World of Warcraft-tråden!

Permalänk

Serverkrash igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????

Permalänk
Medlem

Blackrock Spire fungerar inte på Stormscale iallafall.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Min ena hårdisk pajjade just och jag fick installera wow på den andra. Har installerat och allt och ska nu patcha, när patchen har patchat ca 5600/9800 så kommer det upp ett felmedelande och allting stängs ner. Hur ska jag fixa detta?

Permalänk
Medlem

Körde precis UBRS. fick min band of rumination iaf. Men när vi kom till beast dog allt.
Nå hoppas bara mina char savades innan servern borka åt helvete.

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Medlem

Vadå.. det e ju bara ett spel ..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Du hade kunnat sammanfatta det med 21-60 i så fall. Vadå "högsta"? Vad surrar du om egentligen? Nyss sa du att WSG var anpassat till 51-60, men nu att det är maxgränsen. Hur ska du ha det?

inte lönt o svara eftersom du vänder på allt jag skriver till det du tycker är bäst

då vi snacka om lvl 60 eftersom DU klaga på att dem stod i kö så använder jag 51-60 som exempel i alla mina poster, då i min förra så svarade jag på din post då du ifrågasatte det.

vad jag mena med anpassat för lvl 51-60 FÖR DEM LVLARNA(I DEN GRUPPEN) enligt blizzard då jag skrev det.
är ju du som surrar till det själv, då du lägger till lite av alla mina poster o ignorerar att jag svarade på dina.

"högsta" skrev jag då jag inte kom på nått passade för 51-60 gruppen.

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Vadå.. det e ju bara ett spel ..

Som vi betalar 100-120kr månaden för att få spela

Jag spelar där relek atm.

Permalänk
Medlem

När kommer shattred hand igång igen?

Edit: Va.. ? jag får inte upp den i realm list.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av byvall
Piss nu gick kor"gall ner

Japp, hann precis döda av horde raiden i deeprun tram sen lade det ner :/

Permalänk
Medlem

Argh, lite smått irriterande när man är ett par kills från att bli lvl40 och servern går ner

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

var i mc idag för att försöka ta ner ragnaros. första försöket 51% andra 59% och sista 61 % vi dog mest PGA sonsen..

här får ni ett smakprov =P
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/WoWScrnShot_0...

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stisse
var i mc idag för att försöka ta ner ragnaros. första försöket 51% andra 59% och sista 61 % vi dog mest PGA sonsen..

här får ni ett smakprov =P
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/WoWScrnShot_0...

ni måste ha tråkigt dålig damage.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Travis
ni måste ha tråkigt dålig damage.

haha precis vad jag tänkte

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Jag kan inte logga in på min main, den visar inte ens var jag var sist.
(var i SM), när jag försöker logga in blir jag disconnectad
Men mina andra kan jag logga in på..

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem

Är det någon som har några bra tips för Lucifron? Vi fick ner honom till 40% som bäst.. Jag gör bara runt 200 skada per Shadow bolt ungefär, så jag misstänker att det är våran förmåga att göra skada som är något för klen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Är det någon som har några bra tips för Lucifron? Vi fick ner honom till 40% som bäst.. Jag gör bara runt 200 skada per Shadow bolt ungefär, så jag misstänker att det är våran förmåga att göra skada som är något för klen.

dispella curse och impending doom ha stabil dps så dör han

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Är det någon som har några bra tips för Lucifron? Vi fick ner honom till 40% som bäst.. Jag gör bara runt 200 skada per Shadow bolt ungefär, så jag misstänker att det är våran förmåga att göra skada som är något för klen.

hrm, whipe på lucifron.. hrm, men somsagt håll alla dispellade från curse / magic, sen bara heala tank, och håll skadan uppe.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
hrm, whipe på lucifron.. hrm, men somsagt håll alla dispellade från curse / magic, sen bara heala tank, och håll skadan uppe.

Det är alltid kul att se hur WoW tar fram den där OMG-LOL-VI-ÄR-BÄTTRE elitismen hos idioter.

Permalänk
Medlem

Ett tips att ta Lucifron kan vara att dra iväg han längre än vad hans AoE curse räcker i range, typ 40-50yards? Och där tar man sedan hand om hans adds. Sedan när addsen är väntar alla på rimligt avstånd medans tank(en eller två) tankar honom medans priests samt mages dispellar curses/magic, tills hans mana är slut. Det blir någolunda lättare, men det är ändå ganska svårt då hans mana regen är sjuk :S

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Det är alltid kul att se hur WoW tar fram den där OMG-LOL-VI-ÄR-BÄTTRE elitismen hos idioter.

hrm ok...

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Det är alltid kul att se hur WoW tar fram den där OMG-LOL-VI-ÄR-BÄTTRE elitismen hos idioter.

Håller med.

Gick med i en guild som började bli stora och ville göra stora instanser. Med bakgrund ifrån en annan guild hade jag en hel del taktik. Vi var hos Onyxia första gången i Onsdags. Men lite information och ganska kass urval av karaktärer, eller om man säger för många av en sort och för lite av en annan blev det whipe och vi fick bara ner henne till 40% tredje gången.
Nu fick jag mer tips om hur vi ska ta ner henne och att vi måste hålla oss med ifrån varandra på andra akten då vi dör av hennes aoe breath.

Jag tycker faktiskt det är roligare att spela med denna guild då det är mer utmaning samt att man får hjälpa andra.

