WoW-film! "The Caped Avenger" (massvis med skoj!)

Permalänk

ok, tack

Permalänk
Medlem

Håret måste man använda DBC-editting för tror jag. Att head armorn hamnar fel beror på att den är ras-specifik, dvs om du byter din ras modell mot någon annan måste du också byta ut head armorn till densamma.

Mer om DBC: http://www.khadgarsrage.com/forum/viewtopic.php?t=2703

Permalänk
Medlem

hur har du fått så du ser ut som en undead? för du är väll gnome igentligen

ps. tycker du är j*vligt bra ds

Permalänk
Medlem

Gnome > undead every day of the week

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem

Vilken mod gör att du kan se motståndarens cast bar? Vore lovely att få reda på det.

Denna film är nog din bästa skulle jag tro.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

7/10 för editing.

Efter den här filmen så tappade du all min respekt för dig för det var mest bara ganking tyckde jag, gå på folk i cenarion hold m.m.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Avstängd

En mängdfilm. Rogue som gankar + skitjobbiga effekter och flyg/mountscen i början. Det GÅR inte att göra en intressant WoW-film, alla idéer är redan tagna.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chrono
Hmm, menar du ettan i serien eller den absolut första jag gjorde Marsh?

Absolut första

Tråkigt att du slutat lira men en del tröttnar väl

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
7/10 för editing.

Efter den här filmen så tappade du all min respekt för dig för det var mest bara ganking tyckde jag, gå på folk i cenarion hold m.m.

Vad hade du förväntat dig av en PK-film igentligen.

Bra film!

Visa signatur

OOO
OOO
OOO

Permalänk

Har älskat alla dina filmer och kommer förmodligen älska denna också.. /salute

edit: lika bra som de andra, keep em' comming!

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smokerdave
En mängdfilm. Rogue som gankar + skitjobbiga effekter och flyg/mountscen i början. Det GÅR inte att göra en intressant WoW-film, alla idéer är redan tagna.

Det kanske är på det viset, men alla har sina personliga egenskaper. Förutom musiken, den verkar dessvärre nästan alltid vara densamma. Gillade editeringen skarpt. Innehållet var däremot inget speciellt, lagom fartfylld action av medioker klass.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

"Vilken mod gör att du kan se motståndarens cast bar?"

Sök efter "Carnival" på curse-gaming.

Tråkigt att vissa inte fann filmen underhållande, men så är det bara, kan inte få med sig alla i samma båt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chrono
"Vilken mod gör att du kan se motståndarens cast bar?"

Sök efter "Carnival" på curse-gaming.

Tråkigt att vissa inte fann filmen underhållande, men så är det bara, kan inte få med sig alla i samma båt.

Tackar och bockar för den. Ska kolla upp den sen när jag kommer hem.

Nu vet jag inte hur det är med skeptikerna, men jag tyckte den var underhållande. Folk kanske ställer för höga krav när de ska se såna här filmer, en del förväntar sig något extraordinärt. Det var i alla fall värt besväret att ladda hem och kika på den. Mystik och spänning fick du med i editeringen. Mycket bra gjord, villa kunna ha ork och tid att göra något lika bra.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feltherr
Vilken mod gör att du kan se motståndarens cast bar? Vore lovely att få reda på det.

Kör med Natur's övertagna version, istället för Carnival.
http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-3828-1-natur-enemyc...

Imo är den bättre än Carnival nu.

Permalänk
Medlem

Precis, carnival nature. Använde även ECEB som castingbar (den stora. Move Anything, ett kanonprogram som gör att du kan flytta runt i princip vad som helst. Clean Minimap (ganska självklart vad den gör). Gypsy Hotbar 1.0 Beta. Nurfed Unitframes jan 2006, Nurfed HUD med Ellinor Butterfly som "art".

Tracklistan:
The Passion (of the Christ) OST - Bearing Down The Cross
Tool - Vicarious
APC - Pet
APC - Thinking of You
Foo Fighters - Times Like These
Prozzak - Sucks (to be you)

Tydligen fungerar inte modell- och texturbyten på det traditionella sättet med extrahera/byt namn längre i nya patchen. Frågan är om utövarna inte kommer att lista ut nya vägar att gå, den som lever får se, som det heter.

Permalänk
Medlem

Åh, soundtracken, de gillar vi

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
7/10 för editing.

Efter den här filmen så tappade du all min respekt för dig för det var mest bara ganking tyckde jag, gå på folk i cenarion hold m.m.

Först och främst tycker jag du ska slå upp ordet ganking och även om han mister din repeskt för att han gör det som är meningen att man ska göra i en PvP-flim tycker jag du ska omvärdera din åsikt om vad du egentligen vill titta på.

Mycket bra film...som vanligt

Permalänk
Inaktiv

Bra redigering, MEN wow filmer suger. Det blir helt enkelt inte roligt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Bra redigering, MEN wow filmer suger. Det blir helt enkelt inte roligt.

Jag tycker det är roligt att se Inte alla, men chronos är riktigt bra tycker jag, sedan tycker alla olika

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chrono
Precis, carnival nature. Använde även ECEB som castingbar (den stora. Move Anything, ett kanonprogram som gör att du kan flytta runt i princip vad som helst. Clean Minimap (ganska självklart vad den gör). Gypsy Hotbar 1.0 Beta. Nurfed Unitframes jan 2006, Nurfed HUD med Ellinor Butterfly som "art".

vilken är det som gör att HP/Mana baren ser ut som din?