Permalänk
Avstängd

Räcker det med o säga att man haft en del kärlekshistorier genom åren O___o

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo

Permalänk
Medlem

Krogen har blivit mer eller mindre obsolete idag enligt mig. Det funkade i 16-19 års åldern, men inte numera. Det är bara tjejer som aldrig kommer nöja sig med någon vanlig kille, utan väntar på den där rika solbrända spanjoren som kan köpa hus och nya skor åt henne på sydkusten i Frankrike.

Nästan alla vettiga tjejer från gammla mellanstadie/högstadie tiden, är upptagna för längesen. Har de varit sen 16-17 års åldern ungefär.
Tjejerna i storstäderna säger inte ett ord förrän de har fått en drink i handen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
när man är blond och blåa ögon

Är du hyfsat lång med så har du halva ..

Permalänk
Medlem

Singel. Alltid varit. Ingen på G..tyvär.
18 år.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soulnut
Singel. Alltid varit. Ingen på G..tyvär.
18 år.

ligger på samma front.

känns som att alla man "vet" vilka de är bara ränner runt från A till B och att alla är upptagna eller helt ointresserade.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maDa
Är du hyfsat lång med så har du halva ..

Gött... då borde jag få brudar på löpande band... 193, blond och blåögd... visst fan är jag snygg (:D) men vad hjälper det när man har med tjejer att göra?

Och jag håller med om krogen. Bara mitt första förhållande som jag hittade där, och det var ju bara sunk i slutändan ändå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av virtual1337
Vi är varandras första seriösa förhållande.

Jadu, du har rätt detta är ett svårt problem, får se hur det blir, men såklart vill jag att det ska bli bättre. Jag älskar ju henne otroligt mycket.

Jodå satsa på hjärnskrynklare du!

Grejen är att tjejer i den åldern tror att dom är så mogen, hon var 17 även va? Men det är så långt i från sanningen man kan komma. Låter lite som du prickat in en sån tjej, sen är vissa värre osv, men tror det där är lite standard med många tjejer i den åldern.

Jag antar att du ser det som att hon är jobbig, blir sur på helt onödiga saker osv? Isåfall är det bara sätta henne lite på plats, säg åt henne att beté sig, annars kan hon kravla vidare.

Vet inte riktigt vart du går på krogen maDa, men det verkar juh inte allt för lovande direkt Finns inte direkt sådanna häromkring iaf.

Att hitta bra ragg på krogen kan fungera. Oftast är det tjejer som inte är så seriösa själva, ligger runt lite. Men ibland kommer dom lite vanligare brudarna ut också, då får man se till att göra det bästa av det. Träffat alla utom en på krogen om jag minns rätt.

För övrigt ska det vara mörkt hår och bruna ögon

Permalänk
Medlem

Flickvän sedan 1,5 år tillbaka.. Före det, flickvän sedan 3 år tillbaka.

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
För övrigt ska det vara mörkt hår och bruna ögon

Indeed

Permalänk

29år har alltid varit singel, för varje år som går desstu mindre umgås jag med kvinnor. Nu så umgås jag knappt med folk IRL som umgås med kvinnor, den enda kontakten jag har med kvinnor är i butiker, samt någon gång då man hamnar i en sådan grupp inom skola/arbete. Jag skiljer dock på privat och arbete, så med dem arbetar jag lika bra/dåligt som med män. (tycker iaf jag)
Jag har för övrigt personer som motarbetar mina kontakter med kvinnor, som om det skulle behövas. Låt oss kalla en för Julia, hon springer runt och pratar skit om mig inför kvinnor som jag skulle råka mig närma.
Nå, tack vare att jag har ett stort teknikintresse klarar jag mig ändå. Jag har dessutom förlorat intresset för brudar de senaste åren, nu är det mer att återskapa min heder som gäller.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infelix
27 i år och nygift sen i lördags med min amerikanska.

Ett stort grattis

Själv så är jag 28 år och singel. Har haft tillfälliga flickvänner och one night stands men är nu ute efter mer "the one" material. Kan inte påstå att jag har någon brådska. Jag tar dagen som den kommer.

Permalänk
Medlem

infelix; grattis!!! nu är vi två på andra sidan. gift sen 2 veckor drygt!

