Permalänk
Medlem

WoW Executus

Hej

Tänkte börja med wow igen, och jag undrar hur ni tycker servern executus är?
Fördelar samt nackdelar och jag är även intresserad av att köpa en alliance lvl 60 på servern för jag "orkar" inte levla upp till level 60 igen, utan jag vill börja spela med min kompisar direkt. Nu finns det ju även character transfer så man kan flytta gubben mellan konton så om nån har någon lvl 60 alt där så kan jag kanske få köpa den. (jag har ett eget acc)

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

har en 60 alt där och kan säga att servern är stabil, har inte haft några problem.
BG's har oftast instant köer och randomsen är helt ok. alliance då
Finns också ganska bra PvE guilder på servern.
Hoppas detta är nån hjälp

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
har en 60 alt där och kan säga att servern är stabil, har inte haft några problem.
BG's har oftast instant köer och randomsen är helt ok. alliance då
Finns också ganska bra PvE guilder på servern.
Hoppas detta är nån hjälp

ok, tack ;).
Vad är det för gubbe du har där och är du intresserad av att sälja den?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
ok, tack ;).
Vad är det för gubbe du har där och är du intresserad av att sälja den?

§9 "... Försäljning och annonsering får inte förekomma i forumet."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lorithlor
§9 "... Försäljning och annonsering får inte förekomma i forumet."

Jahopp här kommer dagens första hobbymoderator... Om det nu är så så får dom gärna ta bort denna tråden eller vad dom nu vill göra med den.
Jag vill iaf fortfarande köpa så om någon är intresserad skicka ett pm eller maila tommy_hogh@hotmail.com

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]

Permalänk
Citat:

Jahopp här kommer dagens första hobbymoderator... Om det nu är så så får dom gärna ta bort denna tråden eller vad dom nu vill göra med den.
Jag vill iaf fortfarande köpa så om någon är intresserad skicka ett pm eller maila tommy_hogh@hotmail.com

Inte mitt fel att du bryter mot regler du godkännt när du registrerade dig

Permalänk

Nä men det är ditt fel att du kommenterar det (och på så sätt bumpar tråden) när du annars bara kunnat rapportera tråden och leva vidare.

Permalänk

Jag har en lösning till ditt problem, kolla på -> http://www.wowglider.com

Visa signatur

Processor: AMD Athlon64 3500+ | Grafik: Gainward GeForce 7600GT | RAM: 4st TwinMOS PC3200 512mb | Moderkort: ABIT KN8-SLI nForce4 SLI

Permalänk
Medlem

men blir man inte typ BANNAD! av sånna prog ?!

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JOnkan
men blir man inte typ BANNAD! av sånna prog ?!

Finns en möjlighet, annars e det väl lungt

Visa signatur

Processor: AMD Athlon64 3500+ | Grafik: Gainward GeForce 7600GT | RAM: 4st TwinMOS PC3200 512mb | Moderkort: ABIT KN8-SLI nForce4 SLI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sepulruta
Jag har en lösning till ditt problem, kolla på -> http://www.wowglider.com

haha. Måste få tag i ett konto som inte nån spelar med länge och testa
Verkar ju fett najs om det funkar.

Permalänk
Medlem

Är det någon här som använder sig av det?

Permalänk
Medlem

är den gratis eller kostar den 25$? fattade inte det riktigt... men palla ta en så stor risk att använda en sån, och när man väl använt den så kommer man nog bli fast med den... jag menar om man vet att man kan använda en bot för att grinda så blir det att man gör det typ.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]

Permalänk
Medlem
Citat:

är den gratis eller kostar den 25$? fattade inte det riktigt... men palla ta en så stor risk att använda en sån, och när man väl använt den så kommer man nog bli fast med den... jag menar om man vet att man kan använda en bot för att grinda så blir det att man gör det typ.

Demo versionen (som stänger av sig efter ~15 min) är gratis, fullversionen kostar $25.

Ang. säkerheten så är det mycket mer sannorlikt att du blir bannad pga. att någon ser dig och rapporterar till en GM, om programmet detekterades av warden skulle det bli massbans vilket leder till mycket klagomål i forum vilket du såklart kan läsa om själv.

Kolla även in http://www.lavishsoft.com/innerspace/ vilket också fungerar som WoW-bot och sägs ha ett extremt bra säkerhetssystem som helt och hållet emulererar warden.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Man blir ju förvånad, alla verkar possitiva till att "botta" sig genom spelet... Är det ingen som tänker spela spelet man betalar 120 spänn i månaden för? Snart är det väl 40 bottar som farmar MC/BWL os.v. Behöver man bara kolla datorn imellanåt för att se vad man har fått för gear ... helt sjukt.

Ska ni fuska er till 60 så köp powerlevling av en kines så stödjer ni någon fattig iaf.

Permalänk
Medlem

jag hittade en person som använde sig av en sån där på shadowsong.
En lvl 30 hunter som flummade runt i cirklar i duskwood o dödade worgs.. så jag följde efter o skinnade allt han hade dödat i en timma eller nåt.. sen raporterade jag personen.

en halvtimma senare så pratade en gm med mig om det, jag föklarade vad som hände och gav honom kordinaterna på var personen var och de skulle "undersöka" saken.

Loggade in dagen efter o tro på fan att huntern var kvar på samma ställe.. hade gått upp typ 4-5 lvls.

Efter ett par dagar med /who lovewowa så var denna hunter nu lvl 40+ och hade flyttats till stv.

Blev lite irriterad på att GMen inte gjort nåt åt saken när jag loggade in 4-5 dagar senare och huntern var lvl 60.
Men personen försvann efter ett tag.. gissar mig fram till att den blev bannad.

lovewowa på shadowsong
ser nån den personen igen så jävlar.

edit: Ontopic
Char transfers fungerar bara mellan konton som har samma ägare.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Warden, WoW's inbyggda anti-hack program, kollar edast om ett 3:e partsprogram körs vid inloggning och utloggning. Dvs. kan du starta glidern när du redan startat WoW. Är du riktigt nojjig kan du döpa om glider.exe till t.ex. svchost eller något annat skoj.
Finns massor av olika slags botar, men just denna anses vara den bästa eftersom den inte använder någon "injektion". Starta boten och öppna ett textdokument så förstår du vad det är, kanske