Liten och go...Mp3 spelare frågor

Permalänk
Medlem

Liten och go...Mp3 spelare frågor

Tjen häääj..

jag har en jens of sweden mp-110 och tycker det har varit en mkt bra spelare.. men känner att 128 mb är lite för lite ...så en ny skulle alltså inte vara helt fel. Eftersom jag är så nöjd med den spelaren jag har nu så vill jag alltså ha i stort sätt samma funktioner på en ny spelare alltså men ha betydligt större lagringsutrymme.....alltså:

-Storleken är viktig..gärna så liten som möjligt

- Lagringsutrymme på gärna mer än 2 gig, gärna så mkt som möjligt.

- BRA LJUD!! Gärna fri justering av EQ

- Ums-kompatibel

- gärna inbyggd usb uttag så man slipper släpa med sig sladd..

-Fm radio är ett plus fast inget måste..övriga grejjer e typ ett måste

SKärm och dyligt är verkligen inget jag prioriterar.

Vad gäller flashspelare..är 4 gig det största som finns? Kommer det komma flashspelare..eller små spelare med större lagringsutrymme?

såå...vad skulle kunna passa mig? finns det nån..?

hittade denna, typ den enda som har allt det jag är ute efter.. Samsung YP-U2QB 2GB. Är ljudet nåt att ha? Vad finns för andra alternativ?=

http://www.pixmania.com/se/se/317357/art/samsung/mp3-spelare-...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Medlem

Iriver Clix 4GB

Riktigt skön spelare.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

tack för tipsen!

nackdelen är att det inte är nån inbyggd usbuttag på dem..fast verkar som få modeller har det. .. annars ser båda bra ut..clixen lite bättre men lite dyrare och större typ..batteritiden på s10 va kanske lite väl kort..hmm

Permalänk
Medlem

iriver T20 har allt du söker - inklusive usb-plugg. Finns dock bara i upp till 2gb.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nosslo Snah
iriver T20 har allt du söker - inklusive usb-plugg. Finns dock bara i upp till 2gb.

fint tips!! tack för den..denna ligger nog närmast köp nu..känns som ljudet i denna borde vara(?) värt de två hundralapparna som den kostar mer än Samsung YP-U2QB 2GB

synd bara att den inte verkar säljas längre? öhh

det är synd att så få spelare har inbakad usgplugg..och det är inte lätt att hitta de heller...)=

Permalänk
Medlem

Tror teknik magasinet har T20 kvar.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Tror teknik magasinet har T20 kvar.

Jo, jag tror det också. TM jobbar också så att om de ser att en annan butik i landet har den modellen du vill ha och de har den, så skickar de den till butiken du befinner dig i.

Permalänk
Medlem

jaså..då står det mellan irivern och samsungen då

Permalänk
Medlem

vänta på clix2, det kommer vara en riktigt fet spelare

Visa signatur

-| C2D E6300 @ 2.5ghz | Gigabyte Ga-945P- S3 | 1024mb Corsair TwinX2 6400 | Hiper 530 530w | Sapphire x1900xt @ 685/820 | 19" Samsung Syncmaster 940BF 2ms | 250gb Sata2 Seagate NL 7200rpm | Hiper Alu tangentbord | Zen v plus 2gb |-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teuby
vänta på clix2, det kommer vara en riktigt fet spelare

jaså..vad kommer va fett med den då? Uppfyller den mina krav? inbyggd usb-plugg?