Vilket multiplayer spel ?? :) svara snabbt snälla :)

Permalänk
Medlem

Vilket multiplayer spel ?? :) svara snabbt snälla :)

Hej alla,

Då var det dags för mig att köpa ett fps spel har jag tänkt mig. Kan inte bestämma exact vad jag vill ha men jag funderade på:

Call of duty 2 : 150 kr på cdon
Day of defeat source : ca 200kr
mer förslag?

Jag har kört båda och båda är kul men vet ej vilket jag ska köpa :).
Har ni bättre spel förlag? dock fps spel :).

Jag håller mer på dod faktist!!!, borde jag köpat?

Och om jag köper det på mitt steam account, får man skiver senare??

Permalänk
Medlem

säger bara Battlefiled 2. Spelar css och battlefield 2. Kan bara säga att det är det bgästa köp av datorspel jag gjort.

Visa signatur

3870x2 tuffandes i datorn:):):) E6600@3,4 ghz, Thermalright Ultra-120 eXtreme, DS-3 P965 och shg:s egna ddr2@887,5 mhz:) Hiper HPU-4S730 Type-R Omnigrid II 730W Western digital 250 gb Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Retail Aplus Twin Engine Miditower

Permalänk
Medlem

mm jag är lite av en dod och cs nörd men bf2 är sjukt mycket roligare.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

jahop :S, ännu ett spel till :). Jag körde battlefield 2 demot och jag tycke det var roligt men efter ett tag så var det inte roligt längre, man tappar lusten :S, iaf jag

Hur som helst men jag kommer nog att köpa Battlefield 2142
så battlefield blir de men dod är roligt oxå `?

Permalänk
Medlem

Call of duty 2 tycker iaf jag är lite tveksamt i multiplayer. Dod:s har jag dock spelat en jäkla massa, dock lite tråkigt med bara 8 banor, dock är det lite mer okej att köra customs i den communityn, och det finns många bra och snygga customs ute.

Permalänk
Hedersmedlem

Multiplayer
Spel över internet eller nätverk, klaner, servrar, spelfrågor med mera.

*tråd flyttad*

Permalänk

Köp DoD: Source via Steam.

Nej, du får inga skivor.

Visa signatur

Please place the Weighted Storage Cube on the Fifteen Hundred Megawatt Aperture Science Heavy Duty Super-Colliding Super Button.

Permalänk
Medlem

Skivor är ett otyg, är ett sånt jäklans bytande här ibland. Känns som att man inte gör annat än byter ut skivorna i dvd:n.

Permalänk
Medlem

Joint operations är roligt om du vill ha BF liknande spel

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

BF2,CS 1.6

Visa signatur

E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5

Permalänk
Medlem

Jag har föresten skapat en fyndtråd där de flesta spelen som är nämda här finns med:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Ska föresten nämnas att köper man Dod:s i butik får man skivor men de behövs bara för att de har en nyckel med, samt att det går ju snabbare att installera med skivorna och sen bara dra ner uppdateringarna.