Hej hallå!
Jag skrev för ett tag sedan om min HD som hade krashat... jag hade 2 partitioner på den som jag fortfarande såg i Windows men den gav bara meddelandet att "Disken är inte formaterad"
Har plockat ut alla filerna nu med hjälp av diverse program så jag har inget kvar på disken som inte får försvinna (GetDataBack FTW!)...
Började med Partition Magic och tänkte formatera min största partition, den gav bara ett skumt felmeddelande och så var den borta, plockade ut datan från den sista partitionen med och försökte formatera den med men fick samma meddelande...
Laddade hem WD's program och fyllde disken med nollor, öppnade Partition Magic igen och tänkte att jag kör en stor partition men fick samma meddelande, testade att göra samma sak igen men med FAT32 istället för NTFS, den här gången lyckades den skapa partitionen men inte formatera den...
Har testat att formatera med windows verison nu eftersom jag ser den i Den Här datorn men det fungerar inte heller...
är disken helt paj eller... har inte pengar att köpa en ny HD nämligen så jag vetitusan vad jag ska göra med alla mina filer... de ligger på min brors dator just nu!!