Permalänk
Medlem

Ser ut som om tjejerna kommer att bli MYCKET nöjda

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem

ok ny dag och en del att göra .. updates kommer under dagen..

Permalänk
Medlem

Kör Hårt!

Visa signatur

Intel 486 DX-66 4 MB RAM , 0.5 MB VGA , 270 MB HD, 14" CRT, 2x CDROM - Så började mitt beroende!!

Permalänk
Medlem

satan va ni är uppe tidigt

Visa signatur

||Moderkort|| ASUS Maximus IV GENE-Z ||Cpu|| Intel® Core i7-2600K Processor @ 4.8ghz ||Minne|| Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 12GB(3x4gb) ||Gpu|| ASUS GeForce GTX 560Ti ||Hdd (boot)|| Corsair SSD Force Series GT 120GB ||PSU|| Corsair HX 850W PSU ||| Vattenkylning | EK-Supreme HF | XSPC RX240 Dual Radiator |

Permalänk

ös på me bilder bara!

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Murcho
satan va ni är uppe tidigt

Håller med dig! Efter 4 timmars sömn tycker jag det här är extremt tidigt, iallafall säger min kropp det ^^

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

Kör på!
Lycka till.

Permalänk
Medlem

GoTall: har du tagit ledigt ifrån det vanliga kneget den här veckan?

Keep it up, du har ju flera dagar på dig

Visa signatur

GA-Z170X-G7 | i7-6700K | HyperX Predator 32GB | G1 Gaming 980 Ti
512GB 950 PRO | 2x850 EVO 500GB | 2x2TB HDD
CM Storm Scout II | Corsair AX860i | 3x Eizo Forris 24" | Logitech G19s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hulth
GoTall: har du tagit ledigt ifrån det vanliga kneget den här veckan?

Keep it up, du har ju flera dagar på dig

Han är ju hemma och är "sjuk" =P

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Överfint.
Hur fan lyckas du?

Permalänk
Medlem

Jävligt bra jobbat.

om tanterna inte blir nöjda så skapar vi en SweClockers-insattstyrka som kommer och fångar in dem och om-wirar deras hjärnoir så dom gillar det.
Ingen säger nej till något GoTall gjort, iallafall inte detta

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

GoTaLL jag diggar dina arbeten riktigt mycket ! lika snyggt varje gång ! keep up the good work ! väntar på update

Visa signatur

CPU: Intel i5-3450 Mobo: Gigabyte b75m-d3h RAM: 8gb GPU: MSi Radeon 7850 2gb Twin Frozr 2

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt måste jag säga! Vapnet och loggan på framsidan blev skitnajs och fönstret ser riktigt najs ut med gravyren. Keep up the good work!

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk

gör lite klösmärken på ngn låda . tjejer gillar ju att klösas när de blir .. tja .. du vet

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Otroligt snygga graveringar. Sitter och tänker på hur du tänker och har fantasi att göra så otroligt välgjorda fina bilder med den tidspressen. Att få reda på att man ska göra 4 lådor på 1.5 veckor så läre man ju få lite stressproblem
Fortsätt, väntar med glädje på nästa update !

Permalänk
Geeks
Säljchef

Ja vad säger man.. Jag kan ju tänka mig en viss marknadschef på VIA som strålar av lycka just nu och funderar på hur hon skall kunna övertyga dig om att hon också behöver ett GotaLL chassi

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Det sägs att övning ger färdighet, men inget går upp mot riktig talang.

Sjukt snyggt

Visa signatur

I frag, therefore I am

Permalänk
Avstängd

Ujujuj, jäkla snyggt..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

När kommer dagens update tro?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pr4y3r
När kommer dagens update tro?

Satt just och undrade det samma...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Konne-
Satt just och undrade det samma...

i wounder the same i say!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Borde nästan vara dags för honom att stänga av dremeln och ta lite kort...

GoTall? Seså, släpp maskinen nu... Nej, titta inte bakåt.. gå mot datorn.. seså, det långa benet före det korta *putta*

Visa signatur

GA-Z170X-G7 | i7-6700K | HyperX Predator 32GB | G1 Gaming 980 Ti
512GB 950 PRO | 2x850 EVO 500GB | 2x2TB HDD
CM Storm Scout II | Corsair AX860i | 3x Eizo Forris 24" | Logitech G19s

Permalänk
Medlem

Oki .. liten update .. har tagit ett tag att göra denna ..

oki liten flashback.. ena chassi sidan ..

andra chassi sidan.. chassina blir i stort sett likadana förutom en del loggor som flyttas runt och vapnen som skiljer sig från varandra..

s3 logga och via logga på chassi nr 2

Q4 logga på chassi nr 2

Nytt vapen . vapen på chassi nr3 .. kommer ta lite tid .. eller rättare sagt tog tid att göra..

efter grovgravering gjord lite flyktigt.. inte så najs .. men det blir ..

inga detaljer gjorda .. bara lite ifyllning..

och där har vi den .. klar..

mer kommer..

Permalänk
Medlem

:drowl:
Grymt snyggt.. Go GoTaLL

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk

Fan vad nice

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem

Fan va snyggt det blir! Jag måste träna lite mer, vart kan man hitta dom snygga skisserna till vapnen?

EDIT: Google kan man tro kanske?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av da3daluz
Fan va snyggt det blir! Jag måste träna lite mer, vart kan man hitta dom snygga skisserna till vapnen?

EDIT: Google kan man tro kanske?

Skulle tro att VIA förser GoTall med logos som ska användas men man kan ju ha fel

Förövrigt, snyggt arbete , tror jag ska ta och skicka mina speglar på soptippen efter detta

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Medlem

Fett nice Förstår inte hur du lyckas med runda föremål som s:en på SE:graphics tex.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Jäklarns!!! Snyggt värre!

Permalänk
Medlem

aah! vissa har ju en kusin i clanen! therese... inte e man så bra!? ne inte e man det... ehm!

klå de ni!!!

ökx power 4ever!

http://www.girlzgaminghouse.com/index.php?option=com_content&...

Visa signatur

AMD 9800X3D ▪ MSI B850 Tomahawk Max ▪ Corsair 32GB 6000MT/s CL28 ▪ Palit 4070 Ti ▪ 1TB SSD 970 Evo+ ▪ Dark Power 13 1000W ▪ FD Define North XL ▪ Aorus AD27QD + LG 27GL850