FAQ: Styla ditt skrivbord/Visa era stylade skrivbord här!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hearth
Är det YzDock du använder? Isåfall, skulle man kunna få background (och seperators) och indicators (eller är de orginal?)

Det programet jag använder för att få dom iconerna på skrivbordet heter Pack_Vista_Inspirat_1.1. Men det är inte orginal iconerna som följer med. (Fick dom utav min brossa). Jag vet tyvärr inte var han fick tag i dom iconerna. Kanske på deras hemsida fast jag är inte säker på det :). Sen bakgrunden hittar du här. http://www.wstaylor.net/walls/vista/VistaAeroFlower.jpg

Permalänk
Medlem

Re: Orka haha

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CharlaN
Hmm, har inte orkat göra något åt mitt desktop, men här har ni det!.. kanske lite mycket vita sträck men jag har ju hemliga filer på skrivbordet som jag inte orkar ta bort ;P
http://img.visadig.se/q/th_84098782171.JPG

Fint vanligt 98 tema ;P

Du skulle inte vilja länka till Bleach bakgrunden?

Permalänk

Gjort om lite

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk

Mars

1440x900 - 1092,73kB
Element2
Pink Birds

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meganeoman
Gjort om lite

http://www.pici.se/?33192

bakgrundsbild tack

Permalänk
Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Medlem

Re: Re: Orka haha

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten0
Du skulle inte vilja länka till Bleach bakgrunden?

SJälvklart kan jag det !Här har du den!

Här har du lite mer Bleach wallpapers om du vill ha det

Permalänk
Medlem

Inte orkat fixa ihop färgerna i foobar så dom matchar tema/bakgrund än

Visa signatur

Fractal Design Define R4 Arctic White | ASUS Sabertooth 990FX | AMD Phenom II X4 975 BE 3.60 GHz | Asus Geforce GTX 660 Ti |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frostmind
http://pici.se/thumbs/t_KZ5AZ6.png

WP musik? \o :f

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk

Blir inte heller helt lyrisk över att du tar ett screenshot med just den playlisten, är du ute efter att provocera?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seth-Enslow
Blir inte heller helt lyrisk över att du tar ett screenshot med just den playlisten, är du ute efter att provocera?

trodde det här forumet var till för att visa upp sitt skrivbord och inte gnälla på varandras playlists? varför sa ingen något när "highlaj" hade fyrdung i sin playlist? sköt dig själv för fan och skit i andra.... kommentera mitt skrivbord eller håll käft!

Visa signatur

Fractal Design Define R4 Arctic White | ASUS Sabertooth 990FX | AMD Phenom II X4 975 BE 3.60 GHz | Asus Geforce GTX 660 Ti |

Permalänk
Medlem
Citat:

Färgerna passade väldigt bra imo. Grått, och sedan lite ljusblå färg.
Personligen så tycker jag att du skall ändra på fonten i playlisten, typ trebuchet ms, microsoft sans serif eller något annat fräscht.

Permalänk
Citat:

trodde det här forumet var till för att visa upp sitt skrivbord och inte gnälla på varandras playlists? varför sa ingen något när "highlaj" hade fyrdung i sin playlist? sköt dig själv för fan och skit i andra.... kommentera mitt skrivbord eller håll käft!

Hey tagga ner, jag såg väl inte just den playlisten. Det är ju helt underbart att du säger sådär "men han gjorde ju så" du passar så fint in i mallen som inte har någon egen vilja eller förståelse utan gör vad som krävs för att hitta en grupp-samhörighet, av ditt hetsiga humör att döma är du nog som klippt och skuren för det fack du valt att placera dig i.

Jag sköter mig själv men att skita i andra är aningen för egoistiskt och om hela världen vore så skulle det inte gynna någon.

För att inte spåra ur så går jag tillbaka ontopic och säger att det var ett fint tema, och ett fint foobar skin, till och med skivomslaget matchade, synd att det var ett sånt dåligt musikval bara.

Permalänk
Citat:

Tycker du borde byta font på foobar och sätt på trueype

Seth-Enslow Spelar det någon roll vilken musksmak man har?
Oerhört irrelevant, sen om du är kommunist så kan jag förstå att du är provocerad. Mitt tips är att konvertera och börja kommentera någonting relevant.

Permalänk

Jag kan absolut inte uppmuntra lyssnande av musik med rasistiska budskap, så i det fallet tycker jag att det absolut spelar roll.

Permalänk
Medlem

Genom att inte säga något överhuvudtaget betyder inte att du uppmuntrar till musik med rasistiska budskap.

Saken är att ni 2 som kommenterade musiken snarare gjorde reklam för musiken än tvärt om, flertalet personer som inte hade en aning om vad det var för musik i hans playlist och som annars bara skull kolla på bilden, stänga ner fönstret och fortsätta läsa tråden obemärkt nu kommer få mer blickar på musiken.

Dessutom är det otroligt ologiskt att alla drar slutsatsen att alla som lyssnar på sådan musik är rasister, jag gillar själv inte den musikstilen, kan dock tycka att vissa låtar har skön melodi, betyder det då att jag är rasist? Nej.

