Permalänk
Medlem

Cs:s

Tjena

Undrar vad man ska skriva för att gubbarna i CS:S ska inte se likadana ut? Jag hade exakt samma problem i vanliga CS. Har väldigt svårt att se någon skillnad, så därför vill jag fixa detta besvärliga problem.

Tacksam för svar

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Avstängd

förstår inte riktigt... CT och T ser du väl skillnad på?

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Medlem

vad är problemet? Kolla först skjut sen. Använd radarn om du är osäker....

Permalänk
Medlem

Nej, det är så mörkt att jag ser knappt nånskillnad på långt avstånd och NEJ jag tankar inte ner något program eller något liknande...

Kejlsn: ffs, du är ingen duktig lirare märker man direkt.

Ingen som vet? Vad skrev man i CS?

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk

om det är mörkt ändra bara gamman, inga stora problem eller=?

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frantz3n
Nej, det är så mörkt att jag ser knappt nånskillnad på långt avstånd och NEJ jag tankar inte ner något program eller något liknande...

Ingen som vet? Vad skrev man i CS?

Den var bra den. Är man någorlunda duktig använder man sig av radarn. Den finns där av en anledning...

EDIT: Testa Powerstrip om du tycker spelet är för mörkt.

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk
Medlem

Vad fan är det här? Jävla usel attityd bara för att det handlar om CS.

Frantz3n
Ledsen, men hur än seriöst du försöker skriva en tråd om Counter-Strike här, så får du alla möjliga typer av assh*les på dig.
I sådana här fall rekommenderar jag nog fragbite's forum, där de är lite mer csinriktade.
Det är så uselt på Swec angående cs, alla trycker ner en för att man spelar cs, medans de själv sitter hemma på kvällen i smyg och lirar det.
Nåja, hoppas du får hjälp någonannan stans, för swec är inget att satsa på när det gäller cs.

Själv vet jag inte lösningen till problemet, men du kanske kan testa dig fram, med gamman som någon annan sa?

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av zulan
[B]Den var bra den. Är man någorlunda duktig använder man sig av radarn. Den finns där av en anledning...

Tack så mycket Zulan! Det var precis det jag ville komma till. När jag spelar på servrar där Friendly Fire är på så brukar en tredjedel BERO på att mina teammattes attackerar eller dödar mig...detta såklart pga att de inte kan använda radarn *suck*

Och Frantz3n, hahaha, Skulle jag vara kass?! Ge mig ip så kör vi 1vs1. med glädje =D

Btw, Sänk upplösningen så "ser gubbarna större ut". Och ändra helt enkelt kontrasten/gamman.
Det kommer även komma nya uppdateringar där man ska ha fixat bla nya skins, kanske några tydligare kommer då? aja, jag klagar inte.

Permalänk
Testpilot

Har gubbarna exakt samma skin? kan du inte posta en skärmdump?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Har gubbarna exakt samma skin? kan du inte posta en skärmdump?

PRecis,,,, alla är exakt samma skinn

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

sv_models 4

Visa signatur

#1. Amd64 Athlon 3700+► PNY GeForce 7800GT ► Kingston 2x512 mb►Asus A8N-E ► WD Caviar 200GB ► <6781p 3Dmark05 oklockat>
#2. P4 2ghz, 768 mb ram, GeForce 3 TI 500
#3. P4 2ghz, 256 mb ram, GeForce mx440

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Duk3D
sv_models 4

Fungerade inte eftersom de inte fanns

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Fungerade inte eftersom de inte fanns

Nej, jag testade precis för att vara säker på att det var rätt, men det var det inte. Men jag hade samma problem och jag skrev något med models 4, rätt säker på att det var sv_ före.
Kan ha varit sv_minmodels 4 eller liknande, testa dig fram!

Visa signatur

#1. Amd64 Athlon 3700+► PNY GeForce 7800GT ► Kingston 2x512 mb►Asus A8N-E ► WD Caviar 200GB ► <6781p 3Dmark05 oklockat>

Permalänk
Medlem

Har testat allt som har med sv_.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är det inte fusk att ändra modellerna så att du får ett övertag? ..

Permalänk

Vem har sagt något om något övertag?

Permalänk

cl_minmodels 0 är det i 1.6 iallafall :/

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Parcheesi
cl_minmodels 0 är det i 1.6 iallafall :/

Aah, så var det!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Saken är att man inte kan välja skins i CS:S än. Det finns bara 1 T skin och 1 CT skin.

Permalänk
Medlem

NauSea: Jag tror facktiskt ingen här har något emot Cs source, det var mer frågan som var lite udda då ingen kan känna igen sig i hans problem.

Permalänk
Citat:

Om det är någon som är dåligt så är det du. Vad fan tror du radarn är till för? Ännu värre är att du inte ser skillnad på modellerna.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Ni som inte tycker om trådar om CS kan helt enkelt ignorera dom. Detta är första och sista tillsägelsen.

* Tråd rensad *

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)