Permalänk
Medlem

Citat

"Citat" verkar inte fungera som det ska nu längre. Jag har flera gånger klickat på citat-fliken för att se om någon citerat mig utan att det stått något nytt där, men sen gått till en tråd och sett att de faktiskt har gjort det. Det händer ofta, ca 50% av citaten missas tydligen.

Lösning?

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Tyvärr fungerar inte vem-citerade-mig-funktionen tillsammans med de nya citatrutorna som finns uppe till höger i varje inlägg. Detta är något som vi inte har någon lösning på i dagsläget, men det ska naturligtvis åtgärdas i samband med att vi i framtiden uppgraderar forumet till ett mer modernt system.

Jag hoppas att du har förståelse för detta och tackar dig för din feedback. Ha en fortsatt trevlig tid på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa

men det ska naturligtvis åtgärdas i samband med att vi i framtiden uppgraderar forumet till ett mer modernt system.

Får man fråga när uppgraderingen av forumet blir till?

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Och när, har väl varit tal om nytt forum i flera år nu.

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem

En annan sak som kanske inte behöver ses som bugg men om någon citerar en och sen tar bort inlägget så finns det kvar i citatlistan.
Blir lite förvånad bara när man klickar på ett citat och får som svar att inlägget inte existerar.