Permalänk
Medlem

Måste man känna nån som lirar för att kunna få en trial? Hittar inget om trials på www.eve-online.com :<

Permalänk
Medlem

Samma här. Jag skulle gärna ha en trial också. Vill inte köpa grisen i säcken...

Permalänk
Medlem

Vorbic och Fragtore, posta era mails här så skickar jag varsitt 14 dagars trial till er

Visa signatur

nobody hates you more than your reflection.

Permalänk
Medlem

Hade förmånen att få åka ner till Köpenhamn och träffa CCP tidigare i veckan. De visade upp Red Moon Rising, nästa patch/expansion som kommer den 13e december. Diskuterade även längre in i framtiden och de har rätt fina planer måste jag säga

Ni kan läsa mer här:
http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1101

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonio
Vorbic och Fragtore, posta era mails här så skickar jag varsitt 14 dagars trial till er

Yaay! gmdrone2@hotmail.com

tack som fan :>

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Många här som spelar??

Har inte spelat på ett tag men funderar på att ta upp det igen..

SKulle vara kul med fler folk att spela med

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Medlem

Jösses, kan man bli annat än sugen när man ser den här videon?
http://ccp.vo.llnwd.net/o2/video/2/EVENeverFadesLarge.wmv

Permalänk
Medlem

Nån som har möjlighet att ge mig trial??

Skicka ett pm isåfall

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Inaktiv

hur är "action-delarna" i spelet, ere nån fart?

Permalänk

Ungefär såhär http://www.eve-files.com/media/08/Lyticus_APiratesLife.wmv när man är pirat.

Det är mycket roligare än det ser ut. Man blir alldeles skakig när man fightas med någon eftersom man vet att man förlorar hårt om man sprängs.

Permalänk
Inaktiv

asså, detta ser ut som ett spel gjort bara för mig... men jag vägrar tro det... ska man våga chansa?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knasterband
Ungefär såhär http://www.eve-files.com/media/08/Lyticus_APiratesLife.wmv när man är pirat.

Det är mycket roligare än det ser ut. Man blir alldeles skakig när man fightas med någon eftersom man vet att man förlorar hårt om man sprängs.

Satan va snabb han var.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Satan va snabb han var.

Det är lite uppspeedat på några ställen, men han är snabb ändå

Permalänk
Medlem

Nån som har möjlighet att skicka trial till mig???

Är sugen på att ta upp spelandet efter 1 års pause men vill gärna se hur det förändrats sen dess innan jag bestämmer mig..

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Copa
Nån som har möjlighet att skicka trial till mig???

Är sugen på att ta upp spelandet efter 1 års pause men vill gärna se hur det förändrats sen dess innan jag bestämmer mig..

Har du inte kvar ditt gamla konto som du hade då?

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |

Permalänk
Medlem

Jo men vill inte betala innan jag vet hur det är.. har säkert hänt en massa sen jag spelade sist... är mer än 1 år sen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jonio. Jag vet inte om det blev något fel eller om du ångrade dig, men jag har inte nåtts av något trial-mail.

Permalänk
Medlem

Ett hett tipps för 14 dagars trial är att gå in på www.fragzone.se, där gör dom reklam för 14 dagars trials.

Permalänk
Medlem

Kan ni vara snälla och svara på detta, jag har fått blicken att kunna göra något i eve så måste du spendera en bra tid att mina innan man kan bli pirat eller liknande, jag är inte så mycket för mining och sånt och vill hällre ut och strida. men måste jag leta efter miniraler innan jag kan göra detta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fragTore
Jonio. Jag vet inte om det blev något fel eller om du ångrade dig, men jag har inte nåtts av något trial-mail.

Jag har inte heller fått nån. Han kanske bara glömde bort det

EDIT: Gån in på www.fragzone.se och clicka på EVE-bannern i mitten nånstans. Då får man en trial! Tack Masgros!

