Permalänk

Ragnarok 2

Tja!

Jag vart nyfiken på hur många här på forumet som ska börja lira uppföljaren till det extremt bra spelet Ragnarok 1?.
Jag kommer definitivt börja spela det utan att ens tveka.
Det går snack om att det kommer första kvartalet 2007, men inget officiellt uttalande av Gravity, vad jag vet.
Jädrans, jag kan knappt bärja mig!.

Bilder:

http://ro2.onlinewelten.com/gallery.php?id=1

Filmer:

http://ro2.onlinewelten.com/articles.php?id=14

Info:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/ragnarokonline2/index.html?q=r...

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Jag har inte spelat föregångaren, men jag tog mig tid att kolla på bilderna du länkade till.. Måste säga att det såg "gulligt" ut, tänker på bilderna på tjejen med kaninörin (wtf is up with that!?).. men men, säkert ett kul spel. Men det jag ser fram emot 2007 är warhammer online, men kanske provar detta om det blir beta testing eller free trail

Visa signatur

AMD 9800x3d || 64GB DDR5 || EVGA RTX 3080||

Permalänk
Medlem

jepp ska definitivt börja spela det spelade ragnarok 1 i 2,5 år riktigt kul, men sen kom wow

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
jepp ska definitivt börja spela det spelade ragnarok 1 i 2,5 år riktigt kul, men sen kom wow

Ofan, nice!. Jag har spelat RO1 ruskigt länge jag med.
En sak som inte FÅR hända är att tyskarna invarderar den kommande euRO2 (om den kommer) servern.
Du kanske också lirade på euRO?, servern låg i tyskland. Det drev mig till vansinne då tyskarna inte kan engelska, och skiter i alla som inte kan tyska.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Därför lirar man på iRO, extremt mycket bottar men jag bryr mig inte eftersom jag gör det själv 1-50 på 48 timmars trialen o sen köpte jag en månad o har kört till 78 rogue nu på ungefär 5 dagar tror jag.

Kommer antagligen prova Ragnarok 2 iaf...

Permalänk
Medlem

Oh ser fram emot detta, älskar RO och kommer förhopningsvis att älska detta me.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Såg helt klart intressant ut. Blir nog att man kastar ett öga på det när det kommer. Dock tar ju mmorpg så jävla massa tid så har svårt att tänka mig att det blir tid till både det och warhammer.

Visa signatur

"Obay your leader"

Permalänk

Kul och se att några gillar spelet. Säg gärna till om ni får nys om release/beta datumet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag kommer lätt spela det! Har spelat RO sen alpha-betan, dvs många år
Dock så kör jag bara på privatservrar nu för tiden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Därför lirar man på iRO, extremt mycket bottar men jag bryr mig inte eftersom jag gör det själv 1-50 på 48 timmars trialen o sen köpte jag en månad o har kört till 78 rogue nu på ungefär 5 dagar tror jag.

Kommer antagligen prova Ragnarok 2 iaf...

Oj... då njuter du ju verkligen av spelen också. Keep bragging.

Har testat RO, föll inte riktigt mig i smaken. Kanske 2an är bättre vem vet, men vem ska hinna med alla dessa MMOs som bara spys ut just nu =/

Visa signatur

Opteron 165 (291x9 = 2620MHz), DFI LanParty UT Ultra-D, G-Skill PC4000(9/10, 3-4-3-8), PC X1800XT512Mb(Stock) Lian Li PC73-SLB, Tagan 580W

Permalänk
Medlem

Ragnarok Online kan verkligen få en på glatt humör.
Uppföljaren ser lovande ut med sina vackra 3D-miljöer framför allt.

Permalänk

Haha spelade iRO i 2 ½ år sen gick jag över till en sjukt rolig PvP privat-server.
Lirar det än idag, hela dagarna innan jag började jobba.

Längtar efter 2;an någont oerhört! Världens bäst MMORPG.

Permalänk
Medlem

Nice Ragnarok verkar vara ett väldigt bra onlinespel. Synd att det kostar per månad.

Permalänk

Tycker det är bra att dom tar betalt, annars blir det som alla andra skitmmorpg som är gratis. IMO!

Visa signatur

Permalänk

Spelet är iafl gratis, till skillnad från WoW.

EDIT: Jag lirade på iRO i ca. 1 ½ år. Men det började lagga och blev mkt överbefolkat. Så jag började spela på euRO. Och det är som du säger, bara Tyskar som ignorerar en hela tiden! Alla frågar: German? och är allmänt hjärnskadade.

Om jag bara hade kvar mitt acc nu Hade betalat för att logga in och reta de dj'vlarna efter förlusten mot mitt ITALIA