Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

Gick in på Bnet bara för att kolla läget innan jag börjar spela igen.

Blev jävligt förvånad... har de inte resetat laddern och gjort alla gamla chars värdelösa denna gång?

Permalänk

Någon som har ett litet 1.11 MH ;)?

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

någon som har en levithan till salu? min är borta:( förvann med patchen tror jag

Permalänk
Medlem

vad betyder detta http://putfile.com/pic.php?pic=8/21305330645.jpg&s=x1 är det banned eller nåt helt annat?

Visa signatur

• Corsair Obsidian 800D • i7 920 @ 4.0GHz • Radeon 5870 • Asus P6TD DELUXE • Corsair 6GB 1600MHz PC3-12800 • Intel X25-m 80gig • Dell U3011 •

Permalänk
Medlem

nån som har en bra övertygelse om den bästa karaktären?

Permalänk
Medlem

nån som vet en karaktär som kan köra solo mot alla nya uber bossar, sägs att det är omöjligt, men man vet aldrig

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

Hammerdinen är den ända som kan sola. Fast den är så overpower så tror jag det ändå det blir grymt svårt själv mot alla bossar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
någon som har en levithan till salu? min är borta:( förvann med patchen tror jag

ja har ett par.. hör av dej så kan du få en.. antingen *thewicker eller brorsan *wakaz

Permalänk
Medlem

hur hittar man nu dom där nycklarna, finns dom bara i hell?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
hur hittar man nu dom där nycklarna, finns dom bara i hell?

Countess, Summoner och Nihlatak i Hell.

Permalänk
Medlem

japp, vad är värdet per nyckel och vad är värdet om man säljer dom i "tre pack, portal ready"???

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XiruN
Countess, Summoner och Nihlatak i Hell.

droppar dom alltid nycklarna eller måste man ha lyckan med sig?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

Någon snäll som vill ge mig alla nycklar som behövs osv? (SCL)

PM me

Visa signatur

Permalänk
Medlem

man måste ha lyckan med sig, dom droppas ungefär var 34järde gång eller nått sånt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bästa karaktären?

Permalänk
Medlem

woho klara av uber bossarna solo med min barb .. tog dock ett tag

Visa signatur

• Corsair Obsidian 800D • i7 920 @ 4.0GHz • Radeon 5870 • Asus P6TD DELUXE • Corsair 6GB 1600MHz PC3-12800 • Intel X25-m 80gig • Dell U3011 •

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
man måste ha lyckan med sig, dom droppas ungefär var 34järde gång eller nått sånt

seriöst? jag hittade den av countes på första försöket, den av nilathak på trejde och den av sumoner på 4 försöket

Permalänk
Medlem

Inte hittat en ända på säkert ett 30tal countes runs

Permalänk
Medlem

någon som är på o leta lite?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB3000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

Ingen som har lite sorc-items att donera till en fattig spelare som precis har börjat om efter 7 månaders uppehåll?

*Iroqouiz1

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

Finns det någon som har "Key Of Terror" som vill byta mot "Key Of Hate" ?
acc diabol1c87

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Inte hittat en ända på säkert ett 30tal countes runs

Du ska inte hitta en ända du ska hitta brain, eye och horn..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

En riktigt trevlig film har kommit ut nu hur man snabbt kan farma nycklar! Funderar på att göra en likadan build som den sorcen för det går ju riktigt snabbt.

http://rapidshare.de/files/3579057/jammnod2keyfarm.wmv.html

Permalänk
Medlem

min polares hammerdin lvl81 och min sorc lvl 92 dog som as mot uber izaul, men min sumancer på lvl 87 klarade av izaul, trodde skeletten skulle dö snabbt men dom pallade massor av stryk så hammerdinen hadde gott om tid o hammra sönder izaul samtidigt som skeletten slog , funkade bra när vi andvände våra mercs oxå.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
min polares hammerdin lvl81 och min sorc lvl 92 dog som as mot uber izaul, men min sumancer på lvl 87 klarade av izaul, trodde skeletten skulle dö snabbt men dom pallade massor av stryk så hammerdinen hadde gott om tid o hammra sönder izaul samtidigt som skeletten slog , funkade bra när vi andvände våra mercs oxå.

haha.. min lvl 78 (el nått) barb och brorsans lvl 90 pala fixade izzual och lilith och duriel skitenkelt.. men über diablo + meph + baal hade vi typ ingen chans själva så vänta du bara.. de blir inte enklare

Permalänk
Medlem

har precis börjat en char på scnl för första gången. har inte direkt några saker på där. har startat en necro.. typ summon/bone ..om någon har lite saker över ni inte vill ha, jag tar emot

acc *bjurre-boeg

Permalänk
Medlem

aha, då kanske jag ska andvända min lvl 90 hammerdin sen, den testade jag aldrig, fast jag behöver hoto så jag får lite bättre resistanser...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
har precis börjat en char på scnl för första gången. har inte direkt några saker på där. har startat en necro.. typ summon/bone ..om någon har lite saker över ni inte vill ha, jag tar emot

acc *bjurre-boeg

Varför har du börjat på scnl

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey

acc *bjurre-boeg

varför?. det finns bara massor fuskare där. de bra runewordsen funkar inte där. de coola itemen finns inte där. vad ser du som fördel igentligen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
varför?. det finns bara massor fuskare där. de bra runewordsen funkar inte där. de coola itemen finns inte där. vad ser du som fördel igentligen?

Tja, det faktum att man inte får sitt konto nollställt på obestämd tid kanske folk ser som en fördel, vad vet jag?

Visa signatur

"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?"