Permalänk
Medlem

Väntar fortfarande på min trial från Fragzone..hoppas att den kommer snart

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TiNo
Kan ni vara snälla och svara på detta, jag har fått blicken att kunna göra något i eve så måste du spendera en bra tid att mina innan man kan bli pirat eller liknande, jag är inte så mycket för mining och sånt och vill hällre ut och strida. men måste jag leta efter miniraler innan jag kan göra detta?

Du kan göra missions eller bara åka runt och döda NPC-pirater i bälten om du inte vill mina.

Permalänk
Medlem
Citat:

Du "måste" inte mina någonting alls, men du måste dock tjäna pengar på något sätt.
I början kommer du knappast kunna ge dig på andra spelare i världen, eftersom du har för dåliga skepp och framför allt inte har en susning vad du pysslar med.

Däremot finns det massor med datorpirater som du kan slåss med redan från första dagen. Det tjänar du pengar på och du kan då sälja vapnen från skeppen du skjuter ner.

Några saker du kan tjäna pengar på:
- mina
- skjuta ner datorpirater
- göra missions för agenter, ungefär som quests
- trada. dvs köpa saker och sälja dem dyrt
- sammarbeta med folk. Här finns det hur många olika saker som helst du kan hitta på. Tex kan du hjälpa någon att frakta mineraler och få pengar för det.

Efter kanske en månad börjar du nog bli någorlunda ok för att slåss om du är med rätt personer. Dra ihop dig med några andra, gärna mer erfarna så kan ni nog ställa till med en hel del hyss. Många tror man måste ha stort skepp för att slåss, men så är det INTE. Du kan flyga i billiga skitskepp och understödja de bra spelarna mycket tidigt.

Problemet brukar vara att folk kan för lite i början, Eve är svårt och tar tid att lära sig bra. Många har spelat i 1-2 år och är fortfarande nybörjare i mina ögon. Däremot kan man bli grymt duktig på kanske 6 månader om man lär sig av erfarna och inte är feg. Det största felet många gör är att de antingen är fega, eller att de är dumdristiga.

/Andreas

Permalänk
Medlem

Jag funderar på att spela lite Eve över lovet som kommer snart vad rekomenderar ni att man skall göra respektive inte göra?

jag har aldrig spelet eve inann och inte läst någon guide eller något.
fundear på att ta mig igenom guiden innan jag spelar men har ni några tips eller trix?

btw finns det flera eve servrar eller kör alla på samma?
kan man ha flera skepp samtidigt? tex ett transport skepp och ett fighter skepp

Permalänk

Jag vill ha det så att man kan slåss i planeternas atmosfär nuuu!

Permalänk
Citat:

Jag funderar på att spela lite Eve över lovet som kommer snart vad rekomenderar ni att man skall göra respektive inte göra?

jag har aldrig spelet eve inann och inte läst någon guide eller något.
fundear på att ta mig igenom guiden innan jag spelar men har ni några tips eller trix?

btw finns det flera eve servrar eller kör alla på samma?
kan man ha flera skepp samtidigt? tex ett transport skepp och ett fighter skepp

Angående tipsen kan jag inte hjälpa dig eftersom att jag inte har spelat sedan slutet av 2003.
Men alla spelare kör på samma server, i samma spelvärld iaf., och man kan ha flera skepp samtidigt men du kan bara flyga ett skepp i taget logiskt nog.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Copa
Väntar fortfarande på min trial från Fragzone..hoppas att den kommer snart

Väntar också :[

Fixade en trial från dendär fragzone-bannern och en till från www.mmorpg.com - på olika emails såklart. Har inte fått nått svar på nån av dom

Permalänk
Medlem

asså hur slåssa man??? e det som en flight sim eller e det som i alla andra lama mmorpgs att man typ trycker "attack" å typ "missilattack" ???

Permalänk
Medlem

Aktiverade mitt konto nyss efter ett års pause och till min förvåning så finns mina gamla gubbar kvar.. trodde att jag skulle få börja om helt från början..

Fler som spelar så hör av er till Copa in-game

Visa signatur