Permalänk
Medlem

kommer sänkningen imorrn?

har ju hört massa snack om 30% till 50% sänkning på prollarna, är det så att den kommer imorrn?

Visa signatur

Valfri signatur som hamnar nedan dina inlägg. Signaturen får vara maximalt fyra rader, med forumet i fast bredd.

Permalänk
Avstängd

Dem kommer typ 31 Juli, hur ska man kunna vänta jag vill ha en ny dator

Permalänk
Medlem

haha samma här tänkte ju köpa :S

Visa signatur

Valfri signatur som hamnar nedan dina inlägg. Signaturen får vara maximalt fyra rader, med forumet i fast bredd.

Permalänk

Ska köpa ny först till jul enligt order från högre satta personer(mina föräldrar).

Men gällde inte sänkningen endast AMD-prollar? Och vilka socklar? Allihop?

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

de var väll s939 am2. sen vet jag inte.. dom gammla socklarna är redan billiga xD

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Singel Core verkar vara prissänkt redan nu.. 4000+ San Diego för 1750:- (http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=308955)

Visa signatur

| AMD R9 5950X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Nvidia 5080 FE | 32GB DDR4 | Noctua NH-D15 |