Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

åh känner mig ganska pajj..har suttit och lirat d2 sen klockan 8 nonstop

Permalänk
Medlem

Jaha så var det med dig jag lirade me
Vilken lvl blev du?

Permalänk

hmm, kanske dags att köpa d2 igen. Kommer inte ens ihåg builden på min pala, illa illa.

Permalänk

ugh, körde ni till klockan fem? 3½ mer än mig =S, nu måste jag lvla ikapp =S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Jaha så var det med dig jag lirade me
Vilken lvl blev du?

japp det var med mig :)..jag var optio_femtio..blev bara 40..du vet min polare som hade en assa..haha han drog ju sen ville han att jag skulle komma till ett annat game för att mula över sakerna till en ny assa..han hade tydligen insett att han maxat en skill helt fel, så han gjorde en ny ahahah :)..tyckte det var lite roligt efter att sagt till er att han visste att han lagt allt rätt :)..nu är jag 40 och försöker hitta någon som vill hjälpa mig med a5q5 så jag kan börja baala på nm..vilken lvl blev du själv då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
japp det var med mig :)..jag var optio_femtio..blev bara 40..du vet min polare som hade en assa..haha han drog ju sen ville han att jag skulle komma till ett annat game för att mula över sakerna till en ny assa..han hade tydligen insett att han maxat en skill helt fel, så han gjorde en ny ahahah :)..tyckte det var lite roligt efter att sagt till er att han visste att han lagt allt rätt :)..nu är jag 40 och försöker hitta någon som vill hjälpa mig med a5q5 så jag kan börja baala på nm..vilken lvl blev du själv då?

om du inte fått hjälp än kan jag fixa det.

Permalänk
Medlem

Slutade precis spela, spelat sen 14:00 då jag och onix började på nya gubbar. Blev lvl 73, ska börja på hell typ .. snart. Eller imorgon, får se.

Edit: Då ska man börja hellbaalrunna då.

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden

om du inte fått hjälp än kan jag fixa det.

nope, har fått hjälp..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrGramse
Slutade precis spela, spelat sen 14:00 då jag och onix började på nya gubbar. Blev lvl 73, ska börja på hell typ .. snart. Eller imorgon, får se.

Edit: Då ska man börja hellbaalrunna då.

nice..kanske kan man baalrunna lite med er imorgon då? jag är lvl 72 nu...

Permalänk
Medlem

jag skulle behöva lite hjälp med mephisto i hell, om någon har lust.

Edit: Jag har gjort travincal, så det är bara att gå ner och döda honom, messa bara till mig *Lejnad

Edit: Det är lugnt nu, fixade det själv Men jag skulle behöva hjälp med Diablo nu ^^ Så om någon har lust att hjälpa så messa till mig.

Permalänk
Medlem

XiruN jag ska också döda Diablo i hell nu så vi kan väll fixa ett game?

Permalänk
Medlem

aa visst,

Permalänk
Medlem

någon som är med på att rädda anya i Nm och hell ? behöver all res jag kan få så säg på om du / ni är på ;P ni kan även adda mitt acc *myrus

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

MyRus: jag kan hjälpa dig..har redan räddat henne i nm, tror inte jag gjort det i hell än. men i nm kan jag hjälpa dig..sen i hell kan man alltid försöka :)..jag ska spela om ett tag, addar dig då om du är inne..

Permalänk
Permalänk
Medlem

Fan vad tufft

Är det någon här som har en 4sockad monarch ? Behöver verkligen en sån.. Så messa mig *Lejnad

Permalänk
Medlem

Jo jag har en men du är inte online

Permalänk
Medlem

ååh Jag blev jätte lycklig när jag hitta en mal runa i ett game..
Men DUM! som jag är, så lyckas en person lura mig..
Så jag har inte kvar den

Permalänk
Medlem

Hur blev du lurad?

Permalänk
Medlem

Han sa att han skulle ge mig Annihilius så gick vi till act 3, och gick upp till alkor nästan där det är som en fyrkant. Så skulle han kasta ut den och jag, så skulle vi springa runt, och så kastar jag ut den och han bara flyger över till min sida och tar den..
Jag är så jävla dum som går på en sån sak.. x_x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XiruN
Fan vad tufft

Är det någon här som har en 4sockad monarch ? Behöver verkligen en sån.. Så messa mig *Lejnad

har du fått tag på en monarch än? annars har jag en till salu.

sen tråkigt att höra att du blev lurad, dock finns det ett skäl till att trade funktionen finns:)

Permalänk
Medlem
Citat:

sen tråkigt att höra att du blev lurad, dock finns det ett skäl till att trade funktionen finns:)

Ja jag har fått tag i en monarch, snälla onix gav mig en gratis
Jo, men jag sa ju att jag var väldigt dum som gick på en sån sak.. Jag får skylla på att jag hade sovit för lite..

Permalänk
Medlem
Citat:

Det går tyvärr inte att lägga Annilus i trade rutan. (Stavning!)
Så man måste göra på ett sånt sätt att båda droppar items. :S
Så se upp vem ni tradar med !
Har också blivit lurad på att trada Annilus!

Permalänk
Medlem

Är det någon här som spelar singleplayer och vill byta lite saker?

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiaBol1c
Det går tyvärr inte att lägga Annilus i trade rutan. (Stavning!)
Så man måste göra på ett sånt sätt att båda droppar items. :S
Så se upp vem ni tradar med !
Har också blivit lurad på att trada Annilus!

Därför man sitter på #diablo2.help på quakenet. Där kan man få hjälp med trade där man måste slänga ut saker, alltså av admins.

Permalänk
Medlem

vad får man ge för titans?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

pul kanske...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
vad får man ge för titans?

Spelar inte statsen någon roll så kan du få tag på en för bara några pgs.

Permalänk
Medlem

statsen spelar roll. du kan få ett dåligt par för 5-10 pgs medans ett bra par, 195%+ och eth, kostar över 2ist

Permalänk
Medlem

Ja det var precis vad jag menade ^^

Permalänk
Inaktiv

vad får man ge för stormshield ? jag gav 3 pgems för min...har inte spelat på flera månader, har för mig att den var värd typ pul då