Permalänk
Medlem

bästa vapen ja hitta mot djur är hildebard. bra räckvidd

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk

Jag besegrar nästan alla djur med ett slag med så fort de attackerar så är det slut med mig

Visa signatur

AMD 5600+ X2, HD3850 256 MB, 4 GB DDR2 800 MHz, 1Tb HDD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hixz
Det här med att ta över städer och sånt är ju ett stort skämt.
Nu har jag tagit över 4 städer (själv) och kan inte komma in nånannanstans tack vare att jag anses farlig av orcherna.. fan va uppdrag/xp man måste gå miste om. Jävla skit spel. Man skulle alltså ha utforskat alla städer först och göra så mycket mission som möjligt innan man börjar slakta orcher? Känns som om man kommer missa halva spelet..

Tänker fan inte börja om så det får bli att slänga i papperkorgen. USCH

Håll dig till Diablo II lol

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Ja asså.. Jag har spelat nu rätt mycket, är lvl 30 typ, är nere i öknen. Men jag tror jag slutar spela gothic 3 nu. För bubbigt och tänker jag efter så är det inte roligt! Bara roligt med rpg men själva spelet suger igentligen

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Ok sant, visst är det mer "verkligt" att dom attackerar mej eftersom jag slashar sönder deras outposter. Men går det verkligen att ta sig igenom hela spelet och verkligen få ta del av hela handlingen om man har gjort sig ovän med orcherna? Nån måste ju ha gjort samma tabbe som mej... eller ?

Visa signatur

It can only be [color="red"]Heineken[/color]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hixz
Ok sant, visst är det mer "verkligt" att dom attackerar mej eftersom jag slashar sönder deras outposter. Men går det verkligen att ta sig igenom hela spelet och verkligen få ta del av hela handlingen om man har gjort sig ovän med orcherna? Nån måste ju ha gjort samma tabbe som mej... eller ?

Ja det ska gå ändå enligt trådar på http://forum.jowood.de/forumdisplay.php?f=464

Är själv i ditt läge så jag bara slaktar alla djävlar som kaxar upp sig *S*
har vid dags dato rensa upp (läs utrotat) befolkningen i alla ökenstäder och alla utom en "orc stad".

Nästa spelrunda tänker jag dock ta Orcernas parti..dom puckade mäniskorna e inte värda att befrias...har mage att kalla mej tjuv när jag bara tar mina "SPOILS OF WAR" *S*

Visa signatur

- DE VAR INTE JAG!!

Permalänk
Medlem

Jadå det går, själv gjort det, blir lite tajt vissa gånger men det går lätt, blev lvl 67 innan spelet slutade, ganska roligt tycker jag

Permalänk
Medlem

Hur utför man "prospecting"? Skall kunna göra det men vette fan hur, va ska man ha för verktyg... hur å var gör man det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sippe555
Någon som kan tipsa mig om ett spel som liknar gothic 3 fast utan alla buggar? Enda anledningen till att jag fortsätter spela gothic 3 är i brist på annat rpg att spela. Jag testade gothic 2 men har inte riktigt kommit in i det än. Det ska inte vara förstapersonsperspektiv utan som gothic 3(tredje pers eller?). Jag är i lvl 27 nu och försöker komma in i slottet. Jag vill inte gå in i skogar eller liknande längre för risk att bli rasande på att man blir ägd av ett svin.

Oroa dig inte för svinen i G2 lilla vännen

G2 var för mig en otrolig upplevelse, synd bara att det fanns så få valmöjligheter till "classer".

Visa signatur

..

Permalänk
Medlem

Ny patch ute...ska fixa minnes läckandet tydligen

http://www.gothic3.com/index.php?do=0970991161051111100611091...

Visa signatur

- DE VAR INTE JAG!!

Permalänk
Medlem

nää, det gör den inte..

den fixar bara save-krascharna (som jag aldrig har haft)

Är nära slutet av spelet nu och är lite småsur på utvecklarna för att de rushat spelet. Det är så mycket som måste finjusteras som vapnen, rustningarna (funkar inte) och NPC AI och styrk gentemot mobsen.

Men det är fortfarande ett otroligt kul spel

Permalänk
Medlem

Mybad.

MEnmen, jag e klar med två av sluten i spelet nu, denna runda blir det att spela på Orcernas sida...äntligen ska jag få puckla på alla tykna Rebeler...muhaaaa *S*

Visa signatur

- DE VAR INTE JAG!!

Permalänk
Medlem

haft några Save krasher. men bara på Quicksave. Tur man ibland sparar på "Vanlig" väg oxå...

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Medlem

någon som använder crossbow här? eller är det bara en värdelös skill?

fäller det mesta med båge och svärd, men har en 900 quarrels i mitt inventory som jag inte vet vad jag ska göra med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ansgarr
någon som använder crossbow här? eller är det bara en värdelös skill?

fäller det mesta med båge och svärd, men har en 900 quarrels i mitt inventory som jag inte vet vad jag ska göra med

Jag har kommit fran till att armborstet inte passar min spelstill alls, det tar för lång tid att ladda det för att jag skulle offra några LP på att bli master på det. Dock sägs det att om du har mastercrossbow så kan du springa med det. I sånna fall blir det ju lite mer användbart.

Visa signatur

- DE VAR INTE JAG!!

Permalänk

Jag slutade spela detta för några månader sedan på grund av alla buggar. Någon som vet om det släppts nån ny patch som fixar dem största buggarna? Menar mest då att fienderna är så obalanserade och att rustningarna knappt hjälper alls.

Visa signatur

AMD 5600+ X2, HD3850 256 MB, 4 GB DDR2 800 MHz, 1Tb HDD

Permalänk
Medlem

jag spelar det idag med den nyaste patchen och märker inte av några krasher. några buggar existerar väl här o var, men de är småbuggar

Permalänk
Medlem

Haft Paus från G3 , Oblivion sen de va typ 2mån gammla. kanske dags å kolla pachar å lira igen. Men G3 va drygt för att de ryckte sjukt mkt. under spelandet.

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Medlem

Hade tänkt installera Gothic 3 igen efter det har samlat damm alltför länge nu. Men hur fungerar egentligen spelet med dom senaste patcharna?
Kommer ihåg hur buggit det var precis när det släpptes.. Och det vill man helst slippa.

Visa signatur

Intel i9 10900K + Noctua NH-D15 Chromax | ASUS ROG STRIX Z490-F | Corsair 32GB DDR4 | Seasonic FOCUS GX 850W | Fractal Design Define 7 | Samsung 860 EVO 1TB + Kingston A2000 500GB M.2 NVMe + Seagate BarraCuda 4TB | ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC | Acer 34" Predator X34P IPS Curved 120 Hz G-Sync |

Intel i7 6700K | 16GB RAM | EVGA GeForce GTX 1080 FTW