Permalänk
Medlem

Smilies i länkar...

Ett problem som jag stött på på senaste tiden är att det blir ofta smilies i mina länkar. Och när jag sitter vid laptopen som jag oftast gör så hamnar redigera-knappen utanför skärmytan och det går inte att scrolla till den.

Det är väldigt irriterande då det förstör för mig själv.

Går det inte att inaktivera smilies mm. emellan [URL] och [/URL] . Det är ganska irriterande när :/ i en länk blir en smilie, det händer varannan gång för mig ungefär. Surfar med Mozilla, alltid senaste uppdateringen.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Vi är medvetna om att det här problemet finns. Kanske går det att lösa i det nya forumet. Tills vidare är jag rädd att man måste inaktivera smilisarna i hela inlägget. Tack för din feedback! Ha en fortsatt trevlig tid på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
Hej!

Vi är medvetna om att det här problemet finns. Kanske går det att lösa i det nya forumet. Tills vidare är jag rädd att man måste inaktivera smilisarna i hela inlägget. Tack för din feedback! Ha en fortsatt trevlig tid på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

När uppdateras det till det "nya forumet" btw?

Permalänk
Hedersmedlem

När det är färdigt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
När det är färdigt.

Kapar tråden när ämnet ändå är uppe, hur långt har ni hunnit? Samt utvecklas det nya forumet aktivt eller "bara" på ledig tid (jag gissar på det senare)?

Visa signatur