jag lirar xp så har inga drivisar för smartface, eller snarare programvara kanske.. inte letat ihjäl mig men.. inte hittat ngt xp kompitabel iaf^^
ananrs är fingeravtrycksläsaren kul.
jag har en 2.2ghz processor, 2bg ram och 100gb 7200rpm hdd, så det kan ju spela lite roll i min upplevelse av prestandan, vilken jag är supernöjd med..
i övrigt har jag faktiskt inte att klaga på, inget jag är missnöjd med alls faktiskt..
tangenterna gillar jag starkt, förutom att jag gärna bytt plats på Fn och Ctrl, no biggie dock..
den är också tyst, jag har inte så stor koll på laptop ljudnivåer, men jag hör den sällan och jag inte spelar och så, men inte ens då är det jobbigt på något sätt.. väldigt dovt o lungt 'vvvvv'.. sedan vare gäller värmen så brukar väl Gpun hålla sig runt 72c när jag spelar cabal (wow liknande mysko spel) men det är tydligen normalt för det kortet, men det är ju iaf inte rekommenderat med den tempen i skrevet, å andra sidan bör nog alltid lappisen ha lite luft under sig för att må bra (:
angående skärmen är den ju inte lika högupplöst som på 6625WD, men den är precis vad jag behöver.. tycker det är mycket skönt att ha 1280x800 som native, då det är upplösningen jag nästan uteslutet använder..
jag trodde även att det skulle störa mig mycket med blank skärm, men jag måste faktiskt erkänna att jag hade fel där.. hade jag fått välja nu hade jag tillome betalat extra för att ha den blank, iofs har det inte varit så soligt sen jag fick datorn, så jag reserverar mig lite smått mot solspeglningar (satans skitväder..)
ajuste sen ovanfär tangentbordet (nedanför skärmen) finns det ett par snabbknappar, Mute, Webläsare, Mail och audio/video konf.. är väldigt nöjd med deras funktion, plus att dem inger en sån kvalitetskänsla när jag trycker på dem, faktum är att jag inte ens behöver trycka, dem regerar på fingret ungefär 0.5mm ovanfär själva knappen.. som faktiskt egnetligen inte är en knapp utan bara en symbol på en blanksvart yta
sen va de gäller uttag och så har jag väl inte mycket o säga, det är vad det stod att det skulle vara, skulle gärna sett att hdmi stod med där också dock, men det verkar ju fortfarande vara på intåg så det blir nog till nästa köp ändå, inget jag prioriterar så högt.
hm vad kan jag säga mer.. webcamen fungerar bra, de två mikrofonerna på skärmen har jag inte hunnit testa direkt, men att dömma av mic testet i msn är dem inte överdrivet känsliga, men som sagt, inte testat dem direkt..
ja det är allt jag kommer på nu iaf, du kan ju läsa lite i produkt bladet o så, kolla måtten.. ja sånt. nu blir det mat, hoppas det är till hjälp.