp..hur?

Permalänk
Medlem

vilken lvl e han?

Edit: gött att få rensa lite bland skiten btw ^^

Permalänk
Medlem

han är lvl 79..jag 84..ty för grejerna btw

Permalänk
Medlem
Citat:

säljer du shako ? Jag skulle behöva 1. Även 1 oculus också. Säg bara vad du vill ha för dom

Edit: Mitt acc är *Lejnad så messa

Permalänk
Medlem

är iron pelt värd något? eller bara skit? ser inte så bra ut (på statsen) men den ser häftig ut (på utseendet )

Permalänk
Medlem
Citat:

är iron pelt värd något? eller bara skit? ser inte så bra ut (på statsen) men den ser häftig ut (på utseendet )

In this world, looks means it all. On Battle.net, looks ain't gonna make you usefull.

Om man tar det på engelska, som jag ville göra. Det låter bättre. ;D

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Hur ser det ut ?
Kan någon/du lägga upp en bild ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XiruN
Hur ser det ut ?
Kan någon/du lägga upp en bild ?

http://www.battle.net/diablo2exp/items/exceptional/uarmor.sht...
Sämre armor får man ju leta efter

EDIT:

Listan är uppdaterad

Permalänk
Medlem

haha, tänkte bara eftersom den såg clean ut, jämnfört med det mesta andra på spelet :P, men det syndes inte lika bra på den sidan som i spelet.

Permalänk
Medlem

http://www.battle.net/forums/thread.aspx?fn=battlenet-status&...
"All Diablo 2 Realms will be down..."

Man kan ju alltid hoppas att dom råkar starta om laddern

Permalänk
Medlem
Citat:

http://www.battle.net/forums/thread.aspx?fn=battlenet-status&...
"All Diablo 2 Realms will be down..."

Man kan ju alltid hoppas att dom råkar starta om laddern

Ja, eler råka ge mig admin-rättigheter, så jag kan bana folk och ta deras saker. ;D

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Medlem

skull jag ta massa enigmas och hotos haha, min kostade 10ist + 2 40ED juveler, enigmor e dyra bara hoto kvar då, får leta efter 5 ists till...

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
skull jag ta massa enigmas och hotos haha, min kostade 10ist + 2 40ED juveler, enigmor e dyra bara hoto kvar då, får leta efter 5 ists till...

En hoto kostar inte 5 ist, var är du och tradar egentligen?

Jag tradade bort min hoto39 för 4 ist och tradade till mig en hoto30 för 2 ist sen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

allvarligt, faan va bra, ska jag börja leta lite mer aktivt igen, känns jobbigt när det är alldeles för avlägsna grejjer som min enigma, fast den e ju avklarad nu...

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16