Mario dance stage mix

Permalänk
Medlem

Mario dance stage mix

Någon som har provat detta spel med mattan man fick till? Är det kul?
Hur känns mattan? Eftersom det är Nintendo original så räknar jag med kvalité givetvis.
Hur är svårighetsgraden på mariospelet?

Ska man kanske satsa på en dansmatta till datorn? Finns det några gratisspel till datorn som man kan köra? Tipsa om vilka spel det finns annars.

/SueCia

Permalänk
Medlem

Stepmania är ett gratis program, men Mario Dance Stage Mix har jag tyvärr inte provat.

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

Enligt vad jag har läst så är spelet alldeles för enkelt.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
Enligt vad jag har läst så är spelet alldeles för enkelt.

Menar du stepmaina eller Mario Dance stage mix låtarna?

Tycker du att stepmania är för enkelt så vill jag se dig lira det...;)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

Jag har det, mattan är helt ok för att vara en plastmatta, angående svårighetsgraden så får jag slita hund för att spela igenom det men jag är nybörjaren inom genren, kul är det iaf.

Visa signatur

Pappas: 5900X, 32GB, 9070XT, M.2 1TB Gen4, LG Ultragear 27".
Barn: 4790K, 24GB, RTX 3070, SSD 1TB, 27" IPS.
HTPC: 5800x3D, 32GB, 9070XT, M.2 2+1TB Gen4, Sony 75x90K.
Konsoller: Fler än vad min fru tycker får plats i förråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaWey
Stepmania är ett gratis program, men Mario Dance Stage Mix har jag tyvärr inte provat.

Okay, blir ju bra mycket billigare och möjlighet att variera musiken mer om jag kör till datorn.
Har du några tipps på bra dansmatta för dator? Gärna från en svensk sida

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Menar du stepmaina eller Mario Dance stage mix låtarna?

Tycker du att stepmania är för enkelt så vill jag se dig lira det...;)

Självfallet menar jag Mario.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Okay, blir ju bra mycket billigare och möjlighet att variera musiken mer om jag kör till datorn.
Har du några tipps på bra dansmatta för dator? Gärna från en svensk sida

www.monkeygames.se verkar ha en dansmatta av rätt bra kvalité.

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.