Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Exakt det jag försöker förklara för dem, men det är ju inte så lätt när de inte verkar kunna läsa så bra.

Skyll inte på våra svenskkunskaper när du själv använder tre utropstecken sam en siffra efteråt

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TredoX
Skyll inte på våra svenskkunskaper när du själv använder tre utropstecken sam en siffra efteråt

Som sagt, jag har fortfarande rätt att klaga på att ni inte läste mitt inlägg ordentligt även fast inte jag skriver perfekt svenska. Även fast de tre utropstecknen och siffrorna som jag skrev var ironi. Och även fast du kanske inte var seriös med ditt inlägg som du skrev nu.

Permalänk

Det folket verkar reagera på är kanske inte din negativa krik, vad jag har tolkat det som . Utan att du utrycker din kritik på ett nedlåtande sätt. Men det är min tolkning ;). Man blir ju inte bättre utan både positiv som negativ kritik, inte sant? Annars är det ju upp till var och en vad man tyckte om dessa gravyrer =).

Visa signatur

Antec P180B SPCR, Asus P5B Deluxe WIFI, C2D E6600/Scythe Ninja @ 3.2, 2Gb Corsair Twin2xPRO-800, Tagan 530 Easycon, 250 gb Seagate 7200.10, Sapphire X1900XT @ XTX flash

FJ Xi 1546 2.0Ghz C2D, 2 Gb Ram, 240Gb Raid 0, Nvidia 7600.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bergstrom
Det folket verkar reagera på är kanske inte din negativa krik, vad jag har tolkat det som . Utan att du utrycker din kritik på ett nedlåtande sätt. Men det är min tolkning ;). Man blir ju inte bättre utan både positiv som negativ kritik, inte sant? Annars är det ju upp till var och en vad man tyckte om dessa gravyrer =).

mycket bra sagt.....:P

Visa signatur

det man inte ser det lider man inte av , för det mesta :P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bergstrom

Japp, det är din åsikt. Precis som att jag tycker att den kritik de fått i dessa trådar är överdrivet positiva, men inte säger jag till dem som är väldigt positiva åt gravyrerna att de är idioter och att de bara får ha en negativ åsikt om dem, för det skulle vara fel. Det förstår dock inte vissa personer här inne.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Jag tror att den bästa kretiken är konstruktiv.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TredoX
Jag tror att den bästa kretiken är konstruktiv.

Helt rätt! Ska man komma med feedback så gäller det att det är seriös sådan, inte "jag tycker motivet är fult"!
Hade varit snyggt om alla som inte tycker om dessa båda herrars motiv hade skrivit det i trådarna som handlar om dom.:D
Och sen ser jag personligen hellre att att det överdrivs med beröm istället för motsatsen då det hade blivit vansinningt tråkigt att sitta och läsa.
Och jag kan har fel när jag säger detta men jag tror att det är väldigt väldigt få av oss härinne som kan lära dessa båda gravyr-demoner något som handlar om själva graveringen som dom inte redan vet, och det kan ju kanske var en liten förklaring till varför det är så mycket positiv feedback.

Som min mamma alltid sa till mig när jag var liten: "Har man inget vettigt att säga är det bättre man är tyst!"

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Herregud, jag har ingen rätt alls att säga vad dem skall göra bättre (som jag dessutom gjort) eftersom jag inte kan göra bättre. Jag kan dock fortfarande säga att det var fult och tråkigt gjort, eftersom det är det jag tycker.

Och på tal om konstruktiv kritik så är ju 90% svaren på denna gravyrtävling bara ett 'snyggt' eller fan vad fint'. De måste ju säga vad som är snyggt, 'om dem inte har något vettigt att säga så kan de hålla käften.' Som min far alltid sa när jag var liten.

Permalänk
Medlem

Okej nu börjar det spåra ut ordentligt, han har sktivit vad han tyckte och en del gillar det och andra inte. Men varför fortsätter ni citera honom som om det vore OS i "citera han som inte tycker som jag". Låt han ha sin åsikt om gravyrerna så har ni era åsikter och sluta citera honom så att han slipper fortsätta skriva i tråden.

ONT: Jag var inte där, men jag tyckte att båda gjorde bra ifrån sig

//vanCe

Visa signatur

-vanCe-
Gör mig glad, skänk en hårdisk till mig. Gärna över 10gig -> Skicka PM

Permalänk
Medlem

jag var där och tror både wolv och jag kan göra bättre ifrån oss, dock var det under tidspress och som nån sade "de hade ju kunnat förbereda innan vilket motiv" jo jag vet inte men jag hade "lite" prylar att tänka på innan DH så det blev det som dök upp i skallen... detta var en kul grejj vi gjorde och tror att den uppskattades av de som var där. sen att alla inte gillar vad som gjordes är en sak .. alla har rätt till en åsikt. men håller med föregående talare att sitta och citera sönder tråden gynnar varken de som inte gillar det och inte heller de som gör det ..

men men we will be back

Permalänk
Medlem

Ja folk uppskattade det dära verkligen, dom som inte hade någon aning om vad gravyr var fick se när det gjordes, samt kunde man se det när ni 2 graverade "beställningar" men jag tyckte det var as kul, ¨

Jag gjorde bara tråden för att det var folk som var besvikna att dom inte skulle dit och få se era utställningar, men det brukar vara artiklar så där får man se då¨skrev jag iallfall något som hade med moddningen att göra från DH ^^

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2