Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk

Vad är det som är så speciellt med "Shako". Hittar typ 2 om dagen minst.

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Den är lite för väl för använd. De gångerna jag använt den så har det blivit på MF sorcar, men den fungerar ju bra till Fire sorc för det finns väll ingen annan som är bra till fire sorc? För Nightwing finns ju till Cold och Griffon till Lightning. Kanske en 3 sockad hjälm med 3 facets men det blir nog för dyrt

Permalänk
Medlem

Någon av er som har gammalt skräp som tar plats på era account? Fick starta ett nytt account igår pga att ALLA mina gamla account har blivit expired... Hade skitmycke bra grejjor där på när jag körde med pindlebot :S Men om ni har saker ni inte vill ha kvar /w *Manno

EDIT: Glömde säga att jag kör SCL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN

om du hittar 2 om dagen kan jag få några st:D för allt job jag la ner på att fixa dig till ancients som jag inte dödar för en enigma ens

Permalänk
Medlem

Suck fick felmeddelande när jag skulle in med sista char;en.. kommer så snart som möjligt med dian shakosar Lanbonden

Permalänk
Medlem

nu var det jag som åkte ut från bnet

Permalänk
Medlem

erkänn att det suger! :((
Hatar Bnets tider och skit...

Om nån är intresserad så har jag typ 3st ocus till salu varav 1 eth
Har även Tal rasha's amulett för um...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rixard
erkänn att det suger! :((
Hatar Bnets tider och skit...

Om nån är intresserad så har jag typ 3st ocus till salu varav 1 eth
Har även Tal rasha's amulett för um...

ja det suger:(

du råkar inte ha en perfekt fire/cold Death's Fathom till salu? alltså en som ger 40% på både fire och cold, lightningen skiter jag tottalt i:D skulle kunna ge rätt mycket för en sån nämligen

Permalänk
Medlem

Lanbonden en sån Death's Fathom är ganska så rare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Lanbonden en sån Death's Fathom är ganska så rare

du råkar inte ha en väll? nä men jag vet att en sån är "lite" ovanlig, därför jag kan ge rätt mycket för en sån

Permalänk
Medlem
Citat:

Är det 'Harlequin Crest' du hittar? Unik Shako alltså. Hittar du 2 såna om dagen ska du vara nöjd med dig själv.
Alla kallar den endast shako eftersom Harlequin Crest är, ja precis, jobbigt att skriva.

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Medlem

Dock bruakr shako kallas Harle som är minst lika enkelt. Men Att hitta två sånna om dagen är helt random. Men har man en bra sorc som snabbt tar kål på andariel på hell så får man ganska lätt ihop sådana. Min fireblast/meteor sorc tog en andariel runda på runt en minut. Då med hjälp av mh. Angående Soj, så ahr jag hittat några. Bästa plattsen för det tycker jag är High council på nightmare eller andariel på nightmare.
Är det någon här som lyckats möta Uber Diablo nånting? Har lyckats möta han engång då jag var ensam i gamet och fick kål på han för att sedan plocka upp en riktigt bra anni. Fick en Jah runa och soj för den. Tycker jag var rätt bra:)

Permalänk
Medlem

Hur möter man Uber?

Edit: Hittar oxå shako riktigt ofta... Fast bara låga typ 108;or...

Permalänk

diablo clone eller über diablo som han kallas spawnar på ett visst ip.

efter ett antal sålda sojs

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrGramse
Är det 'Harlequin Crest' du hittar? Unik Shako alltså. Hittar du 2 såna om dagen ska du vara nöjd med dig själv.
Alla kallar den endast shako eftersom Harlequin Crest är, ja precis, jobbigt att skriva.

haha Misstänkte väl att det var något sånt. Får nöja mig med att jag hittar två vanliga shako om dan!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

haha Misstänkte väl att det var något sånt. Får nöja mig med att jag hittar två vanliga shako om dan!

haha, jag trode nästan du var lite mytoman när du skrev det eftersom du inte ens har någon high lvl char:D bara en fråga: varför skulle nån ge något för en vanlig vit sunkig mössa?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vendin
Dock bruakr shako kallas Harle som är minst lika enkelt. Men Att hitta två sånna om dagen är helt random. Men har man en bra sorc som snabbt tar kål på andariel på hell så får man ganska lätt ihop sådana. Min fireblast/meteor sorc tog en andariel runda på runt en minut. Då med hjälp av mh. Angående Soj, så ahr jag hittat några. Bästa plattsen för det tycker jag är High council på nightmare eller andariel på nightmare.
Är det någon här som lyckats möta Uber Diablo nånting? Har lyckats möta han engång då jag var ensam i gamet och fick kål på han för att sedan plocka upp en riktigt bra anni. Fick en Jah runa och soj för den. Tycker jag var rätt bra:)

Har mött Uber Diablo ett par gånger. Tycker fan han är för lätt, men som alla vet så är ju hammerdiner overpower så det var nog därför det var så lätt

Permalänk
Medlem

Hur mötte ni Uber diablo? Var spawnas han i gamet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rixard
Hur mötte ni Uber diablo? Var spawnas han i gamet?

Han spawnar vid det första unika monster du stöter på.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
haha, jag trode nästan du var lite mytoman när du skrev det eftersom du inte ens har någon high lvl char:D bara en fråga: varför skulle nån ge något för en vanlig vit sunkig mössa?

För att den där "någon" fryser?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

För att den där "någon" fryser?

va? kan du förklara det?

Permalänk
Medlem
Citat:

va? kan du förklara det?

Man fryser på huvudet, stora delar av kroppstemperaturen går ut där, därför behöver man en vit sunkig lädermössa. ;D

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Citat:

Man fryser på huvudet, stora delar av kroppstemperaturen går ut där, därför behöver man en vit sunkig lädermössa. ;D

Nej, men blir inte Frozen Orb bättre om man fryser om huvudet där "magin" sitter? (;):D))

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

må vara att den är långsökt med det ser ju ut att vara lite kyligt i act5

Permalänk
Citat:

må vara att den är långsökt med det ser ju ut att vara lite kyligt i act5

hahaha På tal om act5: Hjälp med Ancients!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

hahaha På tal om act5: Hjälp med Ancients!!

tyvär så är jag lite låg lvl för att klara den biten av spelet utan hjälp:(

Permalänk
Citat:

tyvär så är jag lite låg lvl för att klara den biten av spelet utan hjälp:(

Får hjälp av din Merc.!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ömh, tänkte bara fråga en sak
Har de olika char'sen olika svagheter och så, det lär de väl ha?
Tråkig som jag är, så har jag bara testat på assassin, hon är min favorit :):)

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

ja alla chars utom hammerdin har svagheter. eller en hammerdin med dålig utrustning är kanske inte det bästa det heller.

Permalänk
Medlem
Citat:

ja alla chars utom hammerdin har svagheter. eller en hammerdin med dålig utrustning är kanske inte det bästa det heller.

Ja, Hammerdins är verkligen för bra. Jag hade en sådan på level 91, med standardutrustning (Shako, Raven Frost, SoJ, HoZ etc), och körde Baal-runs på Hell ensam utan problem. Hade en merc, dock. Jag behövde ingen jävla Enigma eller HotO för att klara mig.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net