är hemma efter några öl, hon på stan med våra gemensamma vänner! allt är perfekt!

känner mig som 45 ibland. fast nykär då;)

är förövrigt 170 mörkhårig(överallt på kroppen, och mycket!) 70kg.
funkade fint. hon 152cm å blond å slank

vi är båda halvdvärgar dvs

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Medlem

bleh

26 år & singel världens största pessimist när det kommer till tjejer.

för det går bara åt skogen hela tiden. är för övrigt helt kass ändå på det området.

har blivit dumpad på konstens alla sätt vis, sist var via sms för några månader sen

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | G.Skill Trident Z Neo 3600mhz 32gb DDR4 | 250+500gb Samsung 960 Evo | XFX Merc 310 RX7900 XTX 24gb Black Edition | Asus ROG Thor II 1200w | Asus Helios Gx610 | Asus Ryujin II 360 | Samsung Odyssey Neo g9

Permalänk
Medlem

23år och gift i 1+år nu. varit tillsammans med tanten i 4½år totalt.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Separerat med min sambo för ett par veckor sedan.
Vi har bott ihop i 6 år.

Jag är 33 år, jag trodde det skulle bli lättare med åren, alltså att man inte
skulle bli lika knäckt när förhållandet kraschar. Men inte då, det känns verkligen fruktansvärt, vidrigt är det helt enkelt.

Visa signatur

On my lap: DELL Studio XPS 16 (Numera stendöd efter utspilld burk med oliver. R.I.P).

Efter 2 år utan stationär är nu Sandy + Sapphire 6950 beställd. :)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragge
Separerat med min sambo för ett par veckor sedan.
Vi har bott ihop i 6 år.

Jag är 33 år, jag trodde det skulle bli lättare med åren, alltså att man inte
skulle bli lika knäckt när förhållandet kraschar. Men inte då, det känns verkligen fruktansvärt, vidrigt är det helt enkelt.

förjävligt:'( , blev du dumpad som jag då antar jag ?..
bara hejdå vi kan vara vänner skitsnacket ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
förjävligt:'( , blev du dumpad som jag då antar jag ?..
bara hejdå vi kan vara vänner skitsnacket ?

Ja, nästan så. Dock så har det varit lite på gång en längre tid, inte en sådär jätteöveraskning.

Lycka till, hoppas du kommit över det värsta iaf.

Visa signatur

On my lap: DELL Studio XPS 16 (Numera stendöd efter utspilld burk med oliver. R.I.P).

Efter 2 år utan stationär är nu Sandy + Sapphire 6950 beställd. :)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragge
Ja, nästan så. Dock så har det varit lite på gång en längre tid, inte en sådär jätteöveraskning.

Lycka till, hoppas du kommit över det värsta iaf.

jo det har jag.. har en ny sötnos på g
fast ibland slår det slint i skallen och man får underbara flashbacks:/

tjaa, jag fick reda på hon ville göra slut, men hon gjorde det inte
och jag vägrade:).. men en mer eller mindre sjysst kväll så
gjorde hon slut, dock tog det ett tag innan jag fattade men aja..
edit: ca 9månader:/

som sagt, har en ny på g

Permalänk
Medlem

Dang, verkar som man kvalar in i senior-skiktet...
34år, gift sedan 3år (varit ihop i 12år totalt), 1 barn och twins på G till hösten. Fast det förstås, min mentala ålder är nog 10år yngre

/M

Visa signatur

Baldrick for president!

Permalänk
Medlem

Är 27år och har varit tillsammans med min tjej i tio år nu varav 8 år som sambo och hunnit med att "producera" 2 kottar.

Kommer ihåg vad gott det var på den tiden som nybliven sambo i eget boende när man kunde (och fick) ligga hela tiden. Det var för övrigt innan mina två idiotsäkra "kondomer" kom till världen.

Permalänk
Inaktiv

JOHN säger:
va inte carro nykter eller?
Luan- säger:
jo de tror ja
Luan- säger:
vadådå?
JOHN säger:
haha hon stog typ o hångla me alla ju xD

(nklusive min polare)

Äntligen när man väl hittat en tjej som verkar perfekt och som man är på g med, så ja. Träffa henne igår på samma fest o hon typ satt o vänta på att jag skulle dra, kul...

Fuck this shit.

Permalänk
Medlem

Hade flickvän i 3år.. Sen flyttade jag till andra sidan sverige. Vi försökte med distansförhållande Men det gick inte, men vi är fortfarande vänner, och jag är lycklig som singel iallafall!

