Santa Rosa, C2D, 12", Bärbar ! Vad tycker ni ?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
Om jag var er skulle jag spara ihop 2000 kr till o ta denna istället

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=199220

- Vista Sideshow
- dedikerat grafik

mer lull lull etc

Jo, enda problemet är att jag pratade med LG Nordic igår, och killen där sa att alla maskiner som de fått in nu i början av augusti går till Danmark... och att Sverige ska få en del i slutet av augusti/början av september, så behöver man en dator hyggligt snabbt kanske den inte är ett alternativ. Annars verkar det vara en riktigt bra dator till ett schysst pris, som jag är riktigt sugen på!

Permalänk

Blev det något köp Team_AMD? Jag sitter fortfarande och funderar mellan de olika modellerna, nu har jag börjat kolla på HPs 6510b. Det är en business modell som har jag tycker är myckte trevlig att använda med avseende på tangentbord, mus och den matta skärmen. Ska kanske säga att jag och tjejen har en ca 1-2år gammal hp från just denna business serie. Nackdelen är kanske att den är 14", hade typ bestämt mig att jag skulle gå på en 12 tummare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av niklasmagnus
Blev det något köp Team_AMD? Jag sitter fortfarande och funderar mellan de olika modellerna, nu har jag börjat kolla på HPs 6510b. Det är en business modell som har jag tycker är myckte trevlig att använda med avseende på tangentbord, mus och den matta skärmen. Ska kanske säga att jag och tjejen har en ca 1-2år gammal hp från just denna business serie. Nackdelen är kanske att den är 14", hade typ bestämt mig att jag skulle gå på en 12 tummare.

Ja självklart blev det ett köp, det var länge sedan nu. Jag ägde den någon månad och sålde den sedan till en forumdeltagare här på Sweclockers :).
Sitter nu med en NX9420 som jag moddat lite och är ganska nöjd med, får se hur länge den blir kvar. Jag är hopplös med bärbara datorer....

Mvh
Team_AMD