Permalänk
Medlem

Om någon undrar vart jag tog vägen så sitter jag mellan 2 mega stora berg och svälter, har inget vatten, ingen mat och ingen energi

Hittade ingen clay heller, men jag har några anvils, yxor och lite andra verktyg.

Permalänk

Du har diverse verktyg när du startar, men om du dött ett par gånger har du nog blivigt av med dem. Vi har iofs någon extra yxa eller så tror jag. Annars gör man generellt sätt de flesta verktygen själv.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Du har diverse verktyg när du startar, men om du dött ett par gånger har du nog blivigt av med dem. Vi har iofs någon extra yxa eller så tror jag. Annars gör man generellt sätt de flesta verktygen själv.

Jag hittade en hel låda med yxa såg o allt men jag förstår inte hur man börjar bygga?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Om någon undrar vart jag tog vägen så sitter jag mellan 2 mega stora berg och svälter, har inget vatten, ingen mat och ingen energi

Hittade ingen clay heller, men jag har några anvils, yxor och lite andra verktyg.

Aj, vad jobbigt, du kan inte säga var du är så kan vi kankse skicka ut en expedition?

Rxc: Läs lite i FAQ:n på sidan två alternativt fråga oss allt eftersom i spelet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

En expedition hade varit för farligt, det blev självmord istället Hade några vackra städ med mig... Får springa till byn igen nu.

Permalänk
Medlem

Hm, jag blir disconnectad efter en stund. Annars verkar det ju lite kul.

java.io.IOExeption: En befintlig anslutning tvingades att stänga av fjärrvärddatorn.

Vad betyder det?

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Citat:

En expedition hade varit för farligt, det blev självmord istället Hade några vackra städ med mig... Får springa till byn igen nu.

Ok, bra att det "löste" sig iaf då.

[Z]: Hmm, svårt att svara på tyvärr.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Aj, vad jobbigt, du kan inte säga var du är så kan vi kankse skicka ut en expedition?

Rxc: Läs lite i FAQ:n på sidan två alternativt fråga oss allt eftersom i spelet.

Vart hittar ni FAQ? Måste vara blind...

Edit: Duhhh!!! Det är ju på sidan 2 här på Sweclockers....

Permalänk
Medlem

nu vet jag hur man bygger men jag kan inte bygga mer för jag är för hungrig, äter bara blåbär och nötter hela tiden, hittade en "black mushroom" men nu står det att ja inte kan äta sån mat längre.....vad ska man äta då? Ser att vissa fiskar men ja hittar inget fiskespö.....finns det inter djur man kan döda eller nåt, vad ska man äta?

Permalänk

Gossar gossar, gör något värdefullare med er tid istället.. detta liret sög verkligen röv

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
Gossar gossar, gör något värdefullare med er tid istället.. detta liret sög verkligen röv

Varför inte lägga DIN värdefulla tid på något annat än klaga på spel som kanske andra gillar?
Du får hemskt gärna tycka att spelet "suger" då slipper vi andra som vill prova lira lite bara en som springer runt och whine:ar ingame.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Z]
Hm, jag blir disconnectad efter en stund. Annars verkar det ju lite kul.

java.io.IOExeption: En befintlig anslutning tvingades att stänga av fjärrvärddatorn.

Vad betyder det?

Har EXAKT samma problem.
Skitstörigt då det här spelet verkar vara så kul.. :/

Visa signatur

ohh wieeeeeeeeeeeee

Permalänk
Medlem

Mm, skall testa igen lite senare. Verkar lite rubbat men kan säkert fördriva ett antal timmar

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Z]
Mm, skall testa igen lite senare. Verkar lite rubbat men kan säkert fördriva ett antal timmar

Har du med Bornet som internet leverantör?

Visa signatur

ohh wieeeeeeeeeeeee

Permalänk
Medlem

Ja, faktiskt. Är hos mina föräldrar i Borås nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

1. Vad ska man äta, leter man blåbär så dör man ju typ snart. Hur fiskar man?
2. Nån som vet hur man bygger?

Permalänk
Medlem

Har dött, fick välja var jag ville starta "start" eller någon sorts "town"...vilken av dessa ska jag välja för att lättast hitta till swec-byn ?

Har gått mot vita ljuset i 4 km men kommer aldrig fram till vita ljuset, där ska visst nåt tempel finnas och när man kommer dit ska man gå NE för att hitta swec-byn, eller har jag fattat fel?

Jag tänker organisera lite så swec-byn växer och så den blir mer beboelig. Känns som om ni behöver en ledare nämligen. Och jag tar på mig ansvaret.

Permalänk
Medlem

-midiland
Fint, säg till när du fixat ett hus till mig då.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är det nån som har kommit på hur man bygger än?

Permalänk

Ja, vi bygger för fullt.

Permalänk
Citat:

Varför inte lägga DIN värdefulla tid på något annat än klaga på spel som kanske andra gillar?
Du får hemskt gärna tycka att spelet "suger" då slipper vi andra som vill prova lira lite bara en som springer runt och whine:ar ingame.

Där fick jag allt så jag teg..

..Bra jobbat..

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RandomName
Ja, vi bygger för fullt.

Hur gör man då, ja har gjort massa plankor nu men ja vet inte hur ja ska bygga!?

Permalänk

Du behöver en Mallet och Large Nails.

Permalänk
Medlem

Och vart får ja tag på det!? Är ni i swecstaden? Är ni onda eller goda, föresten vart ändrar man det?

Permalänk
Medlem

en bild på byn från andra sidan berget:

Permalänk

Va vackert! Man kan ju se min resturang.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag åkte till mormor och morfar på kalas, när ja kommer hem ca: 4 timmar senare så hade det hänt en hel del i byn. Va stolt jag blev

Permalänk
Medlem

ohh yeah, kalas is the shit, tårta är gott

Permalänk
Medlem

Helvetes pissskit! björnen åt upp mig när ja samla ved...

börjar om från newtown, tar med mej en kompanjon

edit: alla mina saker är borta.... va göra?