Varför valde du ditt användarnamn?

Permalänk
Medlem

Mitt vanliga nick var upptaget och jag hade just tittat på Beastie Boys - Sabotage videon

Visa signatur

Core 2 Quad Q6600 | Gigabyte GA-P35-DS3 | Corsair XMS2-6400 2x2048MB | Corsair HX 520W | BFG 8800GT

Permalänk
Medlem

Tommi -> Tmi

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Själv ville jag ha ett nytt nick.

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Medlem

Det kom sig när jag spelade Vietcong i en clan, var ju tvungen att ha något, och ungefär samtidigt så reggade jag mig på flashback, så det blev så.

Medal of honor, Allied Assualt, där heter ju den man spela Mike Powell om jag inte minns fel

Visa signatur

AMD Athlon 64 3000+, 1024 MB DDRAM PC3200, Powercolor ATI Radeon 9800 PRO, WD Raptor 36,7 GB SATA, 200 GB Seagate S-ATA, Hitachi 120 GB ATA

Permalänk
Medlem

Jag tyckte att de var en jävla massa tjafs när jag reggade då då blev de tjaffs med 2 ff

Visa signatur

Ich Mag Zu Scheissen, Das Bist So Schön, Und Das Reichen Lecker

Permalänk
Medlem

Mitt nick är mitt namn. Sådär lagom tråkigt.

Permalänk
Medlem

Var 12-13 år när jag läste Harry Potter och introducerades för Voldemorts orm, Nagini. Tyckte det kunde passa som nick.

Författaren fick väl namnet från http://www.khandro.net/mysterious_nagini.htm

Visa signatur

Damn! Those alien bastards are gonna pay for ruining my ride.

Permalänk
Medlem

Lång historia

Visa signatur

*AM3 X3, Gtx 560ti, 8gb corsair DDR3 1333mhz*
http:///

Permalänk
Medlem

dålig fantasi

Visa signatur

Canon 30D - BG-E2N - Canon 28/2,8 - Canon 50/1,8 - Tokina 100/2,8 macro - Sigma EX 70-200/2,8 - Mina Bilder
Marantz 2230 - NAD 2400 - H/K HD 970 - DIY HiVi F8 + Seas 27TDFC

Permalänk
Medlem

kan inte ens minnas varifrån jag fick b0ink från första början, men de var allt länge sen och det är nog bara här jag fortfarande använder de

Visa signatur

mm, just de!

Permalänk
Medlem

Crew
CreW- <-- fult
CreV <-- sådär
CreV- <-- Bra

Hade just lärt mig vad crew betydde och mitt förra användarnamn var så vanligt.. RaZ0r ..

Jag bytte ut W mot ett V och la till minus ..

Visa signatur

Burk 1: MSI Neo4 Platinum, AMD64 "Winchester" 3200+ , Corsair 2048mb, 7800GT.
Burk 2: AMD64 "Venice" 3200+ @ 2500mhz, AsRock SATA2, Corsair 2048mb, XFX 6800GT NV5 Silencer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thomas
Ungefär samma sak här.

Me 3 fasst med C istället för K.

Tror mitt nick kommer från min kompis kreativa namn "Wertybast"
sen har det evolverat lite sen dess, men nu skulle ja hellre kalla mig nåt annat.
Nickli är mitt senaste nick.

Visa signatur

Mer Co-oP åt folket

Permalänk
Inaktiv

Mitt kommer från en inofficiell klan som vi hade...
Kallade mig Falcon innan och ville byta och har taskig fantasi

Permalänk
Medlem

heter Karl men det är oftast upptaget så

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

för jag heter ceasar

Visa signatur

Manchester United

Permalänk
Medlem

Det är deriverat av mitt tidigare nick WaRRi0R, som jag hade för typ 4-5 år sen. Anledningen till nicket WaRRi0R var väl att jag lyssnade mycket på metal och inspirerades av det.

Permalänk
Medlem

Firade midsommar på Öland nån gång runt 00 så hade vi en stor mosa-maneter- i-ansiktet-på-kompisen batalj och jag var tydligen jävligt bra på detta och en polare klämmer ur sig :
"Faan va bra du är på att kasta musslor".
Sedan dess har det blivit Musslan.
Sen att polaren fick höra resten av tiden på Öland att han inte var så bevandrad inom skaldjur är en annan historia

Visa signatur

Man
2-barnsfar
Spelnörd

Permalänk
Medlem

Som coca-cola fast genomskinlig

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Någon jeavel hade tagit m0rk redan vid tillfället.... varför det sen blev morkiz kan jag inte riktigt förklara.. förmodligen var det något med testa sig fram med fler bokstäver eller liknande

Permalänk
Medlem

finns någon enhet i total annihilition som heter så, kommer inte ihåg om det var en unit pack eller något. tyckte det lät fult och bra på samma gång!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

hah .. satt på lan -99 .. och vi skulle fakenicka lite tänkte vi ....

Är varken fet eller tycker matrix var bra.. men så vart det.. så hängt kvar som alternativ nick till perra på en del forum

Skulle förövrigt kännas dumt att byta nick efter att ha haft samma nick sedan swec's forum kom upp.

Visa signatur
Permalänk

För att jag gillar Hagbard, och jag vill vara den store.
Därav Hagbarddenstore.
Samt att googlar man Hagbarddenstore, så kommer bara jag upp.

Permalänk
Medlem

*TRALALA*

Typ.

Permalänk
Medlem

Hade Quader under tiden Q1 dominerade alla FPS älskares datorer. Otroligt nog hade en snubbe på samma skola det nicket med. Upptäcktes av en slump så det blev en showdown mano a mano på lokala internetcafet. Han van med 1 frag.

Så det blev att hitta på nytt. Mor5ives har jag inte en jävla aning om hur jag kom på. Var under en svenska lektion där jag strösurfa vid en dator och skulle regga ett hotmailkonto. Tyckte bara det funka så jag har haft nicket sen 1998.'

Helvete jag firar 10-års jubileum nästa år.

Permalänk
Medlem

kommer inte riktigt ihåg hur varför eller hur det ens började men blev kallad porry, porrandy, p-andy i skolan och sen wareza man till det lite, och voilá!

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk
Medlem

Jocke med kniven, kniven, knifen, kniff.

Något sånt är det väl

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Körde på mitt efternamn

Permalänk
Medlem

För att Rami Shaaban är en cool snubbe!

Permalänk
Medlem

För att det var häftigt 2003.