Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Hehe man hade ju m60 i 1:an va?

Tror ej detta spel är ett sådant spel (som man ska mejja och mosa på)

Verkar som om dom uppmanar till att smyga och ta tid på sig! (Vilket är det roliga i spelet, men oftast rätt långtråkigt)

M249 är en 40mm granatgevär.

Ettan hade ju minigun, lite Arnold style

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3

Sedan när blev M249 ett granat gevär?

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Citat:

http://imageserver.gaming-networks.net/www.battlefield2-news....
Väldigt liten pipa för kunna skjuta ut en 40mm granat...

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Citat:

Du syftar nog på M203?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f97ao
Jag håller med om att en debriefing hade varit bra. Det hade varit rätt intressant att tex sitta och titta på gamla fotografier, lite ritningar på kartor osv. Jag tror anledningen till att BM inte har det är för att de vill att spelaren ska spendera mer tid spelandes och utforskandes själva banan. 47 kanske kan ta med sig papper så man kan debriefa sig mer på själva banan.

Skriv mer exakt VAD NI VILL ha. Vi lyssnar.

/A

Mer fria banor som tex karneval banan, suburb banan. Och fler banor i den miljöen. Alltså mer från vanliga livet. Tex hotel, vanliga hus osv. Kort sakt, större friare banor där man kan gå in i alla rum/hus och göra mer vad man vill.

Permalänk

Och gärna lite mer verklighet i nästa spel.
Dvs att det finns hus/lägenheter/rum som INTE är väsentliga för uppdraget, utan bara finns.

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem

Nån som har några tips på You better watch out?

Permalänk
Medlem
Citat:

Nån som har några tips på You better watch out?

Vad är det du vill ha tips om?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Vad är det du vill ha tips om?

Jag vill få bort hunden som den ena killen har, någon som vet hur jag gör det?

Resten kan jag

Permalänk
Citat:

Resten kan jag

Hitta korv (troligtvis i tillagningområden), förgifta den (ta fram sprutan och spruta den innan du tagit upp den), kasta till hunden.

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DenBlåaTomburken
Hitta korv (troligtvis i tillagningområden), förgifta den (ta fram sprutan och spruta den innan du tagit upp den), kasta till hunden.

Okej Får försöka leta lite då, föresten finns det något sätt där man förstör poolen som han sitter i?

Permalänk
Citat:

Okej Får försöka leta lite då, föresten finns det något sätt där man förstör poolen som han sitter i?

Finns en liten "balkong", våningen under, därifrån kan panga på utan att någon ser
Annars kan du ju kasta ner en bomb från balkongen ovanför, dock inte så lär du ju bli hittad ganska snabbt.

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Citat:

Resten kan jag

Eller leta upp luftgeväret och några bedövningspilar, det fungerar också

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Walker
Eller leta upp luftgeväret och några bedövningspilar, det fungerar också

Finns inget luftgevär i den banan.

Visa signatur

Please place the Weighted Storage Cube on the Fifteen Hundred Megawatt Aperture Science Heavy Duty Super-Colliding Super Button.

Permalänk
Avstängd

Kastknivar i massor eller åtminstånde återvinningsbart och inte bara att man kan kasta kniven en gång.

Och fixa spikpistolen så att "offret" fastnar i väggen, och antagligen så att folk blir av med ben/arm eller liknande när hagelsprakaren tittar fram.

Sen lite skjukt humor med, Hitman: Silent Assassin hade ju en vakt i första banan som gick och pinka, hade man gevär eller kikare så såg man nog prinskorven med... inte för att jag är gay eller liknande.

Eller så skiter man i allt jag skrev där uppe och fixar lite mer dolda vapen, typ armgips med pistol, krycka med gevär... varför inte blåsrör dåld i McDonals sugrör?... R/C bil/flyg med bomb... kanske en skelskjuk katt med granat i röven... nej just ja, ingen postal spel här inte

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan_s
Finns inget luftgevär i den banan.

nä det har du rätt i, blandade ihop banorna =/

Permalänk
Medlem
Citat:

skelskjuk katt

Ja jävlar det låter läskigt! Aldrig hört om en sån katt förut! Skel och skjuk?

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pikopiko
Ja jävlar det låter läskigt! Aldrig hört om en sån katt förut! Skel och skjuk?

En vindögd sjuk katt?

Permalänk

Jäklar vilket underbart spel detta var

Permalänk
Medlem

på sista banan ska man bara ligga där och dö eller?

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av micke_930
på sista banan ska man bara ligga där och dö eller?

Kolla lite tidigare i tråden så står det (spamma wasd o va beredd på att slakta).

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem

Det finns inget sätt att aktivera hela AI:n (svåraste svårighetsgraden) utan att man är tvången att köra på just svåraste (dvs inga saves)? För om det är nått jag stör mig på är det att köra om delar av banor 10 ggr bara för att man inte klarar en viss sak. Men samtidigt vill jag att fienderna ska ge en så smart utmaning som möjligt. Känns dumt att behöva begränsa AI:n bara för att få spara lite. Finns det nått sätt att kringgå det här?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Riktigt härligt slut.. FYFAN vad jag fick vendetta i blodet. Avrättade väldigt rått

Permalänk

Någon som har bra tips på "psykbanan" och banan efter? (den med microfilmen).
Kan döda de tre på psykbanan men kommer fan inte ner till agenten ;/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lorithlor

Du kan alltid gå höger dirket när du startar, skjuta vakten med ljud dämpat pistol, och ta hans kläder. sedan går du till huset igenom huvud entern sedan igenom duble dörrarna. sedan sista dörren till höger. Söv sedan vakten. Ta kortet. Gå till pysk delen. Gå på kanten ner på stup röret. Och in till agenten. På A new life. Gå till kines bilen. Ta och lägg lite söv medel på munkarna. Gå till FPI bilen och ge dom munkarna så dom sommnar. Ta bandet och kläderna. Nu gå till bad rummet och söv kvinnan och ta filmen sedan går du och slår av strömmen till tv:n när målet sitter där. Då går vakten ut. Stryp han då och ta och dra in han i gaderåben.

Permalänk
Citat:

1. Det är inte en psykbana, det är ett rehabhem för alkisar
2. http://www.hitmanforum.com/show.php?id=32569&catid=65

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem

"A new life"

Ta med snipret. Packa upp det i skuggorna i garaget(där etern är) och invänta offret därifrån och plocka han genom glaset. Klä ut dig till Ronald och ge alkisen en dansk skalle och plocka halsbandet.

Silent Assasin...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Hur kan det bli SA? Dom hittar kroppen och hör skottet?

Permalänk

Kör man på Normal spelar det ingen roll.

Visa signatur

Please place the Weighted Storage Cube on the Fifteen Hundred Megawatt Aperture Science Heavy Duty Super-Colliding Super Button.

Permalänk
Citat:

När du dödat de tre ovise männen, gå ner i källaren med några fina kläder som inte vakterna misstänker. Gå därefter igenom källaren upp till patientstället. Hoppa in i det lilla fönstret i patientställets reception. En gubbe sitter på en stol här, en annan går runt och inspekterar, ha timing här. När inspekteringsmannen stuckit från receptionen. Ta receptionmannens kläder (Använd inte den dödliga sprutan när du tar receptionmannen i stolen). Ta även nycklar och kort som ligger till vänster om hans stol.

Härefter lägger du hans kropp i "lådan" som ligger några meter från stolen. Efter detta är det fritt fram.

Visa signatur

Den som spar han har