Permalänk

Musmatta med tryck

Kommer ihåg ett musmatte test som man kollade igenom för ett tag sen på swec. där vann en relativt billig musmatta som man kunde beställa med eget motiv...

försöker nu hopplöst hitta var man kan beställa dessa, men eftersom swec artikel-arkiv är nere så är det lite svårt...

är det ngn som kommer ihåg vad musmattan hette, och vad deras hemsida är?

tacksam för svar

Permalänk

hmm, icemat musmattor borde man kunna beställa med eget motiv, dock tror jag ej man kan bara beställa en och heller inte billigt...

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk

nope kommer ihåg att det inte var icematt... ja enda vallet är väll att vänta tills swec artikel arkiv funkar igen

Permalänk
Medlem
Visa signatur

DFI LP UT Nforce4 SLI-D | AMD 64 3700+ San Diego @ 2600 Mhz | 120 GB Seagate | 74 GB Raptor | 2x 512 MB Corsair TWINX XL PRO | Asus EN6800GT @ 440 1100 | 2x Lacie Extern 250 GB | Plextor PX-708UF |

Permalänk

najee... sorry detta är nog lite för ospecifik beskrivning jag ger er...

jag hade antagligen lika bra kunnat sagt till er.. jag söker ett pc-spel till windows xp...

men tack ändå

Permalänk
Medlem

Om det är eget tryck du vill ha så går det ju inte att få det på en Icemat tror jag.

Qpad är väl det enda bra altenativet, som han innan mig föreslår. Sedan finns det väl IKEA-liknande mattor som man kan få ett eget tryck på.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntiAnti.V
najee... sorry detta är nog lite för ospecifik beskrivning jag ger er...

jag hade antagligen lika bra kunnat sagt till er.. jag söker ett pc-spel till windows xp...

men tack ändå

det här road to hill 30 du syftar på eller vad ? förstår inte riktigt. vill du ha en musmatta som det finns ett speciellt tryck på eller vill du ha en musmatta som du själv får välja motiv eller vad ?

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk

att man kan skicka in en blid logga whatever och sen få det på sin musmatta

Permalänk
Medlem
Visa signatur

DFI LP UT Nforce4 SLI-D | AMD 64 3700+ San Diego @ 2600 Mhz | 120 GB Seagate | 74 GB Raptor | 2x 512 MB Corsair TWINX XL PRO | Asus EN6800GT @ 440 1100 | 2x Lacie Extern 250 GB | Plextor PX-708UF |

Permalänk

hm... aa det var nog den... tack för hjälpen