Permalänk
Medlem

Min status är singel och jag har alltid varit det. Jag är 20 år gammal och ibland undrar man fan om man någonsin kommer hitta någon man verkligen tycker om...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anton_87
Min status är singel och jag har alltid varit det. Jag är 20 år gammal och ibland undrar man fan om man någonsin kommer hittar någon man verkligen tycker om...

kan hålla med:), hade ett ok förhållande för många år sen
men efter det gav jag upp hoppet om tjejer och allt med
relationships, men se på fan, 11år efter så får man sig en
trevlig tjej som man råkar va kär i..och det var då ett distansförhållande.

Men idag, två år efter vi började snacka så har hon en ny kille,
jag kan ha en på G s.a.s men singel då:)... trivs en hel del med det
men ja föredrar ngn bredvid mig och inte massa tomma tankar;).

The thing is that you have to hang on to that little something
nomatter what it is, the pope or the devil

ni andra, grattis om ni har tjej, fruga, fästmö etc
ni andra som inte har, keep lookin;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soulnut
Singel. Alltid varit. Ingen på G..tyvär.
18 år.

Plussa på två år och lägg till att aldrig ha varit intim med en tjej över huvud taget så har ni mig (jo förresten, jag har pussat en tjej en gång när vi lekte mamma pappa barn).

Men jag är inte bitter.

Allvarligt faktiskt.

Och nej, jag är inte attraherad av det egna könet. Har väl bara haft otur.

Många tjejer har varit intresserade av mig och jag har varit intresserad av många tjejer, men tyvärr har det aldrig varit ömsesidigt (såvitt jag vet).

Permalänk
Medlem

Tillsammans med en brud sen ett halvår tillbaka och det är mörkt och bruna ögon som gäller! Det enda jobbiga är att jag är 190 och hon är 160-165~ ;o stackars min rygg!

Visa signatur

1. Intel I7 4790K @ 4.7 | Z97 | 16gb DDR | R9 295x2 | 500gb M2SSD
2. Intel I7 2600K @ 4.450, 1.3 V | Asus Sabertooth P67 | 8gb DDR3 1600 | 2x Nvidia GTX570 i SLI. | 80 GB SDD, 8TB Western Digital.
3. AMD Athlon 3700+@2.6 Ghz, 1.475 V. | Asus A8N-E | Corsair TWINX1024-3200C2 @ 235, 2.5-3-3-6| Sapphire Radeon X800XL 512MB @ 440/550

Permalänk

Snart 3år med damen

Är 89'a, alltså 18 "jordsnurr"

Visa signatur

Ge oss tillbaka det ni tog från oss, ÖÄ
Edit: Ja, nu vare tillbaka. Vilken lycka!

Permalänk
Medlem

Jag sjv är förälskad upp över öronen, men nu har tjejen åkt iväg för att ta uppkörningen över två veckor och saknar henne redan riktigt jävla mycket.
Snart är det 4 månader tillsammans.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

vet inte jag,men jag tror att jag har börjat fått upp ögonen för en på jobbet.
jag vet att ett förhållande med en jobbar kompis kan sluta illa(men ibland också bra) så man tvekar lite.
hon har hela tiden varit i bakgrunden så att säga,inte den som pratar så mycket med folk,men under det senaste året så har hon tagit allt mer och mer kontakt och hon visade sej vara en mycket trevlig person,hett humör,ja,men den intulektuella sidan är det inget fel på och det är nog den som jag har fått upp ögonen för.
hon ser helt ok ut för sin ålder(49) och ja,attraktion finns faktiskt(iaf från min sida).
vet ej hur det kommer att sluta och jag tänker inte fundera på det,inte heller lägga ner nån energi på det hela utan jag tar dagen som den kommer.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
vet inte jag,men jag tror att jag har börjat fått upp ögonen för en på jobbet.
jag vet att ett förhållande med en jobbar kompis kan sluta illa(men ibland också bra) så man tvekar lite.
hon har hela tiden varit i bakgrunden så att säga,inte den som pratar så mycket med folk,men under det senaste året så har hon tagit allt mer och mer kontakt och hon visade sej vara en mycket trevlig person,hett humör,ja,men den intulektuella sidan är det inget fel på och det är nog den som jag har fått upp ögonen för.
hon ser helt ok ut för sin ålder(49) och ja,attraktion finns faktiskt(iaf från min sida).
vet ej hur det kommer att sluta och jag tänker inte fundera på det,inte heller lägga ner nån energi på det hela utan jag tar dagen som den kommer.

Förhållande med arbetskamrater är bara bra. Nära till varandra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Förhållande med arbetskamrater är bara bra. Nära till varandra

mjo,det var det jag menade med "bra".
men om det skulle ta slut,så kan det bli rät så obehagligt att se henne dag ut och dag in.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer