WoW-film: "The Unforgiven" (Missa inte!)

Permalänk
Medlem

WoW-film: "The Unforgiven" (Missa inte!)

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=19185

Okej det här är sista gången jag kommer och stör er, men jag bara måste få tipsa om min (troligen) absolut sista film.

Det är ingen traditionell "rogue-film", den borde intressera vem som helst egentligen, och jag har lagt ner otroligt mycket tid på den så jag hoppas att någon tar sig en titt.

Alla som har sett den hittills har gillat den, och det är som sagt inte samma gamla saker.

Tack till alla som tar sig tid!

Jag kollar igenom forumet rätt ofta så om någon har frågor om vad som helst rörande filmen, addons eller liknande så är det bara att fråga på!

Permalänk
Medlem

jävligt nice film, enda minus e väl att du va gnome
wannabe undead

va ett par imponerande fighter där!

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

snyggt. Imponerande faktiskt

Permalänk
Medlem

Snyggt gjord, och imponerande pvp

Jag skulle dock vilja se dig duellera en skicklig warlock av den anledningen till att jag skulle tycka det var intressant och se.

Du är duktig på pvp Skulle som sagt vilja se dig tackla en lock!

Keep it up!

Visa signatur

nobody hates you more than your reflection.

Permalänk

"stör oss" gör du då rakt inte, tycker dina filmer blir bara bättre och bättre om man räknar bort första som var ett mästerverk...
Och denna är inget undantag, "keep up the good work"

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk
Medlem

ahahha fighten med druiden tog ett bra tag...

Permalänk
Medlem

Nerf rogues

Permalänk
Medlem

bra , film ! och jag tycker inte att du "stör oss" , skit i vad forum trollen säger

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Excellent
/kiss

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Medlem

Vad är det för låt 9-10 minuter in i filmen??

Permalänk
Medlem

Hur har du gjort för va undead?

Permalänk

Vad heter addonet så man kan se hur lång det är kvar på cheap shot, kidney shot, gouge osv.?

Visa signatur

Om du inte hittat idioten på jobb inom två veckor är du idioten själv.

Permalänk
Medlem

Tackar alla som tankat hittills och för de sjustea kommentarerna.

Jag postade om det i wow-tråden men kan väl göra det igen, här är en liten guide till hur man byter texturer/modeller i WoW http://www.khadgarsrage.com/forum/viewtopic.php?t=2247

pago: bob dylan - hurricane

Permalänk
Medlem

Vad är det som är så speciellt? Om jag ska vara ärlig så möter du inte de bästa spelarna... Hunters som inte gör scatter eller wing clip på dig?

Permalänk

Jag har alltid diggat dina filmer Hector!

Inte bara för att dem är roliga att titta på så, utan även för att du kan spela! :>

Har lärt mig några trick av att titta på dina filmer

Samt jag skulle GÄRNA vilja ha exakt dina unitframes! (player porträtt och så)

Permalänk
Medlem

Det är extremt sällan man ser en underhållande Rogue-film, vandligtvis slutar jag kolla efter halva och tar bort den fort som attan. Din film däremot var ett sant nöje att se fighterna var mycket intresanta och bestod inte utav 1-shot-ambush-critts på clothusers vilket ofta är fallet med rogue-filmer. Grym prestation att kunna slåss så pass länge mot druiden, aldrig sett en icke helande klass överleva ens hälften så länge!

Tummen upp även för special-effekterna, mycket bra gjorda. Interfacet var PERFEKT, så pass litet så att det inte på något sätt stör men samtidigt fanns all viktig information med. Musiken var väl lite tveksam, för mycket amerikansk skräp-rock men även musiken var klart över medel.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Snygg film ... kul o titta på .. enda minuset ja kunde hitta var custom skinsen .. UD´s ush...

Visa signatur

| Intel Core i9-10900KF | MSI MAG Z490 Tomahawk | NZXT Kraken Z73 | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200Mhz | Gigabyte RTX 3080 AORUS MASTER | Fractal Design Define 7 TG B&W | ASUS ROG PG32UQ | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem

bah, filmen heter "the unforgiven" och så förväntas jag att få höra metallica, men nejdå

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

Alltid gillar dina filmer men tyvärr blev jag för imponerad av Perkulator 2 för att bli lika glad över denna ^^

Permalänk
Medlem

Överkill: Det är nurfed unitframes från januari.. ska försökta tanka upp dem på en ftp eftersom jag inte minns var jag tog dem ifrån (de finns inte på nurfed.com). :/

Curly: Tack! Grymt kul att läsa, sånt som får en att vilja fortsätta jobba.

Permalänk
Medlem

Fortsätt gärna, gillar välarbetade filmer.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Stängde av pga den kassa musiken.

Permalänk
Medlem

Gillar skarpt dina filmer, men tycker rogue börjar bli lite tråkigt att se på.
Funderat på att bli lika bra på någon annan klass?

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem

Vilket program använder du för att editera dina filmer? Ifall det är vegas ^^ vet du någon bra sida för att lära sig använda programmets effekter o.s.v är ganska kass på det själv och skulle väldigt gärna lära mig att hantera det bättre ^^, allt jag kan är hur man encodar filer med bra kvalite o.s.v, men inte att lägga in snygga effekter o.s.v

Samt jo en väldigt bra film

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Schysst editering, måste jag säga, men musiken*ryser*. Sen att de flesta fighter är när du hoppar på nån semi-afk ska vi inte nämna ... Eller att de fighter där du blir påhoppad är du tvungen att ta blind+bandage, vilket är som shield+hs i min mening. Men men det en rogue lever på är ju att fega så inåt helvete, utan det skulle ni suga.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

You Got Pm

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Schysst editering, måste jag säga, men musiken*ryser*. Sen att de flesta fighter är när du hoppar på nån semi-afk ska vi inte nämna ... Eller att de fighter där du blir påhoppad är du tvungen att ta blind+bandage, vilket är som shield+hs i min mening. Men men det en rogue lever på är ju att fega så inåt helvete, utan det skulle ni suga.

"Fega" är en subjektv åsikt i allra högsta grad

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem

Visa mig några riktiga dueller mot bra mages osv, inte några mages med hälften gröna items osv...

Permalänk
Medlem

Mycket fint gjort. Imponerande

EDIT; Säger som många andra, du stör oss inte, fortsätt med det, gillar det skarpt

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Alltid tykt rogue filmer är grymt tråkiga, inget speciellt med denna heller, alltid samma skit, tråkigt lam du var mot druiden också, blind + bandage två gånger... modigt. Mot asscandy warriorn som typ var afk.. nä inte imponerad någonstans faktiskt.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :