Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk
Medlem

Om någon här har 2 gamecards (oöppnade ofc) och vill byta dem mot ett konto med en 60 warrior på så PMa mig. (Du kan tjäna pengar ).

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Test realmen går ner hela tiden :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanssoN_88
Test realmen går ner hela tiden :/

Varit så sen den "kom upp".

Permalänk
Medlem

Så jäkla nice yxa det där är Handa,vem vann/fick den?

Permalänk
Avstängd

Nu får jag att jag inte har betalat när jag försöker logga in på ptr fast det funkar på vanliga wow

Permalänk
Medlem

Yey, testservern fungerar nu!
EDIT: Bäst att jag inte loggar ut, annars blir det värsta kön när alla väl har vaknat *evillaugh*
Min gris: http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/piggy.JPG

Permalänk
Medlem

Testa deta igår, måste säga fan va kul de vart. Ska någ dra ner tills tan och köpa den när dom öppnar. Någon som vet vad Game för wow. Är ju total ny börjarna men vill testa iaf, tänkte att en magicker av någon sort skulle vara kul tips på vilken som är mest effektiv! Vilka skills/stats kan ja ångra mig iaf jag tar fel, vart hittar jag items och vad bör jag tänka på?

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk

Har ett problem! När jag försöker logga in på wow så står det att jag har ingen speltid kvar å måste köpa nytt (helt korrekt). Men när jag försöker logga in på testservern så står det att mitt lösen / acc inte stämmer, är de bara fel på testserverns inloggning eller något annat?

Permalänk

Horde bättre än allieance

Hur kommer det säg att alltid Horde vinner mot alliance typ i BG?

FOR THE HORDE! ;P

Visa signatur

över och ut

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Testa deta igår, måste säga fan va kul de vart. Ska någ dra ner tills tan och köpa den när dom öppnar. Någon som vet vad Game för wow. Är ju total ny börjarna men vill testa iaf, tänkte att en magicker av någon sort skulle vara kul tips på vilken som är mest effektiv! Vilka skills/stats kan ja ångra mig iaf jag tar fel, vart hittar jag items och vad bör jag tänka på?

jajjemensan de e riktigt skoj

Om du ska köra magiker skulle jag rekomendera att du startar en mage.
det finns ju warlocks också som har demoner som husdjur, men dom är lite halvkrångliga att spela för nybörjare.

Själv har jag spelat en mage till lvl 59 nu och måste säga att det är riiiktigt skoj.
ett rejält plus i kanten för mage är att du efter lvl 20 kan när som helst teleportera dig själv till någon av huvudstäderna. Medans andra karaktärer måste gå/flyga.

Och vid lvl 40 kan du göra portaler som de i ditt party kan använda också.

Iallfall.. magen bör satsa på Intelect (mer mana) och stamina (mer liv).. sen kan man ha spirit på sidan om (snabbare mana/liv regenerering).

När du börjar spela så kommer du inte få sätta ut sk talent points fören vid lvl 10, efter det får du en poäng per lvl.
Och du kan ångra om du gjort fel men det kostar en rejäl slant att göra det.. första gången du nollställer talents kostar det 1g sen blir det 5g tror jag o sen 10g eller nåt sånt.

angående items osv så kan du kika på www.wow-loot.com
finns öven builds där (rekomendationer om hur du ska sätta ut dina talentpoints).

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Måste bara dela med mig:

Sagt av kompisens 7-årige son när han såg LORDI på TV:n

"PAPPA, PAPPA , Kom och titta .. Det är Orcer från WoW på TV...SOM SPELAR SOM IRON MAIDEN !!!! " // slut citat från min 7 årige son

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

Vad bör man köra på för server? Får man välja lr?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Vad bör man köra på för server? Får man välja lr?

Man får välja själv.

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Medlem

Undra för att en sa välj inte en server med mkt folk, men fatta inte varför?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du blir rekomenderad en av Blizzard när du skapar en karaktär. Men du kan även välja själv.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

Du får välja själv, men du kommer att bli föreslagen en ledig server.

