Vad är det pinsamaste du gjort i ett spel?

Permalänk
Medlem

Vad är det pinsamaste du gjort i ett spel?

[tidsfördriv] . nej men tänkte det kunde vara kul att veta

Visa signatur

//HundSkit

Permalänk
Medlem

Testade att spela Tibia.

Visa signatur

Om något funkar, plocka genast isär det och kolla varför.

Permalänk
Medlem

och det var pinsamt för dig förstår jag? extremt!

edit:

Visa signatur

//HundSkit

Permalänk
Medlem

Har ett par st

1. Jag sparade inte på 16 h på final fantasy VII första gången jag körde, var rätt jobbigt när jag dog

2. Första gången jag fick "All Seven Fever" på Final Fantasy så rymde jag från fighten jag var i just då i tron om att jag skulle kunna klara ermerlad med den, men när jag kom till fighten så var så klart alla gubbars liv 1 :D0

ähh det blev bara 2

Visa signatur

"Chewing gum is really gross, chewing gum I hate the most."
It´s only funny until someone gets hurt, then it´s hilarious.

Permalänk
Medlem

jag lirade Halo2 ifrån ung mitten av spelet (därifrån jag senast saveade) och körde till sista banan precis innan slutet vad jag fått veta. Precis då så skulle jag käka och i min dumma tro om autosave så stängde jag av Xboxet.. Orkade aldrig lira tillbaka allt det där

Visa signatur

"you guys made me ink!"

Permalänk
Medlem

kört av banan i bilspel

annars är det väl det vanliga, inte spara tillräckligt ofta och sen bli förbannad på spelet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SuPrAn
Testade att spela Tibia.

Haha! Säger detsamma

Permalänk
Medlem

Missade att skjewta hjärnan i cs!!!11

Permalänk
Sötast

Det pinsammaste måste vara att "pinsammaste du gjort" tråden är felstavad

Permalänk
Medlem

Jag sparade när jag föll ner i ett stup i Halflife, i tron om att jag kommit över. Var lite jobbigt

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vernice
Missade att skjewta hjärnan i cs!!!11

tyst!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Det pinsammaste måste vara att "pinsammaste du gjort" tråden är felstavad

gah, skyller på att jag är trött

Visa signatur

//HundSkit

Permalänk
Medlem

Jag lirade Fable och dödade min fru

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk
Medlem

När jag spelade teepop (f.ö. bästa spelet som finns) och skrev fula ord för jag förlorade.

Visa signatur

Xtralarge.se - Minecraft server med betoning på uptime, stabilitet och kvalitet.

Permalänk
Medlem

Expade i D2, gick upp 14-15 lvl:s med barbar, grymt jobbigt och tog lång tid -_- När jag ska spela nästa dag så ser jag att jag inte alls har levlat....save filerna hade kommit i skrivskyddat läge >_< DOH!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RinBin
Har ett par st

1. Jag sparade inte på 16 h på final fantasy VII första gången jag körde, var rätt jobbigt när jag dog

2. Första gången jag fick "All Seven Fever" på Final Fantasy så rymde jag från fighten jag var i just då i tron om att jag skulle kunna klara ermerlad med den, men när jag kom till fighten så var så klart alla gubbars liv 1 :D0

ähh det blev bara 2

Hahaha

Lyckades med konststycket att spara över min 40h sparning med min lillebrors gubbe, han hade spelat i drygt 30min... Hämnades genom att inte låta honom spela alls muhahaha

Blev kickad av en admin när jag kallade min lillebror (som också är admin) för en lite snorunge. Han blev sur när jag spöade honom friskt i CS:S. Lillebrosan fick förklara allt sedan var det fritt fram för mer mobbing

Permalänk
Medlem

Min kompis morsa kom och läste allt Todd sa i Super Mario när vi spelade när vi var små. Ganska pinsamt såhär i efterhand. Vi var 6-7.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hade suttit o kämpat me ett Racingspel kommer inte ihåg vad de hette hade fått en riktigt bra tid efter ett tag faktist. O då kommer min fassas fulla polare in på mitt rum o klår tiden på första försöket.. Då funderade jag på att byta intresse

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

När man ligger och pressar Lfs, sista varvet med formel v8 bilarna, ligger tvåa, och hoppas på att jag bromsar om han som ligger etta i hårnålen, bromsar för hårt och understyr rakt in i röven på honom, då var det inte muntert :(.
Eller när man inte är helt med när man flyger i bf2 och dundrar rakt in i en full lastad Blackhawk, och lagkompisarna flyger som konfetti över banan, då vill man stoppa huvudet i sanden.

