Assassin's Creed - även till PC!

Permalänk
Medlem

Sen så Alan Wake har länge varit sagt att skall komma först nästa år

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Detta spel kommer bli köpt till PS3, det ser jätte bra ut och kommer säkert bli en ny "Hit". Kommer säkert fixa den till PC ochså. Någon som har en exakt datum när spelet kommer ut till PS3 och PC ? Eller har dom inte sagt det än ?

-;)Malgor;)

Visa signatur

-What's the meaning of the thing so called "Life" ?.

1994-12-14.

Permalänk
Medlem

Det har inte gått guld än vad jag vet, men PC är försenat till tidigt 2008, enligt uttalande. Sen är datum, allitfrån 9:e Nov och uppåt (särskilt om man kollar svenska spelbutiker), aktuella. 360 och PS3 alltså.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Du kan ju börja med att skära ner på dina swec-aktiviteter :).

Hehe, jo.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stenfors
Går ju ifs bara nån dag att klara ut ett spel idag. Alla spel kommer väl inte på samma dag?

Det är sant men har mycket att göra på veckorna så spelet tar väl en vecka att gå ut.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Fört blev jag sur men sedan tänkte jag att det är rätt okey i alla fall. Jag menar Crysis, Assassins Creed, Huxley, Clave Barker's Jericho, UT3, Alan Wake med flera. Hur f*n ska man hinna spela alla spel som lanseras.

hehe dagens i-lands problem
lägg spelen på hylla och plocka fram et nytt när du klarat ut eller lessnat på ett

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Nu behöver man bara typ 10000:- för att få det att flyta också =/.

Hehe inget på dom bilderan är ''ingame'' Sony gillar att ljuga om deras ''monster maskin'':(.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk

Jag lännngtar Har sett fram emot detta spel under hela sommarn Och jag hoppas verkligen att det löper på min dator, annars blir det en uppgradering efter jul

Permalänk
Avstängd

aa till jul är det dags för mig med att upg min dator

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

tur att ingen uppgradering behövs, för att det skall flyta utan problem.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
tur att ingen uppgradering behövs, för att det skall flyta utan problem.

Hehe att spelet skulle flyta på i 1024*768, medium inställningar med ditt system i sign är väldigt tveksamt. Vad får dig att tro att det skulle flyta på utan problem? Eller du har ett annat system kanske? Kanske har PS3 eller Xbox?

Visa signatur

Min musik
@albinloan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Hehe att spelet skulle flyta på i 1024*768, medium inställningar med ditt system i sign är väldigt tveksamt. Vad får dig att tro att det skulle flyta på utan problem? Eller du har ett annat system kanske? Kanske har PS3 eller Xbox?

Xbox 360. Skrev mest på skoj som jag gjorde.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
Xbox 360. Skrev mest på skoj som jag gjorde.

Roligt hur upprörda människor kan bli av en sån sak.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nordblom
Roligt hur upprörda människor kan bli av en sån sak.

Nja upprörd var jag inte. Jag undrade mest.
Jag såg inte om han skojade eller menade allvar.

Visa signatur

Min musik
@albinloan

Permalänk
Medlem

ser grymt bra ut!

gillade inte POP men gillade Ninja Gaiden! Det här verkar ju ha mycket mer frihet än POP så jag tror jag gillar detta!

Dock ska sådana här spel spelas på konsol enligt mig synd att man inte har någon...:/

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hittade en torrent. Assassins Creed CLONECD 1.55GB
någon som vet vad det är? är det någon beta eller vad?

Visa signatur

Intel Core 2 Duo CPU . E6850 @ 3.00GHz . XFX 5770

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoeMil87
Hittade en torrent. Assassins Creed CLONECD 1.55GB
någon som vet vad det är? är det någon beta eller vad?

möjligen en fake?!!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ja det är säkert.. vad vet jag

Visa signatur

Intel Core 2 Duo CPU . E6850 @ 3.00GHz . XFX 5770

Permalänk

ASSASIn´s Creed kommer först 2008 nån gång till PC vart så satans lack när ja läste om det

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

tur att man har ps3/xbox360 då,är ju bara nån vecka kvar nu till release;)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

hmm, Nu står det att PC release är 2008-03-31 (http://www.webhallen.com/prod.php?id=62860)
på webhallen... hoppas det är fel, vill verkligen ha detta spelet i år

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
hmm, Nu står det att PC release är 2008-03-31 (http://www.webhallen.com/prod.php?id=62860)
på webhallen... hoppas det är fel, vill verkligen ha detta spelet i år

Har väl ändå varit känt ett tag att det inte kommer i år?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

har inte haft så mye koll på det steffe, visste bara att konsol versionen kom nu i nov, hoppades att pc också gjorde det.. aja

Permalänk
Medlem

Spelade det igår på Xbox 360 och måste säga att det var ruskigt snyggt.. lite lätt förvirrande i inledningen bara.. och mycket knappar att hålla reda på iaf. för mig som itne spelar så mycket. men verkar helt klart vara ett skoj spel

Visa signatur

Så kan det gå om man lurar en vän, Då kan man också bli lurad igen/Jesus Barnet

Permalänk
Medlem

Webhallen säger att spelet släpps till pc 2008-03-31, Jag kan i alla fall inte vänta så länge

Permalänk
Medlem

www.webhallen.com

Verkar ha släppts nu? (idag)

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Ja till XBOX360 och PS3. PC-versionen släpps 2008-03-31 som dem skrivit ovan..

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Tror att jag är först med det till PS3 här nu då ^^

Vad ska man säga.. helt otroligt spel, jag vill inte ge några spoilers på storyn eller så men man hoppar lite omkring i tiden för denna altair som man spelar. Det är vääääääldigt fritt, då menar jag väldigt! Det är som le parkour att springa omkring. Att ta sig runt bland folk är rätt coolt faktiskt, de reagerar även om man hoppar upp på en husfasad mitt i folkmassor, man hör massa kommentarer från dom, t ex "he's gonna get hurt", "what a fool" etc. Storyn gillar jag än sålänge.

10/10 helt klart. Alla med PS3 köp det, ni med 360 också dock så lär det inte flyta på lika bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaktusen
Tror att jag är först med det till PS3 här nu då ^^

Vad ska man säga.. helt otroligt spel, jag vill inte ge några spoilers på storyn eller så men man hoppar lite omkring i tiden för denna altair som man spelar. Det är vääääääldigt fritt, då menar jag väldigt! Det är som le parkour att springa omkring. Att ta sig runt bland folk är rätt coolt faktiskt, de reagerar även om man hoppar upp på en husfasad mitt i folkmassor, man hör massa kommentarer från dom, t ex "he's gonna get hurt", "what a fool" etc. Storyn gillar jag än sålänge.

10/10 helt klart. Alla med PS3 köp det, ni med 360 också dock så lär det inte flyta på lika bra.

Hur vet du att det inte flyter lika bra på xbox? tror inte att det lär vara några skillnader i flyt i det avseendet. De lär ha optimerat dem för de olika plattformarna. Sen kanske det kan va lite snyggare påPS3 det vet jag inte. Men någon skillnad på flyt lr det ju inte va. Tror ju inte att de släpper ett hackigt spel. DÅ minskar de nog grafiken och så vidare isället. De är nog inga idioter de som optimerar spelen.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Flyter på klockrent på min 360. Dock har en del Ps3 ägare haft problem med att spelet fryser hela systemet.