Soldiers: Heros of World War 2

Permalänk
Medlem

Soldiers: Heros of World War 2

Tänkte bara fråga om det är någon som spelar detta spel? Beställde det precis från webhallen för 69:- och har kollat på en del trailers och det verkar ju hur kul som helst!

Hur är online delen? Kan man spela på internet eller är det bara lan?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Du kan spela på nätet och i lan. Ett väldigt kul spel..
Hoppas jag ser dej på slagfältet framöver

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beeos
Du kan spela på nätet och i lan. Ett väldigt kul spel..
Hoppas jag ser dej på slagfältet framöver

japp får väll det om ett par dagar... försöker klara demot men första banan är ju otroligt svår... dom har ju mängder av tanks och sen en raketkastare som står jätte långt bort och så har man själv 3 gubbar och en sherman med bara 5 i bensin + 6-7 datorstyrda gubbar som dör direkt.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Du vet att du kan styra tanksen själv va?
Trycker du end kan du styra med pilarna och skjuta med musen.
Sen ska de finnas bensin någonstans så du kan fylla tanken.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
japp får väll det om ett par dagar... försöker klara demot men första banan är ju otroligt svår... dom har ju mängder av tanks och sen en raketkastare som står jätte långt bort och så har man själv 3 gubbar och en sherman med bara 5 i bensin + 6-7 datorstyrda gubbar som dör direkt.

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Du vet att du kan styra tanksen själv va?
Trycker du end kan du styra med pilarna och skjuta med musen.
Sen ska de finnas bensin någonstans så du kan fylla tanken.

hmm okej... vet inte hur jag ska fylla på iså fall... jag har hittat en bazooka och lite sånt men ingen bensin... kan man ta bensin från ett annat fordon? för jag lyckades oskadliggöra en tysk jeepliknande bil med 150 bensin.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]

Permalänk
Medlem

Om du har en dunk kan du ta från andra fordon. Annars går de inte.

Citat:

hmm okej... vet inte hur jag ska fylla på iså fall... jag har hittat en bazooka och lite sånt men ingen bensin... kan man ta bensin från ett annat fordon? för jag lyckades oskadliggöra en tysk jeepliknande bil med 150 bensin.

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk

Starforce?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Starforce?

Stämmer...

OT: Spelet är riktigt lyckat faktiskt! Tillängnade många trevligt timmar framför det, och kan således inte vänta på efterföljaren som kommer snart!

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cj
Stämmer...

Okej.

Nej tack.

Permalänk
Medlem

Fick spelet idag... Själva spelet är ju en upplevelse och ett måste för alla rts fantaster. Dock ett stort minus för multiplayer delen... jag hittar inte min polare jag skulle spelat med och nästan inga har samma versioner av spelet när man spelar genom gamespy så man får sitta och vänta länge mellan spelen.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]

Permalänk
Medlem

The All-Seeing Eye anvämder jag. Och du måste ladda hem en mutli patch eller vad den heter. Där finns alla göttiga grejjer. Ett typ är ju att patcha upp spelet. Det är ju snart 4 år gammalt om jag inte har helt fel

Citat:

Fick spelet idag... Själva spelet är ju en upplevelse och ett måste för alla rts fantaster. Dock ett stort minus för multiplayer delen... jag hittar inte min polare jag skulle spelat med och nästan inga har samma versioner av spelet när man spelar genom gamespy så man får sitta och vänta länge mellan spelen.

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Citat:

The All-Seeing Eye anvämder jag. Och du måste ladda hem en mutli patch eller vad den heter. Där finns alla göttiga grejjer. Ett typ är ju att patcha upp spelet. Det är ju snart 4 år gammalt om jag inte har helt fel

snarare ungefär ett år. ska bli kul när faces of war kommer

Permalänk

Ja, FoW väntar jag på också.

Väldigt kul spel förresten, tillbringat mycket tid framför detta.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

det känns så väldigt snyggt för att vara så "gammalt". Synd att man inte kan starta skirmish maps... eller vad jag vet kan man inte det mot datorn och får ställa upp lite tanks och så som man vill och sen strida... typ som i rome:total war.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]

Permalänk
Medlem

Väcker denna tråden lite... Laggar det inte för er som spelar över nätet? För mig laggar det som satan :-S