Scarface The world is yours!

Permalänk
Medlem

Scarface The world is yours!

Vad tror ni om spelet? Blir det succè eller flopp?

Permalänk
Medlem

Att göra en så pass bra film till spel kommer inte att funka då filmen alltid kommer att vara bättre. Själv så kommer jag inte ens att testa spelet av 2 annledningar: Filmen är den bästa som någonsin skapats enligt mig och jag hatar EA.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Att göra en så pass bra film till spel kommer inte att funka då filmen alltid kommer att vara bättre. Själv så kommer jag inte ens att testa spelet av 2 annledningar: Filmen är den bästa som någonsin skapats enligt mig och jag hatar EA.

Att bojkotta spelet för att du hatar EA verkar ju ologiskt eftersom EA inte har något med spelet i fråga att göra. Känns ju mer logiskt om du skulle bojkotta typ The Godfather

Jag tror inte det blir alltför bra. Blir svårt för dom att försöka göra ett spel i samma klass som Mafia.

Permalänk
Medlem

EA kommer ju ha ett stort fettigt finger med i hur spelet kommer se ut i slutändan. Inget blod, inga fula ord och definitivt ingen sex.

Klart man hatar EA.

Men eftersom jag precis kollade upp att EA inte publicerar spelet så blev jag genast glad. Det finns hopp fortfarande...

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

haha, inga fula ord i Scarface skulle inte vara Scarface. EA skulle aldrig göra ett spel av en film där f-ordet förekommer över 180 gånger i filmen.

Permalänk
Medlem

Har sett en del filmer på spelet och kan garantera att det är inget barnspel direkt!

Permalänk

Coolt att det finns vithajar. Så man får passa sig och simma alltför långt

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
EA kommer ju ha ett stort fettigt finger med i hur spelet kommer se ut i slutändan. Inget blod, inga fula ord och definitivt ingen sex.

Klart man hatar EA.

Men eftersom jag precis kollade upp att EA inte publicerar spelet så blev jag genast glad. Det finns hopp fortfarande...

Man ska kolla upp saker innan man skriver Alla verkar anta att EA har något med det här spelet och göra? Kan som inte förstå varför riktigt då dom inte har något med varken radical eller sierra att göra...