Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XiruN
Jag blir antingen en orb, blizz eller lightning Kan inte bestämma mig.
Jag har en lightning just nu, och jag vet inte riktigt om jag tycker den är så bra.

Hoppas att vi inte bara får cold sorcar. Kanske inte så kul sen när vi kommer till NM och Hell Funderar lite också på att göra en light, så om du gör en cold sorc kan du bli gramses ny älskare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Hoppas att vi inte bara får cold sorcar. Kanske inte så kul sen när vi kommer till NM och Hell Funderar lite också på att göra en light, så om du gör en cold sorc kan du bli gramses ny älskare

Min kärlek och mitt hjärta är till dig given, till dig är jag lojal. Jag är dig trofast, mästare. Utnyttja mig och såra mig, jag är din för evigt.

;DD

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrGramse
Min kärlek och mitt hjärta är till dig given, till dig är jag lojal. Jag är dig trofast, mästare. Utnyttja mig och såra mig, jag är din för evigt.

;DD

haha

Permalänk
Medlem

För er som saknat Maphack till 1.11 kan nu sluta gråta för det har kommit ut ett EasyMap - http://d2event.net/index.php?id=hacks Kanske inte skulle länka till den sidan men jag hittade ingen bättre.

Har testat det ett bra tag nu och det funkar jätte bra. Gramse har också testat det och funkar lika bra för han.

"btw: its privat mh, official Mousepad's Maphack will be released soon..."

Permalänk
Medlem

Bara så ni vet så har han som gjort "easymap" inte har så bra rykte ... han lurade flera 100 personer på accounts med en så kallad keylogger .. dock så ska denna vara clean .. väntar nog på mousepads maphack iställe

Visa signatur

• Corsair Obsidian 800D • i7 920 @ 4.0GHz • Radeon 5870 • Asus P6TD DELUXE • Corsair 6GB 1600MHz PC3-12800 • Intel X25-m 80gig • Dell U3011 •

Permalänk
Medlem

resettat nu?

Permalänk
Medlem

nope runt 2 har jag hört dock ej 100% säker

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

Någon som kan låna ut en Hellfire Torch lite snabbt? Vilken skill det är spelar ingen roll men skulle vilja testa Firestorm med min ama som kör med strafe.

Skulle vara jätte schysst /w *mattias_onix om du har lust.

Permalänk
Medlem

Ny patch och ladder reset, inte illa pinkat av Blizzard. Kanske man ska damma av sina DII-skivor nu när alla börjar om från scratch.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem

TANKA INTE EASYMAPHACKET!!!!!!!!! det är tydligen någon backdoor på det som öppnar en port osv. lägger in 4 regs i registret. osv osv..använd inte skiten.. vänta istället på mousepads eller något

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
TANKA INTE EASYMAPHACKET!!!!!!!!! det är tydligen någon backdoor på det som öppnar en port osv. lägger in 4 regs i registret. osv osv..använd inte skiten.. vänta istället på mousepads eller något

JA, det är ju ett Virus. Funkar det änns som Maphack?

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

När ska vi swecare börja lira då ?

Permalänk
Medlem

Jag är med så fort laddern resetas. Dock var väl erat party fullt?

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | RTX 4070S | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

Nu är jag trött på det här, ge mig ladder reset nu dirr!

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schluug
Jag är med så fort laddern resetas. Dock var väl erat party fullt?

Börjar vi lira exakt när laddern kommit upp så är det säkert inte fullt. Jag vill helst inte vänta tills alla som är med på listan är här, har väntat tillräckligt

Permalänk
Medlem

Skulle kunna tänka mig att vara med nån kväll Som necromancer isåfll, ska nog instalera spelet idag.

Permalänk
Medlem

Funderar på att köra en Skellemancer istället för hammerdin. Skellemancern är inte lika bra på att mfa som ex sorc och hammerdin men äe jävligt safe genom hela spelet.

Permalänk
Medlem

Precis varit ute och letat igenom hela stan efter ett exemplar av diablo II boxen (med LOD)
Hittade INGET...
Diablo II skivorna jag har hemma är så pass sönderlslitna och utnötta så jag kraschar nog CD läsaren om jag försöker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Precis varit ute och letat igenom hela stan efter ett exemplar av diablo II boxen (med LOD)
Hittade INGET...
Diablo II skivorna jag har hemma är så pass sönderlslitna och utnötta så jag kraschar nog CD läsaren om jag försöker.

Taskigt läge. Har du provat att köra dem då? Är det "silvriga" på skivan intakt så kan det nog funka. Glöm inte att rengöra skivan med diskmedel och ljumet vatten också...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morannon
Taskigt läge. Har du provat att köra dem då? Är det "silvriga" på skivan intakt så kan det nog funka. Glöm inte att rengöra skivan med diskmedel och ljumet vatten också...

För att inte tala om CD fodralet, det är lagat med så mycket silvertejp så det i princip är en stor klump med silvertejp.
Såklart ska jag se vad jag kan göra...

Edit: Instalerat allting nu, tur att man LAN:ade det så jävla mycket förr så man hade ca 7 kopior.
Allt verkar fungerat bra också även fast min CD-läsare inte ville sammarbeta
(Den vet vad som väntar ikväll)

Permalänk
Medlem

Härligt när inte dvd-läsaren kan läsa av d2data.mpq.. mitt i installationen så slutar det.. jag som såg fram emot en ny ladder start.. FAAAAAN

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem

Just jävla snyggt, skulle precis spela.
"The CD key that you installed with has been disabled.
Please contact blizzard entertainment technical support for further assistanse"

Permalänk
Medlem

Någon som inte vill behålla sina Non-Ladder chars/Items? PM.

Permalänk

20min kvar till reset!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiAMONDBlacK
20min kvar till reset!

Källa?

Permalänk
Medlem

Ingen som vet vad problemet kan vara? Är min CD-nyckel för gammal? Eller vad kan det bero på att den stängts av?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Ingen som vet vad problemet kan vara? Är min CD-nyckel för gammal? Eller vad kan det bero på att den stängts av?

För ett tag sedan bannade blizzard 100.000 st CD-Nycklar för såna som använt maphack och botar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN

JA, det är ju ett Virus. Funkar det änns som Maphack?

ja det funkar som maphack..detta är ju inte någon av dessa drop-hacks som spritits..utan detta är ett fungerande maphack, dock väldigt dåligt. men med virus i som öppnar portar i din dator och bla bla, snubben som gjort det snor tydligen olika saker och så :)..jag vet inte..det var något sånt iaf...och något med backdoors..

EDIT: blir ingen rs för eu idag..bara för usa..vi får imorgon mellan 06.00-08.00 :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
,,
EDIT: blir ingen rs för eu idag..bara för usa..vi får imorgon mellan 06.00-08.00 :/

och det läste du var?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sebbey har du någon källa för det?