Permalänk
Medlem

Frågor..

Har en konstig känsla som jag gärna vill ha någon form av bekräftelse på. Skall man kunna köra en bärbar dator 24H/7 eller är det tänkt att vara mer som en komplimente? Jag vill ju inte överbelasta datorn på något sätt. Hur gör ni?

En annan fråga är. Om jag skall göra ren skärmen, vad är det för rengörningsgrej jag skall andvända. Min farsa andvände samma grej för statinonär som till sin bärbara, resultatet blev inte allt för bra.

Och sista frågan. Kör ni med laptopen för sig eller är det full setup? (monitor, tagentbord, mus)

Tacksam för svar..

Permalänk

Min Laptop har nog stått på i stort sett konstant sen Augusti och det har inte varit några problem med det Vissa håller på att plocka ur batteriet m.m, själv låter jag det sitta i och drar ist ur laddaren och kör den på batteriet ett tag.

Jag köpte vanlig skärmrengöring till min Laptop, hade skärmen avstängd när jag gjorde rent det den. Det funkar utmärkt.

Har en Riktig mus inkopplad till min, tangentbort behöver jag inte för jag har fullsize tangetbord så det funkar riktigt bra, vanesak med tangetbordet också.

Hoppas det var tillräckligt med svar på dina frågor.

Visa signatur

Laptop: | HP DV9072, tackade nej till en NW 9440 ey612 och tog DV9072 istället
Mobil: Nokia E61

Permalänk
Medlem

jajemänsan. Vart köpte du din rengöringsgrej?

Permalänk

För mig dög biltemas rengörings duk, tog bort allt, helt rent. Kostar 30kr eller nått för ca 100 dukar á 10x10cm

Permalänk

köpte mina rengörinsdukar i en helt vanlig stormarknad. Inget speciellt märke eller så, bara billigt.

Visa signatur

Laptop: | HP DV9072, tackade nej till en NW 9440 ey612 och tog DV9072 istället
Mobil: Nokia E61