Permalänk
Medlem

Problem med att bränna med min FS

Hej jag har jätte problem med att bränna dvd filmer (ISO, IMG filer) med min FS amilo Xi 2528 (Vista Home). Det sitter 2gig ram, intel core duo processor 2,2 GHz, Geforce 8600 GS grafikkort, Realtek high defenition audi ljudkort och brännaren är en HL-DT-ST DVDRAM GSA-T20N ATA Device.
Jag har provat nero, dvd decrypter, alcohol 120%, img burn, ashampoo burning studio men det vill inte fungera använder mig av DVD +R skivor TDK. Kan någon hjälpa mig så att jag får det att fungera kanske någon annan har haft samma problem som kan hjälpa.

Permalänk

Vad är problemet med skivorna? Blir de oanvändbara, hackar bilden när du spelar upp dem, eller blir det bara misslyckad bränning i programmen? Jag hade ett liknande problem med min gamla dator, en stationär dock. Filmerna hackade och hoppade när jag väl skulle spela upp dom. Tyvärr var det i det fallet bara att byta DVR-RW:n eftersom det var någe vajsing med lasern.

Permalänk
Medlem

Bränningarna misslyckas hela tiden, jag har 3 st stationära datorer och där fungerar det utmärkt med dom skivorna som jag har. Finns det några speciella inställningar som man kan göra i vista för jag tror inte att det är mina skivor det är fel på utan jag tror att det är vista som spökar.