Permalänk
Medlem

Men grabbar har ni inte sett Terminator?
Han är ju lite osymetrisk i nyllet

Nee, jag tror att de kommer att bli häftigt i slutänden...
Go GoTall!!

Visa signatur

Något Asus MB | Intel i7 @ 4.35 Ghz | Gigabyte OC 580 GTX | Corsair Vengance 16Gb RAM | Corsair GT-Series 120Gb SSD
Det räcker för mig...

Permalänk
Medlem

blir nog bra ..

har tagit dagen ledigt från garaget för att kirra diverse delar etc och blir updates imorron.. även det assymetriska ansiktet skall slipas

Permalänk
Medlem

Den ser riktigt trevlig ut. Jag är - precis som alla andra - grymt nyfiken på slutresultatet. Ser fram emot updaten i morron.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Mycket trevligt bygge! Vore jävligt coolt om cd läsaren satt på tvären längs ryggraden, sen när man matar ut cd skivan så åker liksom hela ryggraden loss. Aja en tanke iaf

Men som sagt mycket coolt bygge.

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Medlem

Du är en väldigt galen man Lycka till med bygget.

Visa signatur

[Workstation] CPU: Intel Xeon E3-1240v5 + Noctua NH-U12S | MB: Supermicro X11SSH-LN4F | RAM: Samsung 32GB 2133MHz ECC DDR4 | SSD: 2x Samsung 850 Evo 500GB | GPU: Asus GeForce GTX 970 OC | CHASSI: Fractal Design Node 804 | PSU: Corsair RM650x |

| iMac 27" Late 2013 | MacBook Pro 13" Early 2015 | Server/NAS 36TB |

Permalänk

sitter här o läst allt .. kom på att fundera på hur du kommer på alla dessa helt underbara idéer när du bygger ....

ne jag sägger bara lycka till med bygget o hoppas på att det blir lika bra som dom andra

Visa signatur

personally I'm annoyed that they can get 11KBps from mars but can't get me a stable 5KBps over 17 miles.

Permalänk
Medlem

http://www.linkyourfiles.com/files/1585/HEATON-vs-ROBOT.png

Min version av terminator, fast med HEATON

Visa signatur

Det du inte vet, lider du inte av.

Permalänk
Medlem

oki liten update ..

pillade lite med ansiktet i förrgår .. och fick en liten ide om hur man kan försöta det mer än den asymetriska displayen i "ögat"

åkte till överskott för att kika lite ..

hittade en cool grej man kan använda.. en militär version "hålla formen på skor" grej..

kapa lite ..

fila lite på insidan..

massor med spackel..

spackla fast huvudet..

grovslipat och ett par "kablar" i bakhuvudet..

aluminium..

ram klar...

ram ditspacklad men inte klar

mycke kvar :\

massor kvar...

ok det var en liten update .. kommer mer

Permalänk
Medlem
Permalänk

aha ser ut som en gubbe till quake

Visa signatur
Permalänk

hehe va ska de bli tro ?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

det kommer bli slangar dragna till mun saken ialla fall

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av .:B9:.SiNNeR
det kommer bli slangar dragna till mun saken ialla fall

fan killen har lite koll

Permalänk
Discokungen

Du och dina "små" updates Vacker jobbat iaf! Älskar virus-cylindern över allt annat du gjort

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Medlem

Fan va nice

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk

Ahhh, kommer bli "the best ever"

Permalänk
Medlem

Tycker det liknar dom där medic-droidsen från Star Wars nu.

Edit:

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-F Gaming | Ryzen 9 3900X | 64 GB Corsair Vengeance RGB PRO | MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC 8GB | Corsair Graphite 760T

Permalänk

Jag tycker att det liknar en strogg ifrån Quake 4...

Permalänk
Medlem

Jag beundrar ditt tålamod att du orkar lägga ner så mycket tid på det. Alla väntan för måste ju vara jobbig. Sen när du är klar så kan vi nog utnämna ditt chassi till det mest innovativa någonsin.

MrRunaway

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Medlem

Det roliga blir ju och se hur du sköter "lackeringen" med tanke på dina utlovade köttslamsor

tummen upp!

Visa signatur

Det du inte vet, lider du inte av.

Permalänk
Medlem

jo det kan bli kuligt

Permalänk

sådan kanske?

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
http://www.astrosurf.org/lombry/Physique/hawking-cyborg.jpg

sådan kanske?

vart är den där ifrån . uuuuuuh ugly! lol det e ju hawking's

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av .:B9:.SiNNeR
vart är den där ifrån . uuuuuuh ugly! lol det e ju hawking's

Google har allt...

Sökord: cyborg

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Nice bygge ^^ Väntar spänt på nästa uppdatering

Permalänk
Medlem

Tycket att magen ser alldeles för fyrkantig ut...
hade varit kul om den hade rundats till lite så att gubben får den riktigt ölmage!

Visa signatur

Gosh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derfpa
Tycket att magen ser alldeles för fyrkantig ut...
hade varit kul om den hade rundats till lite så att gubben får den riktigt ölmage!

Det skulle förstöra grejjen

men om man gör en ölmage åste man ha en ölhatt på huvudet, där man kan ha tankarna till H2O kylningen!

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Ölmagen skulle ju kunna vara transperent och så var det vattentank. Kunde ju färgat vattnet så att det liknar öl också.
Kunde bli ganska så fräkt eller ganska så hemskt...

Men ni måste hålla med om att den är fyrkantig.

Visa signatur

Gosh!

Permalänk

alla vet väl att robot ska vara aningen fyrkatiga

Visa signatur

(\ /) [ Samsung S21 FE och iPhone 16 ]
(O.o) [ Lenovo ThinkPad P1 i9 ]
(> <) [ Synology Diskstation DS413J 8TB och DS917+ 16TB ]
¨¨¨¨ [ Suzuki GSF600 ]

Permalänk
Medlem

tyckte nästan det såg ut som en fängelsevakt från hl2 med skoprylen i ansiktet..

LuposRex, det ser ut som en gammal mikrofon som mun/näsa
eller kanske är det vad vet jag

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!