En hypotes Seth-Enslow: Om du vore ett stort fan av Britney Spears, du dyrkar henne och sen visar det sig att hon är rasse, skulle du då ignorera hennes musik framöver då? Vad har en artist åsikter att göra med ifall man skall gilla musiken eller inte?

Detta har kommit på tal varenda gång någon ser eller hör ett band med rassebakgrunder, är det inte dags att släppa det nu? Börjar bli så otroligt uttjatat.

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seth-Enslow
Jag kan absolut inte uppmuntra lyssnande av musik med rasistiska budskap, så i det fallet tycker jag att det absolut spelar roll.

95% av alla här delar nog din åsikt, men dom säger inte ngt för det kommer inte spela någon roll + irrelevant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Vad är det för tema? Och bakgrunden har du moddat själv till den färgen eller? Kan du lägga upp den också? Snyggt faktiskt. Men tycker som andra sagt att du ska byta font på foobar, den är inte så värst snygg tycker jag.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Citat:

Inte för att spy mer olja på elden, men som bajare känns det fint att du hjälper till med "alla AIKare är rasister"-klyschan

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xeefus
Vad är det för tema? Och bakgrunden har du moddat själv till den färgen eller? Kan du lägga upp den också? Snyggt faktiskt. Men tycker som andra sagt att du ska byta font på foobar, den är inte så värst snygg tycker jag.

Temat hittar du här http://customize.org/xpthemes/48373
Väggpappret är tankat från nån sida sen ändrade jag den till blå, lägger upp den åt dig här

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
WP musik? \o :f

White Power.

Storm är s.k vitmakt-musik.
Väldigt onödigt att flagga med sådan musik här tycker jag.

Men lite intressant att han samtidigt lyssnar på musik som härstammar från indien.

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hund-ONE
White Power.

Storm är s.k vitmakt-musik.
Väldigt onödigt att flagga med sådan musik här tycker jag.

Men lite intressant att han samtidigt lyssnar på musik som härstammar från indien.

Bara för att man tycker att Sverige ska vara svenskt så betyder det inte att man måste bojkotta musik som man tycker är bra, som av en händelse råkar komma indien/afrika/asien whatever.
Fö vilken musik "kommer" från Indien ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Highlaj
Bara för att man tycker att Sverige ska vara svenskt så betyder det inte att man måste bojkotta musik som man tycker är bra, som av en händelse råkar komma indien/afrika/asien whatever.
Fö vilken musik "kommer" från Indien ?

Hmm, hade missat att man diskuterat det redan.
Jag bryr mig inte om vad folk lyssnar på.
Men det känns dumt att man är tvungen att ha med vitmakt-musik.
Psykadelik/Goa kommer från Indien, att vara rasist/nazist och samtidigt lyssna på musik som har tydliga rötter från Indien känns dumt.

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Psykadelik/Goa kommer från Indien, att vara rasist/nazist och samtidigt lyssna på musik som har tydliga rötter från Indien känns dumt.

¨'
Vem har sagt att jag är nazist då?
bara för att man lyssnar på musiken och tycker den är bra behöver man inte följa deras ideal.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Det är inte dumt, jag kan vara orfördande för SD och lyssna på Dr Alban, det skulle inte gå emot min ideologi (nog för att Dr Alban är ett stort musikaliskt skämt men) Sen får man uppfatta saker hur man vill.

Frostmind Var inte svår nu Storm är grov propaganda för rasism, och om du lyssnar på Storm för att dom skulle vara bra musikaliskt/lyrisk sätt så snackar du bara skit. Har fö lyssnat på skivan "Frihetens första dag", och det måste vara den värsta WP skivan någonsin (har lyssnat på ganska mkt nationellt) känns som man spelat in ljudet i 2HZ sen sparat det i 58KBPS .

Peace, love and hopefully some understanding.

Permalänk
Medlem
Citat:

Det är inte dumt, jag kan vara orfördande för SD och lyssna på Dr Alban, det skulle inte gå emot min ideologi (nog för att Dr Alban är ett stort musikaliskt skämt men) Sen får man uppfatta saker hur man vill.

Frostmind Var inte svår nu Storm är grov propaganda för rasism, och om du lyssnar på Storm för att dom skulle vara bra musikaliskt/lyrisk sätt så snackar du bara skit. Har fö lyssnat på skivan "Frihetens första dag", och det måste vara den värsta WP skivan någonsin (har lyssnat på ganska mkt nationellt) känns som man spelat in ljudet i 2HZ sen sparat det i 58KBPS .

Peace, love and hopefully some understanding.

Då föreslår jag att du tankar ner den i bättre kvalitet.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Då föreslår jag att du tankar ner den i bättre kvalitet.

Bästa kvallan there is

Permalänk
Medlem
Citat:

Bästa kvallan there is

konstigt, min version av skivan låter så bra så...

Visa signatur

Permalänk
Citat:

konstigt, min version av skivan låter så bra så...

Dom inte har råd att att åka in till ngn studio, thats why