Vi täntke att vi skulle ta Onyxia innan vi ger oss på MC och BWL då vi vill ha färdigheter inför stora bossar. Att folk kan koncentrerar sig och lyssna på vad man säger i Vent.

Men det går framåt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trackmaster
Håller med.

Gick med i en guild som började bli stora och ville göra stora instanser. Med bakgrund ifrån en annan guild hade jag en hel del taktik. Vi var hos Onyxia första gången i Onsdags. Men lite information och ganska kass urval av karaktärer, eller om man säger för många av en sort och för lite av en annan blev det whipe och vi fick bara ner henne till 40% tredje gången.
Nu fick jag mer tips om hur vi ska ta ner henne och att vi måste hålla oss med ifrån varandra på andra akten då vi dör av hennes aoe breath.

Jag tycker faktiskt det är roligare att spela med denna guild då det är mer utmaning samt att man får hjälpa andra.

Vi täntke att vi skulle ta Onyxia innan vi ger oss på MC och BWL då vi vill ha färdigheter inför stora bossar. Att folk kan koncentrerar sig och lyssna på vad man säger i Vent.

Men det går framåt

ja utmaningar är jättekul, jag tycke bara att det var konstigt att man kunde whipa på lucifron... :/. förlåt mig för det då.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
ja utmaningar är jättekul, jag tycke bara att det var konstigt att man kunde whipa på lucifron... :/. förlåt mig för det då.

Du vet att Blizzard antagligen vill att alla ska whipea minst en gång på alla MC bossar va? Tror väldigt få klarade av dom första gången utan någon som helst info om hur det hela funkade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
ja utmaningar är jättekul, jag tycke bara att det var konstigt att man kunde whipa på lucifron... :/. förlåt mig för det då.

Vadå, vad är konstigt? Allt är inte lätt. Kanske är det första gången för dom? Tror du inte Glamour hade svårt med Lucifron då? Jo, det hade vi när vi var i MC dom första gången ska du tro. Men nu har ju Glamour gjort MC en hel del gånger så nu är det lätt när du väl är med och när alla vet vad dom ska göra å så.

Tycker det bara är orespekt fullt att grymta sig åt någon som har problem när man knappast själv har varit inne i den situationen då man själv har tagit genväg med att joina en guild som redan kan MC in och ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Du vet att Blizzard antagligen vill att alla ska whipea minst en gång på alla MC bossar va? Tror väldigt få klarade av dom första gången utan någon som helst info om hur det hela funkade.

inte alla, i purify klara vi lucifron på första,

förlåt då, jag ber om ursäkt, tillbaka till wow diskutioner nu

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
inte alla, i purify klara vi lucifron på första,

förlåt då, jag ber om ursäkt, tillbaka till wow diskutioner nu

Hade ni ingen info om Lucifron och ni klara han på första /clap hade ni info /golfclap

Permalänk
Medlem

Vad vet du om glamour? Du var ju inte ens med när det hela började? Jag var just inte med första gången dom var nere i MC för jag jobbade, men dom hade allt problem där nere och Whipade på många konstiga ställen. Men det var ju första gången.

*Edit*

Såg att du editerade bort Glamour.

Permalänk
Medlem

Det finns ju åtminstone alltid någon som alltid förklarar hur lätt allt är som någon berättar om, och vi tycker nog alla denne är sååååå duktig. Lite väl elak sarkasm kanske men skrytdelen av tråden blir lite väl fjantig ibland när det kommer så katastrofalt okonstruktiva inlägg kring sådana saker så det är ändå välförtjänt. Vem eller vilka det rör sig om vet säkert de "skyldiga" själva (tveksamt om dessa kan bry sig) eller så får folk gissa vilt för sig själva. Tänker inte skapa någon personlig pajkastning, bara yttra mig om en viss mentalitet som förekommit.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil Peter
Det finns ju åtminstone alltid någon som alltid förklarar hur lätt allt är som någon berättar om, och vi tycker nog alla denne är sååååå duktig. Lite väl elak sarkasm kanske men skrytdelen av tråden blir lite väl fjantig ibland när det kommer så katastrofalt okonstruktiva inlägg kring sådana saker så det är ändå välförtjänt. Vem eller vilka det rör sig om vet säkert de "skyldiga" själva (tveksamt om dessa kan bry sig) eller så får folk gissa vilt för sig själva. Tänker inte skapa någon personlig pajkastning, bara yttra mig om en viss mentalitet som förekommit.

Det förekommer ju hela tiden i WoW så, folk sitter på sina höga epic hästar och pekar ner på alla andra och kallar dom för noobs för att dom inte har haft samma lust och tid som dom att grinda samma skit om och om igen

Och det är högst relevanta inlägg ändå, rätt många som skriver inlägg och frågar vad som är roligt med WoW, etc, då borde man också ta med det dåliga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil Peter
Det finns ju åtminstone alltid någon som alltid förklarar hur lätt allt är som någon berättar om, och vi tycker nog alla denne är sååååå duktig. Lite väl elak sarkasm kanske men skrytdelen av tråden blir lite väl fjantig ibland när det kommer så katastrofalt okonstruktiva inlägg kring sådana saker så det är ändå välförtjänt. Vem eller vilka det rör sig om vet säkert de "skyldiga" själva (tveksamt om dessa kan bry sig) eller så får folk gissa vilt för sig själva. Tänker inte skapa någon personlig pajkastning, bara yttra mig om en viss mentalitet som förekommit.

sen finns det sånna som inte kan ta att man ursäktar sig, utan fortsätter gnälla och tror att han är perfekt och inte kan yttra sig fel...

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc