CSS Grafik inställning

Permalänk
Medlem

CSS Grafik inställning

Tjena

Fick ny skärm idag men råkade göra en tabbe. Ändrade till 16:9 i wiev mode och nu kommer jag inte tillbaka till 16:10 så skärmen kan inte köra 16:9. Hur får jag tillbaka det? Finns det ngnconfig eller dyligt man kan ändra i? Har googlat men inte hittat ngt.

Tacksam för svar

Visa signatur

Intel i7 4770K@3.5ghz|Asus Sabertooth Z87|Gigabyte GTX 770 OC 2GB|Corsair Vengeance 1600mhz 8GB|Sandisk Ultra Plus 256GB|Seagate 7200rpm 1TB|Fractal Design R4 Windowed White|Corsair GS700W 2013 Edition|

Permalänk
Medlem

Re: CSS Grafik inställning

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Powerup^
Tjena

Fick ny skärm idag men råkade göra en tabbe. Ändrade till 16:9 i wiev mode och nu kommer jag inte tillbaka till 16:10 så skärmen kan inte köra 16:9. Hur får jag tillbaka det? Finns det ngnconfig eller dyligt man kan ändra i? Har googlat men inte hittat ngt.

Tacksam för svar

Har du kollat på Steam Support sidan?

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Testa detta: http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/...

tack tack tack....... de funka...

Visa signatur

AMD FX-Series FX-8370 4,3GHz Socket AM3+-Corsair Hydro iCUE H100x RGB Elite 240mm-Asus TUF Sabertooth 990FX R3.0-Corsair XMS3 Vengeance Black DDR3 1600MHz 4x4GB-Asus Radeon RX 7700 XT TUF Gaming OC Edition HDMI 3xDP 12GB-OCZ Vertex 4 250Gb-Corsair 1200AX-CoolerMaster CmStacker-Win8x64-Vantage P20600-Fire Strike 24000

Permalänk

Hej, någon som vet hur man sänker grafiken på source? när jag köpte det och blabla intallera det på datorn "Steam" när jag ska köra det så laggar det fett mycket, det är därför jag har högsta grafiken på, om ni vet hur man sänker grafiken till minsta, Är tacksam för svar;)