Permalänk
Medlem

Chaos Theory.. Och ja, det är multiplayer.

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk

som t ex på gamla NES spel eller? ( twin bee, supertank, streetgangs o.s.v ) eller?? dom glömmer man aldrig...:(:P

Permalänk
Medlem

Får hoppas att någon trevlig person gör en mod till San andreas då ;).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skosnore
Får hoppas att någon trevlig person gör en mod till San andreas då ;).

Snarare vänta ett tag..

http://www.mtasa.com/

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem

/me joins the co-op revolution eller vad man nu ska kalla det

Visa signatur
Permalänk

Kolla datumet innan du skriver.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Tråden hade så bra syfte så jag fortsatte

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaixon
Snarare vänta ett tag..

http://www.mtasa.com/

Jo men det är ju på G nu.

Visa signatur

wicked wicked, Jungle is massive, Bojaka Bojaka!

Permalänk
Medlem

Har Multi Granf thest auto kommit?

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

Låt ropen skalla;
CO-OP åt ALLA!

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk

Metal slug serien är hur kul som helst på emulator. Bara hämta en kompis och börja spela.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk

MTASA server client är släppt idag. De släpper serverklienten före det man spelar med, så folk kan ställa in hur man vill ha det först.

Något jag finner jävligt konstigt är att det har funnits fullt spelbara versioner sen mitten av 2005, men först NU släpper de den publika betan?! Antingen så jobbar de jävligt långsamt, eller så kommer första versionen innehålla en hel del grejer. GTASA är inte direkt nytt längre...

Hur som helst, KLIENTDELEN KOMMER OM 9½ TIMMAR!
http://light.mtavc.com/

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Bättre dom tog sig MERA tid o göra SP spel till CO-OP spel!

INSTÄMMER!! MER CO-OP ÅT FOLKET!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pyth0N
Jo men det är ju på G nu.

Var väl sju månader sen jag skrev det där

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem

Finns det en lista med co-op spel någonstans? (sorry för att jag drar upp den här gamla tråden, men jag vill inte starta en ny när jag nog kan få svar här).

Hittade på http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Computer_and_video_game... innan jag han posta det här inlägget. men jag antar att det är föer som vill ha länken så.

Visa signatur

4 8 15 16 23 42
Workstation: 2.8 Ghz Prescott | CLUB 3D ATI 9800 PRO | 1024 MB DDRRAM | 120+200+200 GB HDD
En polygon kan aldrig bli snyggare än en pixel.

Permalänk
Medlem

Unreal på co-op var bästa jag spelat

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

som tidigare redan pratat om ; HL modden "SVEN CO-OP" .. du och dina kompisar hjälps åt att klara banor. längre och längre

Ett monsterdödarspel alltså!!

Visa signatur

E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5

Permalänk
Medlem

Ledsen moderatorer, såna tråden måste ha bump då och då ibland

Permalänk
Medlem

Varför ska man spela med sina vänner?!, när man kan sjuta dom istället?

Skämta bara, men som sagt Sven Co-op är bra, Samt så tror jag NWN 2 blir riktigt skoj att spela igenom Campaignen med polarna.

Visa signatur

Cpu: AMD Athlon 4600 X2 Ram: Corsair 2040 DDR2 Graphics: GeForce 8800 GT Alpha Dog Edition Power: Hiper 580W Storage:2x Westen Digital 250GB / 500GB Chassi: Apevia X-Plorer Black.
PSN: huxs

Permalänk
Medlem

Coop moden till AVP2 skulle ha kunnat bli suverän om den inte varit så buggig. :'(

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Har Sven coop 2 kommit till HL2?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RozZy
Har Sven coop 2 kommit till HL2?

Nej, inte än verkar gå lite trögt för dem.

Ser ut som att dom arbetar parralellt på Sven Coop 3,5 (HL1) och SvenCoop2 (HL2)

Visa signatur

Cpu: AMD Athlon 4600 X2 Ram: Corsair 2040 DDR2 Graphics: GeForce 8800 GT Alpha Dog Edition Power: Hiper 580W Storage:2x Westen Digital 250GB / 500GB Chassi: Apevia X-Plorer Black.
PSN: huxs

Permalänk
Medlem

Lite gammal tråd, men men... jag håller med. Det behövs fler coop spel!
Spelade Serious Sam 2 COOP för nån dag sen, fy fan vad roligt... sjukt roligt att slakta med dina kompisar.

COOP äger...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Avstängd

Alla man pratar med älskar Co-op lir. Fattar inte att dom inte kastar ut mer spel med co-op stöd. Var väll mer förr när inte alla hade bredband. Vietcong var jäkligt kul att lira ihop. Duke Nukem 3d med.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Serious Sam, Delta Force, Swat (kommer inte ihåg vilket nmr i serien) och Sven Co-op. Listan kan göras ganska lång. Serious Sam är en personlig favorit i COOP, har inte provat tvån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av imba
Ledsen moderatorer, såna tråden måste ha bump då och då ibland

Sorry igen

Permalänk

Americas Army har ju coop numer, typ två uppdrag men det verkar som folk aldrig tröttnar
nåt att tänka på för de stora drakarna kanske?

Visa signatur

ASUS ROG Strix B250I, Intel Core i5-6600 Skylake, Crucial DDR4 2400MHz 8GB, MSI GTX 1050 Ti 4 gb Aero, WD Black 1 TB, Fractal Design Node 304, 18 cm

Permalänk
Medlem

Blacksite area 51
"BlackSite will also have several multiplayer modes, including cooperative and Deathmatch"

"Release Date: Nov. 5"
ingen fakta på vad spelet kräver

Visa signatur

Va fan gör vi här??

Permalänk
Medlem

Appropå co-op, ska bli spännande att se hur Left 4 Dead blir.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.7Ghz | 32Gb DDR4@3600 | AMD Radeon RX 9070 XT :: >

Permalänk

Det spel som hade lämpat sig bäst för co-op är helt klart AvP 1&2, 5 polare som lirar marines.... ^^,

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |