Permalänk

Perfekt dark Zero
Tomb Raider Legends
Conndemned
Cameo
Far Cry I. Predator

är dessa bra spel att börja med?

hade iof. velat ha PG3 men den fanns ibte beggad

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Yay, GTA4 i oktober 07.

Är det endast PS3 eller är det 360 ochså?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Är det endast PS3 eller är det 360 ochså?

GTA4 släpps både till PS3 och 360.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata

Permalänk
Medlem

Tänkte köpa lite gamla xboxspel...

Fungerar fable bra? Har hört att viss spel kan hacka osv. Stämmer detta?
Sen.. Vad är fet för skillnad på Fable och Fable Lost Chapters?? Är Lost Chapters Det första fable +lite nytt eller är det helt annat innehåll?

Visa signatur

Gamertag: Fleepy

Permalänk
Avstängd

Det är lite nytt till det gammla Fable, så ska du ändå köpa Fable så köp Lost chapters.

http://www.xbox.com/en-US/games/f/fableTLC/default.htm

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem

Jag provade Fable igår på 360'n, och det gick inte särskillt smidigt. Visst det går att spela, men det hackar en hel del tyvärr :(.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Jag provade Fable igår på 360'n, och det gick inte särskillt smidigt. Visst det går att spela, men det hackar en hel del tyvärr :(.

Okej.. Det var ju lite tråkigt.. Får väl bli nått annat eller så väntar jag på nya spel istället.. Tack för hjälpen iaf

Visa signatur

Gamertag: Fleepy

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe

Jag tar för givet att du testade skifta mellan PAL 50-60.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Possible Devil May Cry 360 Debut

http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=1369&cat=1

http://www.totalvideogames.com/news/DMC4_Not_A_PS3_Exclusive_...

Orka att sidor gräver upp rykten från januari som baserades på en fel översättning av gamefront.de

Permalänk
Avstängd

Mera Final fantasy till x360

http://www.gamersreports.com/news/2644/

Och kanske Zone of the Enders 3

http://blogs.ign.com/Makaze-IGN/

Och här finns lite nya bilder till Bioshock

http://www.totally360.com/gameinfo.php?gameid=155&details=scr...

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Avstängd

Varför vill xbox fanboys ha playstation spel? dom ni fått (ridge racer 6 och ff11) är bland dom sämst sålda 360 spelen nånsin

köp ett playstation om ni vill spela playstation spel.. ganska enkelt

Permalänk
Medlem

Hur kan man kalla någon för xbox-fanboy som vill ha ps-spel?

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Hur kan man kalla någon för xbox-fanboy som vill ha ps-spel?

För att man vill ha ps-spel till en xbox?
Själv funderar jag på att köpa en xbox för de spel som finns till den, jag letar inte förtvivlat efter rykten om att xbox-exklusiva spel ska komma till playstation.

Spel är som bäst när de är exklusiva.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanssoN_88
Varför vill xbox fanboys ha playstation spel? dom ni fått (ridge racer 6 och ff11) är bland dom sämst sålda 360 spelen nånsin

köp ett playstation om ni vill spela playstation spel.. ganska enkelt

Man vill inte ha spelen för att dom finns till andra format utan för att man gillar spelserierna. Sedan ju mer som kommer till 360 som man vill ha ju mindre motiverar det att behöva köpa en PS3.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Citat:

Man vill inte ha spelen för att dom finns till andra format utan för att man gillar spelserierna. Sedan ju mer som kommer till 360 som man vill ha ju mindre motiverar det att behöva köpa en PS3.

Så du föredrar multikonsoll spel över exklusiva välprogrammerade, optimerade spel bara så du slipper köpa ett playstation?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Så du föredrar multikonsoll spel över exklusiva välprogrammerade, optimerade spel bara så du slipper köpa ett playstation?

Sa jag inte, men å andra sidan brukar du ju vara tvärtom mot mig så varför ändra det nu

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag tar för givet att du testade skifta mellan PAL 50-60.

Nej, men jag gjorde nu :). Ingen märkbar skillnad =/.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Avstängd

JohanssoN_88

We can now officially confirm that Devil May Cry 3: Dante's Awakening Special Edition will be released for the Xbox 360 in all PAL territories this September.

http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=1371&cat=1

EDIT:

No Price Drop Coming for the Xbox 360.

http://games.kikizo.com/news/200605/102.asp

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Visa signatur

Pappas: 5900X, 32GB, 9070XT, M.2 1TB Gen4, LG Ultragear 27".
Barn: 4790K, 24GB, RTX 3070, SSD 1TB, 27" IPS.
HTPC: 5800x3D, 32GB, 9070XT, M.2 2+1TB Gen4, Sony 75x90K.
Konsoller: Fler än vad min fru tycker får plats i förråden.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neohamster
Prey demo den 22/6

http://www.3drealms.com/news/2006/05/june_22nd_is_prey_day.ht...

Generösa är dom iaf - 5 level demo containing both single player and multiplayer

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem
Citat:

No Price Drop Coming for the Xbox 360.

http://games.kikizo.com/news/200605/102.asp

Jag skulle bra gärna vilja veta hur lång tidsrymd "immediate future" egentligen är. Det är så pass luddigt att det mycket väl kan bli en prissänkning runt tiden då PS3 kommer ut. MS var tvungna att gå ut med detta då ryktena kan förstöra deras planer om ett försprång på 10 miljoner konsoller som sades på presskonferensen innan E3.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem

hur fan kan man klaga på att p3spel kommer till 360 .

är ju PERFEKT!

Samma spel fast man inte behöver punga ut med 2500kr mer för konsollen

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

Rawr! Jag är lite småsur på systemet med profiler för olika spelare. Att man inte får vara anonym kan jag leva med, men att det skall vara så _fruktansvärt_ omständigt att göra de enklaste sakerna.

Jag har införskaffat Topspin 2, ett roligt tennisspel med möjlighet att spela 2mot2 online - dvs två på samma konsol mot två andra på xbox live. Så här gör man då lätt och smidigt:

Please sign in:
* Signar in med Spelare1 och Spelare2. (Notera att jag redan skapat dessa profiler, och räknar därför inte med de extra 10-20 min det skulle ta.) [i]Redan här undrar man lite varför man inte skulle kunna spela 2 spelare på en profil. (Så här långt är det snabbt och enkelt, tar 30 sek)

Spelare2 needs to renew his membership.
Jo man tackar, gratismånaden har gott ut så man måste betala dubbla avgifter för att få spela med två spelare. Jaja, jag är inte gniden av mig och allting kostar ju nuförtiden. Jag signar ut Spelare1, signar in Spelare2. Går in på marketplace, letar reda på ett gold-membership för att köpa lite tid.
(ca 3 min).
Lite förstrött suckar man och tänker att det var billigare på den gamla goda tiden i arkadhallen.

There is no payment option for Spelare2. Do you want to input your Payment information now?
Det ligger givetvis sparat per profil på nån server långt borta, och inte lokalt på min konsol. Men hur som helst; Nej tack, det har jag varken tid eller lust med. Men nu har jag hunnit tänka till; starta ett nytt konto och ta del av en ny gratismånad istället. Fräck som jag är ignorerar jag avtalet och knappar in diverse bogusinformation för att det ska gå snabbt och smidigt.
(ca 5 min)

This profile is not valid.
Nähäpp! jag antar att man inte får heta aaaaaa bbbbb och bo i cccccc. Föga oväntat, men de kunde ju sagt till när jag väljer namn istället för att klaga när jag redan gjort min profil. Men då får man knappa riktiga uppgifter istället, lillebror min måste ju få spela! *Knapp, knapp, knapp*
(ca 10 min)
Nu börjar man himla så smått med ögonen för varje extra steg man måste ta. Att skapa en profil på x360 är inte lite drygt.

Congratulations, you have created a new profile! However, since you are not old enough to use the gold-membership option, a parent has to do this for you. Do you want to create a parent profile now?
Men jösses! Hur lång tid får det ta att starta en liten multiplayer 2v2 tennismatch? Jaja, jag går väl igenom alla 183(!) steg för att skapa en profil igen då.
(Ca 7-8 min - jag börjar ju bli snabb nu.)

Sen slutade det hela med att jag inte lyckades hitta kortet med koden för gratis guldmedlemskap (som man får med konsollen) så vi blev tvugna att ge upp iallafal, men det är en helt annan historia.

Permalänk
Medlem

Eller så loggar du in den andra spelaren som guest i spelet som man kan göra i halo 2, GR:AW eller liknande? Då slipper man göra flera gamertags, man kan bara oftast inte spela rankade matcher.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

Åhå ^^; Detta måste undersökas.

Det viktiga var att jag fick avreagera mig lite.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
hur fan kan man klaga på att p3spel kommer till 360 .

är ju PERFEKT!

Samma spel fast man inte behöver punga ut med 2500kr mer för konsollen

Enda bristen är väl att multikonsollspel brukar lida av dåliga optimeringar och dylikt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gekk
Åhå ^^; Detta måste undersökas.

Det viktiga var att jag fick avreagera mig lite.

Sant ^^, men det är inte säkert att det finns möjlighet att logga in som gäst, men om det finns är det iaf smidigare om man ska spela flera och inte vill göra en gamertag till varende kompis :).

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk

nån som tror på HALO3 innan 2007? eller kommer den kanske nästa sommar/vinter?

gears of war är väl försenad eller?

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|