Permalänk
Medlem

SE z800iEgen meddelandesignal? Program?

går ju inte att lägga in egna signaler som meddelandesignal på z800i märkte jag... någon som vet om det går att komma runt, kanske något program som kan spela ljud vid events, som t.ex. sms?

Permalänk
Medlem

Z800i har inte den funktionen nej och vad jag vet så finns det ingen 3:e partslösning för det.

Visa signatur

beep bop bop

// Pontus

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sockz
Z800i har inte den funktionen nej och vad jag vet så finns det ingen 3:e partslösning för det.

menar du för z800i då eller? jag menar..jag undrar om du vet om det finns nån 3:e partslösning till andra mobiler ...eller om du just menade att du inte visste om de fanns alls... (de blev många "om" där hehe) för jag skulle vilja välja egna sms signaler jag oxå=/ samsung z500..

Permalänk
Medlem

jag vill gärna kunna välja egna meddelande signaler till min z800i... är så less på SE standard nu...

Visa signatur

System:
Intel E4400, 4096Mb DDR2 RAM, 4x HDD tot: ~1100GB, Geforce 8800 GTS 640MB, NEC DVD Writer
Bärbar: Dell Inspiron 2200
System idag: Core i7 6700k, 2xGTX1080 SLI, 16GB RAM, SSD, HDD, m.m.

Permalänk
Medlem

Det finns inga 3:e partslösningar för "någon" SE telefon för detta vad jag vet.

Undantagen är P800/P900/P910i/K750i idag som stöder det per default.

Visa signatur

beep bop bop

// Pontus

Permalänk
Medlem

Det går att flasha in smssignaler i telefonen.

Bl.a. med http://www.davinciteam.com/ .
Har för mig att jag sett det hos någon av upplåsningsföretagen också, men kommer inte ihåg vilken.

Visa signatur
Permalänk

hmm jag kom på att jag kan ändra sms signal på min Samsung Z500

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986

menar du för z800i då eller? jag menar..jag undrar om du vet om det finns nån 3:e partslösning till andra mobiler ...eller om du just menade att du inte visste om de fanns alls... (de blev många "om" där hehe) för jag skulle vilja välja egna sms signaler jag oxå=/ samsung z500..

jag menade till z800i, men det är väl bra om vi löser knuten för alla modeller å märken.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaHa
Det går att flasha in smssignaler i telefonen.

Bl.a. med http://www.davinciteam.com/ .
Har för mig att jag sett det hos någon av upplåsningsföretagen också, men kommer inte ihåg vilken.

vet inte vad som menas med att "flasha", men jag ska titta in på det! tack!

EDIT: shit, jag fattar nada... lust att förklara lite? eller om du vet nån fin howto?