Sälja wow kontot, bra eller anus?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frantz3n
Haha har du sålt, sen köpt, sålt, köpt återigen och därefter sålt?

Till Robster:

Är du inte lite rädd eftersom ditt namn finns på kontot samt din email adress? Bara av ren nyfikenhet.

Inte det minsta orolig 1. namnet på kontot är inte mitt 2. mailen kan man ändra(eller så var inte heller den min)

relek: nope

Permalänk
Medlem

Jag har spelat 70 dagar med min main, jag tjänar ungefär 200kr/timme på mitt jobb.

70x24x200 = 336000, dvs en årslön. Går ju inte ens att jämföra med att sälja kontot på ebay eller liknande så jag kommer troligtvis aldrig att göra det heller.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anarkizt
Jag har spelat 70 dagar med min main, jag tjänar ungefär 200kr/timme på mitt jobb.

70x24x200 = 336000, dvs en årslön. Går ju inte ens att jämföra med att sälja kontot på ebay eller liknande så jag kommer troligtvis aldrig att göra det heller.

offtopic men fan va svinig lön! håll tyst om sånt eller dela med dig av den

Permalänk
Medlem

Vad jobbar du som? xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anarkizt
Jag har spelat 70 dagar med min main, jag tjänar ungefär 200kr/timme på mitt jobb.

70x24x200 = 336000, dvs en årslön. Går ju inte ens att jämföra med att sälja kontot på ebay eller liknande så jag kommer troligtvis aldrig att göra det heller.

*bort*
hoppsan tänkte fel..

Permalänk
Geeks
SweClockers

*Flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Hur fan kan ni få så jävulst mycket pengar för ett WoW konto? :S Känns ju som att det är totalt onödigt att köpa en level 60 karaktär med bäst EQ i spelet. Vad ska man då sträva efter när man spelet? Man kommer aldrig nånsin få bra loot, aldrig levla. Ingen belöning alls för att göra långa quests. Kan nån förklara för mig?

Visa signatur

VD för Glowpad UF

Permalänk
Medlem

Det kanske är goldfarmers som köper?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MandrillHaren
Hur fan kan ni få så jävulst mycket pengar för ett WoW konto? :S Känns ju som att det är totalt onödigt att köpa en level 60 karaktär med bäst EQ i spelet. Vad ska man då sträva efter när man spelet? Man kommer aldrig nånsin få bra loot, aldrig levla. Ingen belöning alls för att göra långa quests. Kan nån förklara för mig?

Dom kanske vill ha en bra karaktär till BC när det kommer och inte pallar fixa grejerna själv?

Jag skulle inte vilja köpa dock då det som varit roligt med att lvla är ju när man får loot, den glädjen man fick när sista t2 delen droppad var underbar iaf

Plus så lär man hantera sin karaktär mycket mycket bätre om man kör den från 1-60 helt själv.

Permalänk
Medlem

Problem att sluta spela? - Skänk, sälj kontot billigt till mig! Är inte intresserad av några karaktärer, bara själva kontot! Dra iväg ett mail till seg.deg@gmail.com !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
*Flyttad*

Flyttad? Denna tråd har varit inom "spel" hela tiden. :S... Och nu kommer inte denna tråd vara överst mer

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem

Har inte läst mer än första inlägget.

Kan säga att jag tycker riktigt RIKTIGT illa om folk som köper konton.

Att sälja det är väll inget fel sålänge man INTE får det sålt.

Får man det sålt blir det fel direkt. Fy fan vad jag hatar sådant.

Tack för mig.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem

Väldigt mycket anus.

