Permalänk
Medlem

Fyndbörsen?

Jag sökte här på forumet och såg att fyndbörsen fått väldigt bra kritik. Problemet var bara att den sista tråden var över 1 år gammal, sedan slutar trådarna tvärt.

Dom finns ju kvar men är dom lika bra nu som då?

Visa signatur

Det fanns ett liv före Internet
Barton 2600+@3200+, Zalman CU-Fläns,Win XP PRO, Leadtek NCR18D Pro, 1 GB PC 3200 RAM, Powercolor 9800 Pro Artic VGA Cooler, SB Audigy Player 5.1, IBM 60GB, Plextor 24x, Iiyama 19" 451 VM PRO, Chieftech 340w, BB 8/1, Äntligen en tyst dator

Permalänk
Medlem

Absolut.
Har handlat av dom i många år, och dom har alltid "levererat" i dubbel bemärkelse. Bra och trevliga att ha och göra med.

Visa signatur

DIABoLiQ

Permalänk
Medlem

När det inte finns trådar så är stället bra eller så känner ingen till det.

Om det är problem så skapas det trådar och klagas.

Permalänk
Medlem

Tack för svaren, då får jag väl beställa den där TV:n då

Visa signatur

Det fanns ett liv före Internet
Barton 2600+@3200+, Zalman CU-Fläns,Win XP PRO, Leadtek NCR18D Pro, 1 GB PC 3200 RAM, Powercolor 9800 Pro Artic VGA Cooler, SB Audigy Player 5.1, IBM 60GB, Plextor 24x, Iiyama 19" 451 VM PRO, Chieftech 340w, BB 8/1, Äntligen en tyst dator

Permalänk

Att det inte finns någon ny tråd om dem torde väl snarast bero på att de inte säljer datorkomponenter och därför inte hör hemma i forumet enligt de nya, striktare reglerna.

Visa signatur

forgotten touch / forbidden thought / we can never have enough / (you know i'm not dead) /
found below / the creatures scream / stranglehold / a god machine

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H2o
Tack för svaren, då får jag väl beställa den där TV:n då

Här kan du kolla in både TV:n och fyndbörsen:

www.prisjakt.nu
www.prisjakt.nu/forum