Vilket spel har fångat dig mest?

Permalänk
Avstängd
Permalänk

Jag verkligen totalfastnade i båda Max Payne-spelen, det var verkligen svårt att slita sig (i tvåans fall så behövde man ju knappt det heller, det var rätt kort). Portal ville jag inte heller lägga ifrån mig, fast det var ju över innan det började (fast det var riktigt bra).

Permalänk
Medlem

Serious sam serien

Visa signatur

Va fan gör vi här??

Permalänk
Medlem

Pinsamt, men jag måste nog säga att det var första The Sims spelet.

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Medlem

Civilization. Det första alltså.

Jag la sjukt mycket tid på det, kunde aldrig bli less. Det var som en jäkla galning i början, sedan till och från i hur många år som helst.

Sen förstörde dom skiten med Civilization II. Det var meningen att man skulle se spelfältet rakt uppifrån! Jag kunde fortfarande starta nya civilisationer i Civ1. Förra julen testade jag Civilization IV (?), och nu kan jag acceptera nymodigheterna. Garanterat ett spel jag ska lägga in på min nya dator!

Permalänk
Medlem

Civ I. Föräldrarna tog min dator när jag sänkte snittbetyget med ett helt snäpp (på den tiden vi hade betygen 1-5, det var alltså väldigt mycket). Då var jag oerhört upprörd, idag tacksam.

Nu har jag installerat CiV IV på min MacBook Pro, satt uppe natten till idag och spelade, följdakligen är jag väldigt trött nu. Väldigt kul spel med den nya resurshanteringen! Måste bara trycka till Mao Zedong men det räknar jag med att kunna göra ikväll.

Visa signatur

-Det är timjan i, sade Toke med bruten röst.

Ett liv, ett lag

Permalänk
Medlem

Interstate '76. Bara soundtracket i sig får mig och bli tårögd av nostalgi

Permalänk
Medlem

Quakeworld, Quake 2, Quake 3.
MoH: AA
CoD
WoW

Är nog de spel jag spelat mest.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz | 32Gb DDR4@3400Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

Zelda: Ocarina of Time och WoW

Visa signatur

E8400 3.0GHz, Asus Maximus Formula iX38 , 4gb ram. Asus x1950pro. Antec P180 . 950gb space.

Permalänk

Crysis demot......helt fast i att smyga runt och vara "busig"
Längtar fett mycket tills riktiga versionen ligger i min dator

//Peter

Permalänk
Medlem

Half-Life serien. Mest Half-Life 2 serien. Blodigt intressant handling och historia.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

Ragnarok Online
Counter-Strike

Permalänk
Medlem

Max Payne Serien
Quake Wars
HL Serien
Gta serien

Visa signatur

| Core 2 Duo E6300 | Shappire Radeon 2600XT 800Mhz/1720Mhz | 2,5 GB RAM DDR2 PC5300 | Biostar A7A 8.0 | Silentium T1 | Razer Diamondback| 400GB HDD (2x200gb) | Win XP| LG Flatron L222WS | Seasonic 350W |

Windows Vista Suger! Åratal har dom haft på sig och de är va dom kommer med.

Permalänk
Medlem

De flesta zelda, guild wars, counquer online

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk

Cs Source, Mafia, Unreal Tournament III och NFS.serien. GTA San Andreas too

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk

Soduken till PSX

Visa signatur

NZXT Hush | Gigabyte GA-MA60G-S3H | Corsair CL4 2Gb | AMD X2 6000+ | XFX 8800GT 512Mb | WD Caviar 250Gb

Permalänk
Medlem

WoW...150 dagar spelade :S

Permalänk

Zelda OOT
Doom , plutunia, final doom, doom 2 , ultimate doom alla de gamla vill säga.
Age of empires 1 o 2 exp
stunts
sim city 2000
unreal tournament (99)

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymon
FFVI

Edit: + I, trött såg inte att det var 6

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Avstängd

The Last ninja på ZX Spectrum nån gång i mitten av 80-talet

Visa signatur

Q9650 4212 Mhz - True coler - ASUS P5E Deluxe - Corsair Dominator 4Gb 8500 C5DF 1174 Mhz 5.5.5.15 - Crossfire Oklockat - HIS Radeon 4870 1GB - Asus Radeon 4870 1GB - Corsair Powersupply 1000W M - X-Fi - 1500Gb Hd's - Antec Nine Hundred - Windows 7 Pro 64bit - 24 Tum Benq - 3dmark Vantage 18758p - Xbox360 Slim + En dator i sovrummet till tv'n ,med 5.1 ljud för mys. En laptop med till frugan. Plus annan Hightech..

Permalänk

Oblivion

Visa signatur

Cooler Master Cosmos - E4400 @ 3 Ghz + True - Evga nForce 650i ultra - Sapphire HD4850 - Corsair 5400 TWINX2 2048Mb - Corsair HX620 - Samsung 206BW

Permalänk

När wow släptes spelade jag 18h/dag under hela sportlovet. Det året snittade jag 8h/dag och då gick jag samtidigt i skolan från kl 6:00 till 18:00 varje dag. Fattar fortfarande inte hur jag fick ihop det :s

Permalänk
Medlem

Delta Force Landwarrior
Unreal Tournament (99)
Deus Ex

Nog de spel jag spelat mest fram tills nu..

Visa signatur

1 >> Intel i5-2500K | GA-P67A-UD5-B | Asus GTX 570 | G.SKILL 16Gb | Windows 7 pro | p183 v3 | LG L226WU-PF
2 >> AMD 64 x2 6400+ | Asus Crosshair | 8800GT 512Mb | Mushkin 4Gb | Vista 64 <> XP 32 | p182 | LG L226WU-PF
2 >> Fujitsu Lifebook | Intel i5-2450M | 4Gb | 300GB HD | GT 525M | Windows 7 pro

Permalänk

wow

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < )

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

warcraft 2
starcraft
ufo: enemy unknown

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anton_87
Interstate '76. Bara soundtracket i sig får mig och bli tårögd av nostalgi

Grymmaste bilspelet nånsin!

Visa signatur

gtx oc 460 @800mhz . i5 760 @3.6ghz . Noctua NH-U12P . Cooler Master 690 II

Permalänk
Medlem

Skulle säga alla spel som jag just har skaffat, varvar dem väldigt snabbt sen varvar jag dem igen för att titta grafisca utag. Värsta spelet var wow, men deleta alla chars och kasta spelet. Akta er för det skit spelet

Visa signatur

Awesome! The town for the forsaken.
Games for life =)

Permalänk
Avstängd

Kotor
Dreamfall: The longest Journey (det bästa äventyrs spelet någonsin)
FFX
GCII (Single Player)

Det är nog alla, men jag måste ge Dreamfall en eloge för att ha den bästa storyn som gjorde att man spelade vidare.

Sen finns det spel man inte spelade men den underbara känslan men som man spelade ändå, men dom kan skita ner sig. Wc3, SC, D2: LOD, WoW osv

Visa signatur

Jag är en vampyr, jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill bli din

Permalänk
Medlem

Zelda till Snes
Knight online (när det kom existerade knappt mmorpg så det var bäst, sen är det än idag kanske det roligaste pvp spelet som finns)
wow vilket jag på sätt och vis ångrar att jag börja spela.