Permalänk

Hur kan ~10 personer tycka att missa att spara är pinsamt?
På rak arm kommer jag inte själv på nått särskillt pinsamt jag gjort :/

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

När jag körde in i sista fienden som fanns kvar på banan i BF1942 under en klanmatch, alla flaggor var våra, och den siste fienden försökte ta en flagga, istället för att bara skjuta honom så flög jag rakt in i honom så han dog, och jag med för den delen. Det var det pinsamaste jag gjort i ett spel, vi vann matchen men ändå!.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig klarat Super Mario Bros. 1 till NES, och jag är 19år gammal och har haft NES sen jag var typ 7.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Jag har aldrig klarat Super Mario Bros. 1 till NES, och jag är 19år gammal och har haft NES sen jag var typ 7.

Det är riktigt illa.

Det pinsammaste jag har gjort måste vara när jag körde Deus Ex. Var taggad som fan när jag smög runt och helt plötsligt ploppar det upp en gubbe rakt i väggen och jag skjuter direkt. Det visade sig vara en spegel...

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Det är riktigt illa.

Det pinsammaste jag har gjort måste vara när jag körde Deus Ex. Var taggad som fan när jag smög runt och helt plötsligt ploppar det upp en gubbe rakt i väggen och jag skjuter direkt. Det visade sig vara en spegel...

Permalänk
Medlem

Har väl gjort en del pinsamma saker när man sett och spelat doom3, typ gjort frivolter för att någon burk välter och så

Visa signatur

Make love, not religion.

Permalänk

Igår när jag råkade skabla till det så att hela min raid dog:D

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HundSkit
tyst!

Tyst kan du vara själv.

Permalänk

När jag var liten så kunde jag inte uttala Continue. så när jag och brorsan satt och spela nes så sa jag när det blev continue "ska jag ta continuter?". Blev tillrättad av min bror att det heter continue inte continuter.

Var väll lite pinsamt.

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt

Permalänk
Medlem

Ahh pinsamma saker händer bara när det gäller lagarbete. Speciellt när man lirar BF2. Man kan verkligen skämmas ibland om man missbedömmer osv.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

I BF2:
Spelade på Dailan Plant 16p. USA hade tagit Kinas bas och vise versa (huvudbaser). Jag hoppade in som Kina, tänkte inte på vart jag spawnade. Sprang till andra sidan (för att ta flaggan), såg artilleri och UAV vagnen. La dit några C4 på en av arty pjäserna, sprängde bort den. Nere till vänster på skärmen stod det nått om "team vehicle damage", jag tänker "wtf bugg..." går till nästa pjäs och spränger bort den. Står samma sak, men skiter i det också. Sen så är det UAV vagnens tur, men då börjar commandern skriva "you damn moron!! stop destroyng our own arty you stoopid!!!!!"
Då var det bara att hoppa ur servern och aldrig gå in där någe mer

Permalänk
Medlem

1. BF1942
Capture the flag. Enooormt lång och spännande match.

Vårat lag har lyckats greppa flaggan och vår kille med flaggan kör jeep mot avlämningsplatsen.... har kanske 100 meter kvar bara och är jagad.

Vad gör jag? jo, sitter i ett flygplan och tänker styla och göra en fly-by just ovanför honom när han kammar hem flaggan. samtidigt som jag ska försöka peppra fienden som han har i ryggen.

men det slutar med att jag flyger för lågt och kraschar rakt in i vår killes jeep, som dör.

tryckte ALT-F4 direkt. heheeee.

2. Knight Online

Inte så pinsamt. Men ett misstag.
Knight Online, ett MMORPG, när jag var nybörjare fanns det typ ett lotterisystem.

Jag vann en liten kniv. Jag tänkte den är ju nå kasst, så jag skrev i säljchatfönstret: "knivens namn säljes 100 000 guld".

fick en köpare direkt, som var extremt påstridig och ville ha kniven snabbt snabbt snabbt.

börja ana oråd då han var så påstridig... så jag drog.

men grejjen är att han följde mig... hur länge som helst.
började hota mig och så...

så jag tröttnade och gav han kniven för 100 000 guld.

sen när jag blivit liten mer erfaren i spelet lärde jag mig att det var den bästa kniven i spelet. och är värld MINST 10 miljoner guld.