Permalänk

Köpa sida till mitt lian lipc60?

Har tröttnat på att ha plexiglas på ena sidan av chassit,
så jag undrar om det finns något ställe där man kan köpa en sida till mitt lianli pc60 utan fönster?

/tack

Permalänk
Medlem

Byt med någon som vill ha fönster?

testa annonsera på blocket eller dyl.

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk
Medlem

hör med Lian Li om dom kan skicka en sida mot betalning?

Visa signatur

[color="blue"]DET HETER CCFL, INTE NEON[/color].Neon är en ädelgas och används inte i en DATOR.
Har du försökt att söka? :)

Permalänk
Medlem

gluelimit - hur gick det ? fick du tag i någon sida ? jag har nämligen samma problem och är rejält trött på mitt sidofönster...

Visa signatur

* Lär dig använda SÖK funktionen först!
* Det heter verkar INTE värkar och rosa INTE råsa FFS.

Permalänk
Medlem

Silvertejp, sprayfärg och lack löser mkt annars

Permalänk
Medlem

Om jag kommer ihåg rätt har Frozencpu.com sånt till lian-li.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

hmm.. mycket lian-li prylar * dräggel *
http://www.frozencpu.com/scan/se=Case%20Parts/se=Lian%20Li%20...
finns inte detta hos någon svensk återförsäljare ?

Visa signatur

* Lär dig använda SÖK funktionen först!
* Det heter verkar INTE värkar och rosa INTE råsa FFS.

Permalänk
Medlem

Jag anmäler härmed också mitt intresse av att byta en PC60-sida med plexi till en utan. Alternativt få reda på var man hittar en.

Alltså, har plexi, vill ha icke-plexi!

Permalänk
Medlem

Edit .. det var visst ett PC 65 jag hade har haft det så länge att jag glömde bort vilket nummer..

Ska by the way modda det lite och kastar upp några bilder sen...

Visa signatur

* Lär dig använda SÖK funktionen först!
* Det heter verkar INTE värkar och rosa INTE råsa FFS.

Permalänk
Avstängd

lain li ärju endast snygga med fönster sidan, men om du inte gillar fönster sida så har jag ett gammalt skolchassi som är ungefär 6år gammalt som ser exakt ut som ett Lian li

Visa signatur

Hej! Ni kan använda mitt riktiga alias "ddly" när ni tilltalar mig. Förutom att hänga här på swec så äger jag även en ledande advokatbyrå med stor inriktning på IT-brottslighet.

Permalänk
Medlem

Hör med Gtek, dom är ju Lian-Li "ansvariga" ( kommer inte på det riktiga ordet helt plötsligt ) i Sverige.

Hör med dom ifall dom kan ta hem såna sidor, eftersom ni verkar vara ett gäng personer som vill ha så är det nog inte HELT otänkbart, Och om dom inte tror på hur många som vill ha så kan ni ju hänvisa till den här tråden eller nåt. hehe

Ringde o snackade med dom angående EX-23, HDD kylarna för Lian-Li, och det skulle dom kolla upp och senare så hade dom tagit hem såna till lager osv.

EDIT:
Om inte annat kanske ni kan få ett artikelnummer för sidan.
Som ni sen kan använda att söka på nätet efter andra butiker utanför Sverige som kan ha dom...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cenzar
Hör med Gtek, dom är ju Lian-Li "ansvariga" ( kommer inte på det riktiga ordet helt plötsligt ) i Sverige.

Hör med dom ifall dom kan ta hem såna sidor, eftersom ni verkar vara ett gäng personer som vill ha så är det nog inte HELT otänkbart, Och om dom inte tror på hur många som vill ha så kan ni ju hänvisa till den här tråden eller nåt. hehe

Ringde o snackade med dom angående EX-23, HDD kylarna för Lian-Li, och det skulle dom kolla upp och senare så hade dom tagit hem såna till lager osv.

EDIT:
Om inte annat kanske ni kan få ett artikelnummer för sidan.
Som ni sen kan använda att söka på nätet efter andra butiker utanför Sverige som kan ha dom...

Tips på affärer som säljer Lian li prylar & chassin?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Lian-Li är såpass stora i Sverige att så gott som alla större datorbutiker säljer åtminstone lådor från dom verkar det som.
Tillbehör kan väl dock "lite" färre sälja, men gtek.net, www.inwarehouse.se, DB och Komplett och liknande butiker verkar ju ha en del Lian-Li iallafall.

Permalänk
Medlem

beställde faktiskt idag en EX-23 HD kylare till mitt projekt från GTEK

Tungt att hitta en omoddad chassi sida på nätet

Visa signatur

* Lär dig använda SÖK funktionen först!
* Det heter verkar INTE värkar och rosa INTE råsa FFS.