Ultima-Online Tråden!

Permalänk

Ultima-Online Tråden!

Hittade ingen tråd om detta spel. Antar att en hel del spelar det här.
Spelar själv på Defiance UOR-shard (samt deras t2a-shard även om den är död för tillfället), och tänkte kolla om några fler spelar där?
Kanske t.om någon guild som är intresserad av 3vs3, 4vs4 eller 5vs5?

Spelets PvP är den överlägset bästa som någonsin gjorts. Inte alls lika påtvingad som i WoW, och man har en mycket större frihet.
Tror vi alla riktiga PvP:ers håller med om att spontan pvp är den bästa!

www.defianceuo.com

Någon som kan rekkomendera någon annan freeshard, helst då t2a/pre:uor?

Permalänk
Medlem

Tänkte bara säga att jag spelar på Defiance. Min main char heter Rocksteady.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Re: Re: Ultima-Online Tråden!

Hade du verkligen inget bättre för dig?
90% av dom trådarna handlar om jämförelse med ultima/annat spel eller Ultima: Age of Shadows, samt att dom var så pass gamla så det kändes onödigt att dra upp dom.
Det ända som var relevant var väl egentligen Droogie's tråd om Defiance Joindays.

Permalänk
Medlem
Citat:

Hade du verkligen inget bättre för dig?

Satt i telefon

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Jo jag lirar UO, har varit admin på UOMurder i ett halvår och lirat uo totalt i 3-4 år snart. skit kul spel

Permalänk
Medlem

Hade tänkt testa detta lir. Hur går jag till väga ? Fanns en himla massa olika saker att tanka..
Help ?

Permalänk
Medlem

Du menar uo?

det är en del patcher du måste ha innan du kan stiga in i våran värld
fast det går undan om man gör något annat medans. sen efter du patchat så rekomenderar jag UOGateway en portal till dom flesta Freeshards.

www.uogateway.com

efter en lyckad instalation så bör du kunna klura ut själv hur du gör (rätt simpelt )

Ett annat program som jag kan rekomendera om du är van o ha saker bindat till musen, är Razor. som hjälper dig med att macroa skills om det nu är en sån shard du valt.

http://www.runuo.com/downloads/p13_sectionid/4

Mer frågor? ställ dom här

Permalänk
Medlem

Har fixat de här UOGateway nu, och nu frågar den om en Ultima Online Client. Kollat på sidan den officiella sidan, men antingen är jag blind eller så finns det inte där. Var får jag tag på själva clienten? :/

Edit: Hittade en massa på fileplanet, fast vad ska jag välja av dom här ? (om det ens är någon av dom)

Ultima Online: Age of Shadow
Ultima Online: Lord Blackthorn's Revenge
Ultima Online: Mondain's Legacy
Ultima Online: Samurai Empire

Finns även "Ultima online gold" fast den värkar kosta... Blah..

Permalänk
Medlem

http://38.119.37.21/L?T=H&ST=L&PID=0054000025&source=00001&ga...

Ladda ner den klienten. Bry dig inte om att det står 15 day Trial för det gäller inte freeshards.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Droogie
http://38.119.37.21/L?T=H&ST=L&PID=0054000025&source=00001&ga...

Ladda ner den klienten. Bry dig inte om att det står 15 day Trial för det gäller inte freeshards.

Okey! Tackar tackar.