gmail? [Hur skaffar man G-Mail konto? /mod]

Permalänk
Medlem

gmail? [Hur skaffar man G-Mail konto? /mod]

hade tänkt att skafa ett gmail konto man jag fatar nada om det, fixat programvaran men sen da? hjälp mig om ni kan, plz..

tacksam för svar......

Permalänk
Medlem

Gmail kräver ingen speciell programvara.
Du måste bara få nån som har ett gmail-konto att skicka en inbjudan till dig.
Det här är förövrigt inte rätt forumdel för den här typen av problem.

Permalänk
Hedersmedlem

Vad är det för programvara du fixat? Gmail Notifier? Det är bara ett litet program som talar om att du har mail. Gmail är en webbmail, så allt du behöver är, som Idolon säger, att någon bjuder in dig. Har för mig att det finns tonvis med sidor som erbjuder "free Gmail invites", eller så kan säkert någon här på forumet bjuda in dig.

Permalänk
Testpilot
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teetow
Vad är det för programvara du fixat? Gmail Notifier? Det är bara ett litet program som talar om att du har mail. Gmail är en webbmail, så allt du behöver är, som Idolon säger, att någon bjuder in dig. Har för mig att det finns tonvis med sidor som erbjuder "free Gmail invites", eller så kan säkert någon här på forumet bjuda in dig.

japp det var Gmail Notifier

tack för all hjälp sk försöka få det att funka

Permalänk
Medlem

OffT: Någon här som kan invita mig till Gmail?

Visa signatur

Archlinux, Sway och Rust, vad mer behövs?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gräs-Mannen
OffT: Någon här som kan invita mig till Gmail?

Skickat ett PM med din mailadress, eller skriv här så skickar jag en invite.

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk
Testpilot

Nehe, dög inte mina invites?

2 av dom finns kvar, vet inte vilka.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Har 100 st att bjussa på

Permalänk
Testpilot

Alla har ju skitmånga men det blir lättare om man slipper skicka PM fram och tillbaka bara för att få en invite.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Permalänk
Medlem

någon som har lust att skicka några stycken invites till min mail med..gärna flera (eller om flera skickar en) eftersom att när man testat ett usernamn och det är upptaget så är ju inviten förbrukat-hänt några gånger nu.
min mail: mdc@x86.se
tack

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mdc
någon som har lust att skicka några stycken invites till min mail med..gärna flera (eller om flera skickar en) eftersom att när man testat ett usernamn och det är upptaget så är ju inviten förbrukat-hänt några gånger nu.
min mail: mdc@x86.se
tack

Nu har du fått 10 invites, hoppas det räcker

Visa signatur

// NonajmE

Permalänk
Medlem

ja, tack så mkt.

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Permalänk
Medlem

jag har 100 invites kvar.. så om det är nån som behöver.. PM:a din email adress så skickar jag över en invites..

Visa signatur

d3d3LmRpY29ycC5zZQ==

Permalänk
Sötast
Permalänk
Medlem
Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur länge det dröjer tills man kan skicka egna invites?s

Permalänk
Medlem

Skicka PM om ni behöver en invite