Permalänk
Medlem

problem som uppstått:
Polaren ska flytta och har ingen tid alls för wow, gav sitt konto till mig med allt tillhörande så som skivor osv.(flyttar till USA ingen idé med ett EU konto ändå).
Men saken är att han har en warrior jag lirat förbaskat mycket på i mina dagar som jag vill ha på mitt egna konto, hur fan ska jag kunna flytta när det är olika efternamn och man får väll inte äga mer än ett konto åt gången? =/

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
problem som uppstått:
Polaren ska flytta och har ingen tid alls för wow, gav sitt konto till mig med allt tillhörande så som skivor osv.(flyttar till USA ingen idé med ett EU konto ändå).
Men saken är att han har en warrior jag lirat förbaskat mycket på i mina dagar som jag vill ha på mitt egna konto, hur fan ska jag kunna flytta när det är olika efternamn och man får väll inte äga mer än ett konto åt gången? =/

Du får flytta karaktärer mellan 2 konton, så länge båda 2 är dina och jag tror inte blizzard skulle ha den policyn om dom inte tillät att man hade 2 konton. Ändra bara namnet på din kompis konto och flytta över karaktären till ditt.

För att återgå till topic: Vill du sälja ditt konto så gör det, jag ser inga fel med det.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Du får flytta karaktärer mellan 2 konton, så länge båda 2 är dina och jag tror inte blizzard skulle ha den policyn om dom inte tillät att man hade 2 konton. Ändra bara namnet på din kompis konto och flytta över karaktären till ditt.

Går väl inte att ändra namn på kontot?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Går väl inte att ändra namn på kontot?

Riktiga namn jo däremot inte användarnamn

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Riktiga namn jo däremot inte användarnamn

Man kan inte ändra för och efternamn på kontot,sålänge man inte kontaktar blizzard och håller på.

Visa signatur

Hej.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av micke_b1
Problem att sluta spela? - Skänk, sälj kontot billigt till mig! Är inte intresserad av några karaktärer, bara själva kontot! Dra iväg ett mail till seg.deg@gmail.com !

Alltså ge dig? Om du nu ska köpa ett jävla konto utav någon så va ärligt och säg att du vill ha karaktärerna också? Annars kan du lika gärna gå ner till valfri spelaffär och köpa spelet för ~300kr eller vad det kostar nu för tiden :<

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eikon
Hade en priest och en rogue med full tier 2 och i princip bästa av allt...

Sålde båda på samma konto för 8500:-

Inga kommentarer!

undra vad jag skulle få för min maintank snubbe med 7/9 dreadnaught(8/9 nästa vecka om dom vill droppa min chest -.-)
hrm!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
undra vad jag skulle få för min maintank snubbe med 7/9 dreadnaught(8/9 nästa vecka om dom vill droppa min chest -.-)
hrm!

tror inte dina guildisar skulle bli glada

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

fuck dem, bara man blir rik! hrhr :D:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
tror inte dina guildisar skulle bli glada

sa inte att jag kommer göra det, sitter bara och funderar på hur mycket man kunde ha fått, dra inte förhastade slutsatser hela tiden

Permalänk
Medlem

http://cgi.ebay.com/WoW-GODLY-world-of-warcraft-60-WARRIOR-TI...

Där har vi en grabb med ungefär samma gear som dig? som har fått ett bud på ca 15 000 kr.

Förresten, hur mkt played osv har du på din char?:9

Permalänk
Geeks
SweClockers

Test

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
http://cgi.ebay.com/WoW-GODLY-world-of-warcraft-60-WARRIOR-TI...

Där har vi en grabb med ungefär samma gear som dig? som har fått ett bud på ca 15 000 kr.

Förresten, hur mkt played osv har du på din char?:9

15,000 är ingenting. Har sett att någon har lagt bud på 45,000kr! Helt sjukt!

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Riktiga namn jo däremot inte användarnamn

Förslag på vad man ska säga till dom när man ringer och vill byta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Foofie
Förslag på vad man ska säga till dom när man ringer och vill byta?

Det är väl bara säga att du typ har gift dig eller nåt och numera heter nånting annat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brains
Det är väl bara säga att du typ har gift dig eller nåt och numera heter nånting annat.

Lysande... "Jag hette förut Janne Eriksson, men nu har jag gift mig och heter Gertrud Svensson, jag har dessutom ny adress samt nytt kreditkortsnummer..."

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Lysande... "Jag hette förut Janne Eriksson, men nu har jag gift mig och heter Gertrud Svensson, jag har dessutom ny adress samt nytt kreditkortsnummer..."

Låter lysande. Men om det nu är så att man får sälja sitt account OM boxen och det följer med, då borde man kunna byta utan att behöva någon lam anledning?