Alltså, du väljer typ av server först (normal, pvp, RP), och sedan föreslår dom en åt dig.

Du kan välja server själv, men då många av de populäraste är ganska fulla, så kan det vara svårt att komma in på samma som
t ex. ens kompisar.

Visa signatur

Fractal Design Focus G Petrol Blue Midi-tower, Fractal Design Integra M 650W PSU, MSI Z370-A PRO, Intel Core i3 8100 3.6 GHz , Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2666Mhz, Gigabyte GeForce GTX 1650 4GB OC, Samsung 850-Series EVO 250GB, Seagate BarraCuda 1TB 7200rpm 64MB, ASUS DVD±RW DRW-24D5M, Logitech MX518 Optical Mouse, Logitech G105 Keyboard, Logitech X-230 2.1 högtalarset, BenQ 24" LCD LR2455

Permalänk
Medlem

Re: Horde bättre än allieance

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LillKjell^

FOR THE HORDE! ;P

Kan då säga att det inte stämmer alls...

Förutom AV vilket horde alltid vinner.

Har nästan aldrig förlorat en random vs random AB mot horde.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Starta gärna en på Twisting Nether, vi behöver mer folk.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Va fan är dehär eller köpte wow precis men när jag ska regga min cdkey står det att den redan är använd? Hade väl väntat mig att man skulle kunna regga sin key iaf!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orcen222
Så jäkla nice yxa det där är Handa,vem vann/fick den?

En warrior såklart? Känns inte som stor mening att säga hans nick iaf...

Permalänk
Medlem

Citat:

FOR THE HORDE! ;P

för några dagar sedan när jag spelade förlorade horde stort mot alliance i WSG (lvl 10-19)... fast då var vi 2 horde mot 7 allys när spelet startade.. sen kom 2 till horde och 2 till allys så då var dom 9 mot 4.. då fick vi medelandet om att spelet skulle avbrytas pga. för få spelare men under den tiden han dom slakta oss och sno våran flagga tillräckligt många ggr för att vinna

hade ju kanske gått bättre om alla hade hjälpt mig att försvara flaggan istället för att ensam springa rakt in i en grupp med 7 allys o försöka spela en hjälte lr nått.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 9 3950x | RTX 2060 | 16Gb RAM | 512Gb + 256Gb SSD
NAS: HP Microserver Gen8 | 8GB Ram | 3x2Tb ZFS | FreeNAS
SRV: HP ML350p Gen8 | 64GB Ram | 2x E5-2630v2 | ESXI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
jajjemensan de e riktigt skoj

Om du ska köra magiker skulle jag rekomendera att du startar en mage.
det finns ju warlocks också som har demoner som husdjur, men dom är lite halvkrångliga att spela för nybörjare.

Inte direkt, däremot hunters där du måste lära dig skills från andra pets...

Permalänk

Citat:

FOR THE HORDE! ;P

Ja det kan ju inte vara olika från server till server

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Handa, lägg upp några bilder på din shaman i WoW bild på din gubbe tråden

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Citat:

Va fan är dehär eller köpte wow precis men när jag ska regga min cdkey står det att den redan är använd? Hade väl väntat mig att man skulle kunna regga sin key iaf!

http://www.wow-europe.com/en/support/
Ring/maila dom, tror det hjälper mer än att gå tillbaks till affären.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Håller på att regga mig nu, men måste man betala för första månaden redan? Det stog ju att man fick första månaden gratis? Vad ska jag välja Gamecard men vad är koden för första månaden?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Du får 1 gratis månad när du reggar ett gamecard eller kreditkort första gången

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av likkwiq
Handa, lägg upp några bilder på din shaman i WoW bild på din gubbe tråden

Sure.

Permalänk
Medlem

Någon som kan tipsa på en bra guid till en Mage?

Visa signatur