Permalänk
Medlem

<------------ Mmmm beer......

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
<------------ Mmmm beer......

haha, kom att tänka på när de åker till australien och när marge försöker beställa kaffa i baren

Permalänk
Medlem

Ett tips, just nu på TV 6:
"Inside the Actors studio - the cast of Simpsons"

Sen efter det kommer 6 avsnitt på rad.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
haha, kom att tänka på när de åker till australien och när marge försöker beställa kaffa i baren

-CO-FFE!
-.....biiii-eeeaaarrr....?

Sen var det rätt skoj när nån kängrufarmare skulle leka "knify-spoony" eller vad fan det hette med bart och lisa

Haha och när homer och bart blev jagade av hela domstolen och kutade förbi affären där marge och lisa handlade sovenirer:

-LIIIIII-SA!
-MAAAA-RGE!

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
Sen var det rätt skoj när nån kängrufarmare skulle leka "knify-spoony" eller vad fan det hette med bart och lisa

"you call that a knife? THIS is a knife!"
"thats just a spoon"
"oi, i give up, ive seen you played knify-spoony before"

Visa signatur

.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loutre
"thats just a spoon"

Hehe juste det var så det var Så jäkla skönt avsnitt

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni om filmen då? Jag såg den igår på premiärdagen och jag måste säga att den levde helt upp till mina förväntningar trots att dessa var väldigt höga. Riktig fullträff!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

soft.. måste själv se den.. eju ett inbitet fan :D...
och tills dess att jag sett den lämnar jag denna tråd:)

har gött

Permalänk

Ska se filmen imorgon, ska bli fett kul! Har sett fram emot den ända sen jag hörde talas om den.

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn

Permalänk

såg filmen på premiären sjuuuuukt bra ++++++++

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk
Medlem

Såg filmen och den var grymt bra!

Visst, kunde bli lite långrandig ibland men helt underbar i övrigt

Favvodelen var:

OBS! Spoilervarning kanske...

När Arnold ska välja kuvert för andra gången och inte kan klämma till med fyra :D:D:D

Dold text
Permalänk
Citat:

Såg filmen och den var grymt bra!

Visst, kunde bli lite långrandig ibland men helt underbar i övrigt

Favvodelen var:

OBS! Spoilervarning kanske...

Haha, den scenen är så jävla grym
Hela filmen var goodie tycker jag, som ett lite längre deluxe-avsnitt kändes det som, lätt värt pengarna

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Medlem

Min bästa polare tyckte filmen var sådär, men så påpekade jag att han inte hade rätt att föra talan om filmen efter att han hade sagt att han tyckte att Transformers var bra ^^

Kan lätt tänka mig se filmen igen för att snappa upp alla saker man missat

Permalänk
Medlem

Kändes väldigt värdelöst att se, förutom då att dom har lagt ner mycket mer tid på den teknade delen med mycket bättre skuggade karaktärer med mera. Förutom dom roligaste delarna så var det som att 3 simpsons avsnitt på rakan.

Tyckte den var kort med! Hur lång var den 1timma 20minuter?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Kändes väldigt värdelöst att se, förutom då att dom har lagt ner mycket mer tid på den teknade delen med mycket bättre skuggade karaktärer med mera. Förutom dom roligaste delarna så var det som att 3 simpsons avsnitt på rakan.

Tyckte den var kort med! Hur lång var den 1timma 20minuter?

1 o 27 var den.

Är det nån som sett den beryktade VIP-versionen? skulle ju finnas två versioner...

Haha Nelson: You wrecked Hitlers car! What did he ever do to you?!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/simpsons-intro-i-ny-kost...

Vet inte hur jag känner för dessa nymodigheter

Äntligen 16:9! Annars no comment.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Haha, snyggt att de gjort om TVn med

Permalänk
Medlem

Kan dem inte lägga ner Simpsons snart... Har gått i en nedåtgående spiral ett bra tag nu.

Visa signatur

Win 7 x64 | Intel Core 2 Duo E6750@2.66Ghz | Gigabyte GA-P35-DS3R | Corsair 4096MB XMS2-6400 | Radeon HD4850 512MB | Creative X-FI ExtremeMusic | 2TB HDD | Hiper 580w | Sunet 100/100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loutre
"thats just a spoon"

Har möjligtvis riktigt låg humor, men jag verkligen rullar runt av skratt när de gör sådana skämt..!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
-CO-FFE!
-.....biiii-eeeaaarrr....?

-"C-O?"
-"B-E?"

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Hej!

jag har en liten fråga vilken låt är det som spelas i slutet när han cyklar bland kobrorna av Säsong 11, avsnitt 7
det är när :

Apu bestämmer sig för att det är dags att skaffa barn. När han och Manjula inte har någon framgång den naturliga vägen erbjuder Homer sina råd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Hej!

jag har en liten fråga vilken låt är det som spelas i slutet när han cyklar bland kobrorna av Säsong 11, avsnitt 7
det är när :

Apu bestämmer sig för att det är dags att skaffa barn. När han och Manjula inte har någon framgång den naturliga vägen erbjuder Homer sina råd.

http://simpsons.wikia.com/wiki/Eight_Misbehavin%27

Citat:

Homer performs his zoo act to "Danger Zone" by Kenny Loggins

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Hej!

det är när :

Vet inte säkert men du kan ha blandat ihop avsnitt, i det där homer cyklar bland kobror är ju plotten att apu och manjula håller på att få psykbryt på att ha 8 ungar och därför hyr ut dom till ett zoo... som sen homer hamnar på för att dom ska kunna få tillbaks barnen.

Är som sagt inte säker men det borde inte vara samma avsnitt som dom bestämmer sig för att skaffa barn i.

EDIT: Nej du hade inte missupfattat nått jag läste ploten som linkats ovanför och det var visst i samma avsnitt som dom skaffade barn.

Fan simpson är ju religion för mig detta är lite pinsamt

Visa signatur

3dmark11 P 5400