Permalänk
Avstängd

Syrrans dator e slöööö!!

Jo min syrra har en dator som följer=amd2600+ 6600GT,1024ddr PC3200,80gb. Mobo A7v8x-X......Jo när windows loggan har laddat klart så blir det en svart bild som stannar där i ca en minut eller nått.(innan man kommer in i windows) Ja har kollat allting på datorn' värför den gör så men jag kan inte hitta några fel på den=(

MVH:Peter_86

Permalänk
Medlem

Testat och installerat om windows?

Permalänk

ladda hem hijackthis och posta loggen här ...
jag tror det är något underligt som försöker starta ...

Permalänk
Avstängd

Ok ja ska ladda hem hijackthis:)...Windows har bara varit installerat nån månad eller nått

Permalänk
Medlem

Spelar ingen roll hur länge det varit installerat utan snarare vad man har för skydd till sin dator samt vad man har för surf/emailvanor. Är det klåpare bakom spakarna så hjälper tyvärr inte mkt alls. Lite vett mellan öronen är tyvärr det som behövs i dagens inet-samhälle.

Visa signatur

HTPC: Silverstone SST LC13| Hiper Type-R 480W| AMD Athlon X2| Asus M2NPV-MX| 2x2048 Corsair| OCZ SSD SATA 64Gb | Ljudnivå: Väldigt låg
SpelPC: P180 | XFX Core Edition 550W |AMD Phenom II X4 955 3,2GHz Black Edition| MSI 870A-G54 AM3 |Corsair 4GB | XFX RADEON HD6850 | Samsung SATA2 250GB | 3 Nexus 120mm |

Permalänk
Medlem

när man installerar om windows så ska man ha nätkabeln uttagen, installera brandvägg och antivirus sen plugga in den igen

Permalänk
Medlem

Syrror har förmågan att klicka ja på alla popup om det så är skärmsläckare eller ringsignaler så det tar inte många timmar innan datorn börjar fyllas med skräp. Skapa konto med minimala rättigheter så minskar behovet av support

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara